Iemand die een boek meeneemt is per definitie niet hersenloosquote:Op zondag 22 juni 2025 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
lekker hersenloos aan het zwembad liggen op je handoekje van thuis met een boek
Nog liever op vakantie naar de costa's dan deelnemen in de "emigreren-naar-spanje-passief-inkomen-nooit-meer-werken"-scene. Allebei wel kut. Armoedige keuken ook voor de mediterranée.quote:
Dan kan ik net zo goed de tram naar Nieuw-West nemen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je eenmaal in Marokko bent geweest lach je al die landen uit joh.²
Die Passief inkomen mensen vind ik altijd zo treurig, zorg gewoon dat je werk leuk is, en dan liggen ze ook nog tot hun 50e krom zodat ze een modaal inkomen aan rente kunnen genieten in een kut land.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nog liever op vakantie naar de costa's dan deelnemen in de "emigreren-naar-spanje-passief-inkomen-nooit-meer-werken"-scene. Allebei wel kut. Armoedige keuken ook voor de mediterranée.
Waarom alleen een uitzondering voor Engeland?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:41 schreef Seeburg54 het volgende:
Lekker terrasjes pakken in Nederland.Het moet raar gaan wil ik nog op vakantie gaan naar het buitenland.
Ik maak hooguit een uitzondering voor Engeland.
Nee man. Marokko is voor velen echt nog een verborgen gem. Het is een land met een rijke cultuur, lekker eten, goed klimaat. En niet onbelangrijk voor de bewuste Nederlander: het is goedkoop.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed de tram naar Nieuw-West nemen.
Ik ga bewust naar wat duurdere plekken om juist volk wat voor goedkoop komt te ontlopen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man. Marokko is voor velen echt nog een verborgen gem. Het is een land met een rijke cultuur, lekker eten, goed klimaat. En niet onbelangrijk voor de bewuste Nederlander: het is goedkoop.²
Macedonie en Albanie schijnt ook gaaf te zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 10:59 schreef nostra het volgende:
Nu de costa's onder de loep van het OM liggen, ga ik wel naar Kroatië ofzo.
Dat is je goed recht. Maar dat betekent dat je je het kaas van het brood laat eten door wat simpele tokkies.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga bewust naar wat duurdere plekken om juist volk wat voor goedkoop komt te ontlopen.
Ik kan prima voor mezelf opkomen, maar tijdens mijn vakantie wil ik me daar niet druk over maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Maar dat betekent dat je je het kaas van het brood laat eten door wat simpele tokkies.²
Dan hoop ik van harte voor je dat je hier niet iets aan overgehouden hebt, want weinig zonnebrandcrème smeren en lang in de zon zitten kan best wel schadelijk zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Mocht van mijn moeder niet teveel insmeren want dan kreeg ik niet genoeg een kleurtje en zouden mensen als we terugkomen helemaal niet zien dat we naar Spanje waren geweest.
Verstandig.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Vond ik vreeeeseelijk en nu doe ik dat gelukkig als volwassene mijn kind niet aan
In Marokko heb je ook plekken voor de ZZP portemonnee. Ik kan je Tanger ontzettend aanraden.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf opkomen, maar tijdens mijn vakantie wil ik me daar niet druk over maken.
Dank je maar mijn hart ligt al in Gran Canaria, hoop er over paar jaar huis te kopenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Marokko heb je ook plekken voor de ZZP portemonnee. Ik kan je Tanger ontzettend aanraden.²
Lekker man. Gaat je lukken!quote:Op zondag 22 juni 2025 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dank je maar mijn hart ligt al in Gran Canaria, hoop er over paar jaar huis te kopen
klopt marrokko is aan te raden als je wat spaargeld hebtquote:Op zondag 22 juni 2025 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Marokko heb je ook plekken voor de ZZP portemonnee. Ik kan je Tanger ontzettend aanraden.²
Essaouira ken ik wel. Maar Derg?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt marrokko is aan te raden als je wat spaargeld hebt
ben er geweest in essouria en derg
Oh zeker, ik vond het als kind ook altijd mooi, maar we gingen alleen in de zomer en ja, dan was het gewoon heet kutweerquote:Op zondag 22 juni 2025 10:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Oostenrijk is overigens een erg mooi en leuk land om te bezoeken. Zowel in de winter als in de zomer.
alleen de volstrekt kanslozen wonen in een grote stadquote:Op zondag 22 juni 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zeker, ik vond het als kind ook altijd mooi, maar we gingen alleen in de zomer en ja, dan was het gewoon heet kutweer
In de winter ben ik twee keer geweest om biatlon te kijken in Obertilliach (en een keer Vierschansentournee), dat was me toch een pak beter
Nou kom ik zelden tot nooit in grote steden, maar de kleine dorpjes in Oostenrijk voelen ook gewoon altijd zo vriendelijk en leuk.
Waar zouden ze jou voor zoeken?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:59 schreef nostra het volgende:
Nu de costa's onder de loep van het OM liggen, ga ik wel naar Kroatië ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |