Lekker duur, en dat voor een ijskoude zee en verwoeste natuur.quote:
Dat is bij de meest recente boekingen ook nagestreefd.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef Bargehassus het volgende:
Ik/ Wij gaan eigenlijk nooit naar een plek waar we al eerder zijn geweest.
nee je kunt nu net zo goed thuis blijvenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:01 schreef Hathor het volgende:
Voor de zon hoef je in ieder geval niet meer die kant op, de zomers die wij hier tegenwoordig hebben zijn al warm genoeg. En de tijd van dronken over die boulevards gaan lopen zwalken ligt inmiddels ver achter me.
Geen geld. Mijn nep Tommy Hilfiger trui kostte me 6 miljoen lire in Turkije indertijd. Biertje was 2 ton.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Nober het volgende:
En ook nog even een nep voetbalshirt scoren van Stoichkov, Koeman, Romario voor 1000 pesetas na afpingelen.
Ik kom zelf nooit verder dan Tuinesië, Galerije en Zuid-Balkoniëquote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef Bargehassus het volgende:
En dat is altijd zo gebleven. Ik/ Wij gaan eigenlijk nooit naar een plek waar we al eerder zijn geweest.
ik doe altijd citytripsquote:Op zondag 22 juni 2025 16:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kom zelf nooit verder dan Tuinesië, Galerije en Zuid-Balkonië
Voor de fun ook niet. Eén keer maar nooit meer. Vanaf 1980 tot 1990 met vrienden naar Terschelling geweest. Met als intermezzo Lloret de Mar in 1983. Alsof je midden in een Brits, Duits drankgelag bent beland met Kees Kroket als barman.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:01 schreef Hathor het volgende:
Voor de zon hoef je in ieder geval niet meer die kant op, de zomers die wij hier tegenwoordig hebben zijn al warm genoeg. En de tijd van dronken over die boulevards gaan lopen zwalken ligt inmiddels ver achter me.
quote:Op zondag 22 juni 2025 16:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Op de gemiddelde Franse camping hoor je die nummers op de wekelijkse Karaokeavond nog steeds voorbij komen. 😀
Dat klinkt als de Appelhof.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de fun ook niet. Eén keer maar nooit meer. Vanaf 1980 tot 1990 met vrienden naar Terschelling geweest. Met als intermezzo Lloret de Mar in 1983. Alsof je midden in een Brits, Duits drankgelag bent beland met Kees Kroket als barman.
Vlak de Zweden en Noren ook niet uit. Die betalen een godsvermogen voor alcohol in eigen land, en zagen dan ineens een bier voor 100 of 150 peseta's voorbijkomen. 14 dagen lang onafgebroken ladderzat.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de fun ook niet. Eén keer maar nooit meer. Vanaf 1980 tot 1990 met vrienden naar Terschelling geweest. Met als intermezzo Lloret de Mar in 1983. Alsof je midden in een Brits, Duits drankgelag bent beland met Kees Kroket als barman.
https://x.com/kreuger_kevin/status/1931658385163726948quote:Op zondag 22 juni 2025 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Erg kwalijk. Heb je een bron oid waarin de linkse kliek zegt dat dit niet mag?
Ook hier staat niet dat je niet mag vliegen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://x.com/kreuger_kevin/status/1931658385163726948
[ afbeelding ]
Je hebt dan ook van die families die elk jaar naar hetzelfde hotel gaan. Dat is vaak ook het recept om later huidkanker op te lopen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Ik moest als kind verplicht mee op die Costa Brava vakantie met óf de bus(LANG!!!) of Ryanair en dan elke dag op het strand liggen de boulevard aflopen en eten bij het lopend buffet in het goedkope stinkhotel. (Lees: slappe friet en pizza elke avond). Savonds debiel entertainment in een zaaltje. Mocht van mijn moeder niet teveel insmeren want dan kreeg ik niet genoeg een kleurtje en zouden mensen als we terugkomen helemaal niet zien dat we naar Spanje waren geweest.
Vond ik vreeeeseelijk en nu doe ik dat gelukkig als volwassene mijn kind niet aan
Ik kan Hintergarten aanraden. Kan je prima zitten en niet te druk.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kom zelf nooit verder dan Tuinesië, Galerije en Zuid-Balkonië
als je bij groen Links hoort dan wordt zo een businessclass vlucht naar Tokio of Washington volledig voor je betaald zelfsquote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook hier staat niet dat je niet mag vliegen.
Moeilijk te vinden blijkbaar terwijl de hele linkse kliek vindt dat je niet mag vliegen.
Oh, wow!quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je hebt dan ook van die families die elk jaar naar hetzelfde hotel gaan. Dat is vaak ook het recept om later huidkanker op te lopen.
Persoonlijk geen negatieve ervaringen, mijn opa was een kasteelfanaat en heeft me alle kastelen in Frankrijk, Italië, Spanje en Duitsland laten zien.
Huh? Maar dat mocht volgens jou toch niet? Wat is het nu?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je bij groen Links hoort dan wordt zo een businessclass vlucht naar Tokio of Washington volledig voor je betaald zelfs
dan kun je dat aan je volgers laten zien
Het zijn op een aantal uitzonderingen na ook vaak erg rustige bestemmingen om te bezoeken. Bijvoorbeeld in plaats van Versailles kun je makkelijk naar Rambouillet, Pierrefonds of Fontainebleau om de massa's te ontwijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, wow!![]()
Ik ben dan wel geen fanaat maar kastelen vind ik prachtig!
niet voor Groen Links zelf , kloptquote:Op zondag 22 juni 2025 18:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Huh? Maar dat mocht volgens jou toch niet? Wat is het nu?
Ik zie ook nergens een oproep tot een vliegverbod zoals je beweerde
Zo vaak naar de camping in Ouddorp of Veere geweest. Ouderwets zuipen in Renesse en overdag op het strand hangenquote:Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef DrDentz het volgende:
Voor mij is een retro vakantie eerder met de caravan naar een boerencamping, deze luxe van de Spaanse costa had ik niet.
Chenonceau. Chambord.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op een weekend even naar de Loire Vallei, mijn jonger broertje vond het maar niks.
De muren van Angers vond ik als kind altijd zo indrukwekkend.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Chenonceau. Chambord.![]()
Love it. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het niks vindt. Gewoon stapels oude stenen of zo.
All inclusive?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan Hintergarten aanraden. Kan je prima zitten en niet te druk.
Je hebt nog steeds geen enkel bewijs laten zien waaruit blijkt dat deze linkse kliek een verbod wil op vliegen?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet voor Groen Links zelf , klopt
voor al haar volgers
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze niet, maar het is niet goed om te vliegen zeggen zequote:Op zondag 22 juni 2025 19:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen enkel bewijs laten zien waaruit blijkt dat deze linkse kliek een verbod wil op vliegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |