SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ohquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard m'n teen gestoten aan m'n tuinstoel.
Het voelt alsof de botjes los in het vel hangen.
Ik heb weleens de onderbuurman aan de deur gehad om te kijken of alles oke wasquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Het kunnen ook twee tenen zijn geweest. M'n halve voet heeft een eigen hartslag.
verstandigquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Het kunnen ook twee tenen zijn geweest. M'n halve voet heeft een eigen hartslag.
zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weleens de onderbuurman aan de deur gehad om te kijken of alles oke was
Ik liep toen na het eten met mijn lege bord terug naar de keuken. Maar in de gang in de deuropening kwam toen precies een grote spin naar beneden zeilen precies op mijn hand waarmee ik dat bord vasthield.
Dus hoop kabaal en bord vloog met bestek en al de gang door tegen de voordeur aan
Neequote:
Die kleine teen wordt lastigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig
en maak ze aankomende nacht met een pleister of tape vast aan een derde teen
quote:
Eerst je kleine teen aan je ringteen vastplakken en daarna dat aan je middelteen vastplakken?quote:
kleine en ringteen (hoe moet je die anders noemen) vast maken aan de derde... middenteenquote:
blij dat ik niet de enige ben met die benamingenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst je kleine teen aan je ringteen vastplakken en daarna dat aan je middelteen vastplakken?
Is het meest praktisch tochquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat ik niet de enige ben met die benamingen
denk t nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het meest praktisch toch
Hebben die dingen überhaupt namen buiten de kleine en grote teen?
Volgens wiki tweede, derde en vierde teen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het meest praktisch toch
Hebben die dingen überhaupt namen buiten de kleine en grote teen?
Ja iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens wiki tweede, derde en vierde teen.
Dat kan toch wel beter....
wijsteen ringteen en middenteenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens wiki tweede, derde en vierde teen.
Dat kan toch wel beter....
Middelteen danquote:
ook akkoordquote:
Vanaf de grote teen gerekendquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef Nizno het volgende:
en trouwens... 2 3 4... vanaf welke kant?!
Ner zoals dat je duim ook altijd 1 isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf de grote teen gerekend
Ik geef mijn vingers nooit getallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ner zoals dat je duim ook altijd 1 is
Ik heb dit op de muziekschool aangeleerd gekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geef mijn vingers nooit getallen.
Daar heb ik nooit opgezeten...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit op de muziekschool aangeleerd gekregen
Kom van die muziekschool af, dit is de laatste keer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit opgezeten...![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef Nizno het volgende:
gaan jullie maar lekker muziek maken
Ik ga de laptop uit doen en op bed onder de ventilator liggen.
Gute Nachte Freunde
Nou het goede nieuws is is dat de wind volledig is gaan liggen en de luchtvochtigheid omhoog schiet, dus dat zal vast meehelpenquote:
Is er ook nog slecht nieuws?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het goede nieuws is is dat de wind volledig is gaan liggen en de luchtvochtigheid omhoog schiet, dus dat zal vast meehelpen
altijd wqeer die windquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het goede nieuws is is dat de wind volledig is gaan liggen en de luchtvochtigheid omhoog schiet, dus dat zal vast meehelpen
Hier nog maar 23quote:
De prijs van plastic tasjes bij de AH is weer gestegen, je betaalt inmiddels 89 cent voor zo'n wegwerpdingquote:
En Duits?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frans ontmaskerd als dubbelganger van Ayatollah Khamenei.
Zouden ze daar ook een paar bunker busters voor inzetten?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frans ontmaskerd als dubbelganger van Ayatollah Khamenei.
Geloof niet dat die ook maar een deukje kunnen maken in zijn opgeblazen ego.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook een paar bunker busters voor inzetten?
Beetje DOwners beledigenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zingt hij nog samen met iemand met het Syndroom van Down.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Een van de katten heeft het volgens mij wel heel warm
Even scheren met de poezenmaaier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Nee. Hoek appartement bovenin. Er staat een airco in de woonkamer maar daar mogen ze niet zonder toezicht komen en ik weet niet hoe dat ding werkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]das vervelend, hebben ze iets waar ze kunnen afkoelen? nee zeker?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
pfft, das vervelendquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Hoek appartement bovenin. Er staat een airco in de woonkamer maar daar mogen ze niet zonder toezicht komen en ik weet niet hoe dat ding werkt.
Die mag zeker niet naar buiten?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja heel leuk allemaal, maar zometeen heeft ie echt wat.
Ja, katten kunnen sterven door hitte. Oververhitting, of een zonnesteek, kan levensbedreigend zijn voor katten, vooral bij hoge temperaturen en in afgesloten ruimtes met slechte ventilatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Tnx, ik wilde al niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, katten kunnen sterven door hitte. Oververhitting, of een zonnesteek, kan levensbedreigend zijn voor katten, vooral bij hoge temperaturen en in afgesloten ruimtes met slechte ventilatie.
Oververhitting treedt op wanneer een kat zijn lichaamswarmte niet snel genoeg kan afvoeren, waardoor de lichaamstemperatuur gevaarlijk hoog oploopt (boven 41 graden Celsius)
Is het een oude kat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze kwijlt en hijgt niet. Heeft gewoon geen zin in brokjes en ik moest haar ook wakker maken toen ik daar kwam.
note to self: hoe werkt AC en wat te doen bij hitte, desnoods bel je de vakantievierders.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nu wel zeggen "dit doe ik niet meer" maar weet nu al dat ik de volgende keer toch weer ja zeg.
Toch vreemd, want zij weten zelf ook wel hoe warm het in huis wordt. Ik heb wel instructies voor de planten gekregen, maar niet voor de katten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
note to self: hoe werkt AC en wat te doen bij hitte, desnoods bel je de vakantievierders.
dat zou ik persoonlijk prima vinden, je kan/mag van een oppas niet verwachten dat die alles over je beestjes weet
Vanaf 10 vind ik een oudere kat. Mijne is rond de 14 jaar en slaapt ook heel veel en is ook beetje doof dus slaapt soms ook door als ik thuiskom. Hij ligt met de warmte ook veel languit.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch vreemd, want zij weten zelf ook wel hoe warm het in huis wordt. Ik heb wel instructies voor de planten gekregen, maar niet voor de katten.
Ze wonen hier nu een jaar of zeven denk ik? En toen hadden ze ze al. Maar heb dus geen idee. Ik had wel om een dierenpaspoort gevraagd maar die zijn ze denk ik vergeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanaf 10 vind ik een oudere kat. Mijne is rond de 14 jaar en slaapt ook heel veel en is ook beetje doof dus slaapt soms ook door als ik thuiskom. Hij ligt met de warmte ook veel languit.
Zij lekker vakantievieren, seksen, dansen, luieren, zonnen en zuipen en jij je maar zorgen maken over hun gekookte kat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar die baasjes liggen nu natuurlijk ook te pitten.
Loop al de hele week te klotenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij lekker vakantievieren, seksen, dansen, luieren, zonnen en zuipen en jij je maar zorgen maken over hun gekookte kat.
Gezellig. Die heb ik sinds het voorjaar niet meer gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Nog meer goed nieuws, door de weersomstandigheden komen ook de mugjes weer op bezoek
Ja snap nu hoe m'n ouders zich voelen met mijn vee, al breng ik die steeds vaker naar zo'n vakantieopvang.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op andermans beestjes passen is altijd kut.
morgen in de loop van de ochtend weer even kijken en dan evt eff bellen maar komt vast goed, als ze maar drinken, dat is nu echt belangrijk.quote:
Er wordt flink gedronken volgens mij, maar weet niet door wie. De spoeddierenartsen zitten allemaal in Arnhem dus dat is genieten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen in de loop van de ochtend weer even kijken en dan evt eff bellen maar komt vast goed, als ze maar drinken, dat is nu echt belangrijk.
dat ligt wel aan of jij de soort beestjes kent en hoe goed je de desbetreffende beestjes kent (en hoe goed het achter gelaten wordt)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op andermans beestjes passen is altijd kut.
Dan zijn ze in ieder geval rond de 8 of ouder, dat zijn het wel al oudere katten. En dat ze zich een beetje rustig houden met de warmte is wel normaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze wonen hier nu een jaar of zeven denk ik? En toen hadden ze ze al. Maar heb dus geen idee. Ik had wel om een dierenpaspoort gevraagd maar die zijn ze denk ik vergeten.
Ja maar dat ze niet eet. Toen ik wat brokjes voor haar neerlegde at ze die wel, maar het bakje van vanmorgen was ook niet leeg. En ik weet niet of ze drinkt. Die ander heb ik zien drinken en pissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan zijn ze in ieder geval rond de 8 of ouder, dat zijn het wel al oudere katten. En dat ze zich een beetje rustig houden met de warmte is wel normaal.
Krijgen ze alleen brokjes? Heb je ook kattensnoepjes? Dan kun je zien of ze die wel wil. En misschien even het bakje drinken voor haar neus houden? Als ze niet wil dan houdt het op en heeft ze misschien gewoon wel genoeg gehad.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat ze niet eet. Toen ik wat brokjes voor haar neerlegde at ze die wel, maar het bakje van vanmorgen was ook niet leeg. En ik weet niet of ze drinkt. Die ander heb ik zien drinken en pissen.
Ja mijn kat heeft ook veel liever natvoer, en eet de brokjes alleen als ie hele erge honger heeft.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:17 schreef mschol het volgende:
misschien wat meer nat voer als ze dat krijgen?
Bijna.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Is het al dinsdag? Dan komen m'n buren thuis.
Nee ze krijgen geen snoepjes. En ze krijgen geen natvoer, alleen brokjes. Zal morgen even het water proberen.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Krijgen ze alleen brokjes? Heb je ook kattensnoepjes? Dan kun je zien of ze die wel wil. En misschien even het bakje drinken voor haar neus houden? Als ze niet wil dan houdt het op en heeft ze misschien gewoon wel genoeg gehad.
Huh en waarom nu dan niet meer?quote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze kregen eerst wel natvoer en toen waren ze altijd heel blij om mij te zien.
Succes, hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze krijgen geen snoepjes. En ze krijgen geen natvoer, alleen brokjes. Zal morgen even het water proberen.
Eeeuhm katten halen veel vocht uit natvoer juist, gelukkig dat het niet zo warm is.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze kregen eerst wel natvoer en toen waren ze altijd heel blij om mij te zien.
Ik hoop dat ik om niks loop te stressen. Is meestal het geval dus hopelijk nu ook.quote:
Dan gaan ze maar op dieet als je buren terug zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er werd er eentje te dik ofzo.
Ja weet ik veel, het zijn niet mijn katten.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm katten halen veel vocht uit natvoer juist, gelukkig dat het niet zo warm is.
Je bent er bijna vanaf.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel meer oppaskatten gehad die geen natvoer kregen.
Als ik mijn kat een dag geen natvoer geef dan krabt ze mijn halsslagader open als ik slaap.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel meer oppaskatten gehad die geen natvoer kregen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
Ik ken wel meer mensen die hun katten alleen brokjes geven. Maar water is dan wel belangrijk. Zet desnoods nog een extra bakje water ergens neer als je twijfelt of ze drinkt.
Ik vraag me ook af hoe die eerste week daar is gegaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn kat een dag geen natvoer geef dan krabt ze mijn halsslagader open als ik slaap.
Whutquote:Op zondag 22 juni 2025 00:37 schreef mschol het volgende:
hmm, moet echt zorgen voor 0 inkijk als mn balkon schermen 14 juli weggaan mensen schijnen het leuk te vinden om maar over je balkon heen te lopen
oh en stront op je balkon te smeren, dus die camera wordt ook weer van stal gehaald.
ja bouwlui moeten over balkons heen en weer lopen, dus de schermen gaan er ongv 3 maanden uitquote:
jaquote:Op zondag 22 juni 2025 04:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 weeks van Trump waren 2 mooie dagen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 04:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 weeks van Trump waren 2 mooie dagen.
