quote:Op zondag 22 juni 2025 13:15 schreef Filosoofert het volgende:
Je zal maar geprovoceerd raken door een vlag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je ff mijn Ninja edit overnemen?quote:
De Nederlandse vlag hangt er ook bij. Dus je punt lijkt me wat kort door de bocht.quote:
Nog even en we zijn echt dhimmiquote:Op zondag 22 juni 2025 13:15 schreef Filosoofert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je mooi op Franske stemmen. Jodenhater!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef Näsenbar het volgende:
Mijn dochter wilde graag een Palestijnse vlag in plaats van een Nederlandse vlag ophangen toen ze geslaagd was voor het VWO, natuurlijk mocht dat
Dus als je voor Palestijnen bent, haat je joden? Dat is wel wat kort door de bocht he.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Kun je mooi op Franske stemmen. Jodenhater!
Ja dit vind ik juist prima ingeburgerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag hangt er ook bij. Dus je punt lijkt me wat kort door de bocht.
Mijn zoon wilde graag de vlag van Namibië ophangen, het maakte me alleen maar trots.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef Näsenbar het volgende:
Mijn dochter wilde graag een Palestijnse vlag in plaats van een Nederlandse vlag ophangen toen ze geslaagd was voor het VWO, natuurlijk mocht dat
Mooi toch!quote:Op maandag 23 juni 2025 01:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde graag de vlag van Namibië ophangen, het maakte me alleen maar trots.
Oke dan nazivlag ophangenquote:Op zondag 22 juni 2025 13:15 schreef Filosoofert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het terecht dat het verboden is maar dan nog hoef je er niet "verhaal te halen" ofzo, als buurmanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |