quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een andere keuken. Niet alles is zelf gemaakt (lamp, kast en stoelen hier niet, de rest wel), maar dat gekochte spul is peperduur. En veel leuker om zelf te maken.
Dit ziet er zo knus en gezellig uitquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:48 schreef Firuze60 het volgende:
Dit was de werkwijze, met youtube er bij..![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek ook weer inspiratie!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit ziet er zo knus en gezellig uit
Moet mezelf tegenhouden om nu niet bezig te gaan door jou
Leuk leuk leuk!quote:
Heb je dat allemaal zelf in elkaar gezet?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:23 schreef Firuze60 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alles geleerd van een Engelse Youtuber, en dan daar weer eigen ontwerpen maken.
Bekijk deze YouTube-video
De meeste meubeltjes wel. Ben enorm enthousiast over Julie Warren, die dus hele goede instructiefilmpjes maakt hoe je die meubeltjes kunt maken vanuit een stukje hout. Enorm prettige stem heeft ze ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal zelf in elkaar gezet?
Cool! Zoveel talentquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:35 schreef Firuze60 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt best mee, hoor, het was gewoon nadoen van youtube. Het leuke is wel dat je er alles in kwijt kunt, heb altijd al van handwerken, inrichten en prutsen gehouden, dat is dan leuk in een minihuis..quote:
Vind het knap hoor. Lijkt mij echt een gepriegel dat. Kleine spulquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De meeste meubeltjes wel. Ben enorm enthousiast over Julie Warren, die dus hele goede instructiefilmpjes maakt hoe je die meubeltjes kunt maken vanuit een stukje hout. Enorm prettige stem heeft ze ook.
https://miniatura.co.uk/exhibitors/little-bits-pieces-by-julie/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |