abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219332800
Hoezo zijn de dagtickets zo duur? :')
  maandag 24 november 2025 @ 14:54:20 #102
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_219334362
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo zijn de dagtickets zo duur? :')
Zelfde prijs als vorig jaar dacht ik.
  maandag 24 november 2025 @ 17:03:02 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219335095
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2025 11:39 schreef Berkery het volgende:
Foo Fighters, The Cure & Twenty One Pilots zijn de headliners.

https://festileaks.com/2025/11/pinkpop-2026-line-up/
Dat zijn niet de minste.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 november 2025 @ 21:57:54 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_219344533
Prijzen zijn hetzelfde gebleven idd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Spellchecker maandag 26 januari 2026 @ 08:52:49 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219929941
Jan Smeets vandaag 81 jaar geworden hoor ik net op KINK. *O*
pi_219930728
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 08:52 schreef maily het volgende:
Jan Smeets vandaag 81 jaar geworden hoor ik net op KINK. *O*
ik geloof niet dat iemand had verwacht dat ie dat zou gaan halen
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 26 januari 2026 @ 12:30:47 #107
20720 brother52
Dus..........
pi_219931339
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
ik geloof niet dat iemand had verwacht dat ie dat zou gaan halen
Vooral goed blijven smeren, dan haal je de 100 wel :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_220952712
Nog iets meer dan twee weken. Zin in *O*
pi_221073679
Veel plezier pinkpopgangers!
pi_221075008
Geen zin in de hitte :'(
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 juni 2026 @ 13:49:04 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221087821
Snikheet.

En code oranje vanwege onweer en hagel in Limburg. Dat wordt chaos.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:52:34 #112
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_221090112
edit. nevermind :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_221092522
Ik sta bij 21 pilots nu te wachten, doden gaan vallen door de hitte.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:08:13 #114
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221092607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef spickel het volgende:
Ik sta bij 21 pilots nu te wachten, doden gaan vallen door de hitte.
Die had ik wel willen zien, enjoy.

In 2010 rammstein op werchter overleefd bij 30+ dan moet dit ook wel te doen zijn. :P
pi_221092686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef spickel het volgende:
Ik sta bij 21 pilots nu te wachten, doden gaan vallen door de hitte.
Ik krijg het wel een beetje warm van Zara Larsson, maar verder valt het allemaal toch reuze mee vandaag?
pi_221092791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Die had ik wel willen zien, enjoy.

In 2010 rammstein op werchter overleefd bij 30+ dan moet dit ook wel te doen zijn. :P
Je kan livestreamen op npo app
Twiddel
pi_221092799
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef spickel het volgende:
Ik sta bij 21 pilots nu te wachten, doden gaan vallen door de hitte.
Hoe ver in de menigte sta je? Nog een beetje ademruimte?
Twiddel
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:23:08 #118
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221092863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Je kan livestreamen op npo app
Ook op npo 3 tot nu toe. ^O^
pi_221092881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ook op npo 3 tot nu toe. ^O^
Echt chill dat ze dat doen. Anders had ik echt nooit wat van dat festival meegekregen.
Twiddel
pi_221093119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe ver in de menigte sta je? Nog een beetje ademruimte?
tegen de barrier :D
pi_221093130
Waarom is het volume zo zacht? Je hoort geen reet.
pi_221093154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef spickel het volgende:

[..]
tegen de barrier :D
Phoe, wel heel veel plezier!!!
Twiddel
pi_221093576
21pilots is niet echt mijn band.
Sjonge jonge wat een nerds komen daar op af .
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:07:36 #124
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_221093644
Ik kan er echt niks mee, maar respect voor hoever ze t hebben geschopt en hoe hard die weide daar mee staat te krijsen met letterlijk alle liedjes
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:19:32 #125
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_221093778
toffe plek voor een drumstel wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')