Geniaal toch, ik denk dat Trump toch wel tot de vijf procent slimste mensen op deze planeet behoortquote:Op zondag 22 juni 2025 04:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
en:
Trump: 'Als er geen vrede komt, vallen we ook andere doelen aan'
quote:Op zondag 22 juni 2025 05:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Geniaal toch, ik denk dat Trump toch wel tot de vijf procent slimste mensen op deze planeet behoort
Fighting for peace is like fucking for virginityquote:Op zondag 22 juni 2025 04:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
en:
Trump: 'Als er geen vrede komt, vallen we ook andere doelen aan'
Dit is zo'n verkeerde softe hippie uitspraak, het is eerder "You gotta fight for your fucking virgins"quote:Op zondag 22 juni 2025 05:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fighting for peace is like fucking for virginity
Hoeveel maagden werden er ook alweer beloofd?quote:Op zondag 22 juni 2025 05:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n verkeerde softe hippie uitspraak, het is eerder "You gotta fight for your fucking virgins"
Leeuwen eten nu eenmaal geen broccoli.
Volgende keer ga je geen sushi meer eten in dat geval.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk daar een vogeltje!!!" en dan rent Trumpje er snel vandoor met je sushi.
72, maar verder een compleet normaal geloof hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel maagden werden er ook alweer beloofd?
Scheelt godverdomme niet veel, de rekening gaat mooi naar Mar-a-Lago.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:19 schreef Haags het volgende:
Volgens mij heeft @:uitstraling een nachtje doorgehaald.
Kan me niet voorstellen dat Trump van sushi houdt. Hij is meer van de burgers met patat en diet coke.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk daar een vogeltje!!!" en dan rent Trumpje er snel vandoor met je sushi.
Morguh ESF, nog een beetje te doen voor je met deze warmte?quote:
Redelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ESF, nog een beetje te doen voor je met deze warmte?
Gelukkig maar.quote:
Ik vond het zonnetje gisteren best intens. Moest paar keer wat vuilnis weggooien aan het einde van de straat, 2 keer de was ophangen, even naar de winkel voor brood. Merkte het goed aan mijn huid dat die het niet leuk vond.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hier binnen is het nog wel te doen. Kom zo min mogelijk buiten.
Ja buiten was het goed voelbaar, ik was al vroeg boodschappen gaan doen maar iets vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het zonnetje gisteren best intens. Moest paar keer wat vuilnis weggooien aan het einde van de straat, 2 keer de was ophangen, even naar de winkel voor brood. Merkte het goed aan mijn huid dat die het niet leuk vond.
Straks naar Archeon, maar even goed insmeren.
Archeon is leuk maat. Veel plezier.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het zonnetje gisteren best intens. Moest paar keer wat vuilnis weggooien aan het einde van de straat, 2 keer de was ophangen, even naar de winkel voor brood. Merkte het goed aan mijn huid dat die het niet leuk vond.
Straks naar Archeon, maar even goed insmeren.
Ben er vorig jaar nog geweest. Toen in ieder geval niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat die allang failliet en gesloten was
ik heb in mn hoofd zitten dat het jaren geleden gesloten is, kennelijk niet dusquote:Op zondag 22 juni 2025 08:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar nog geweest. Toen in ieder geval niet.
Dank je.quote:
Mag je wel zo vroeg timmeren op een zondag?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Pannenkoekenontbijt gemaakt, en al aan het tuinhuis aan het timmeren geweestRest van de dag beetje smurfen en in de tuin rommelen.
hobby zoeken om te doen in de weekenden?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:21 schreef Ama het volgende:
Weekenden zijn echt saai sinds ik weer vrijgezel ben.
Of een fwb, of twee.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hobby zoeken om te doen in de weekenden?
Nee eigenlijk niet, maar moest nog even wat afmaken van gisteren voor het morgen gaat regenenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je wel zo vroeg timmeren op een zondag?
quote:Op zondag 22 juni 2025 08:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga niet Smurfen want dan ben je juist dingen aan het doen.
Ik was vanmorgen ook alweer vroeg wakker. Dus heb nu al een vaatwasser die uitgeruimd moet worden en kan was gaan vouwen.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar moest nog even wat afmaken van gisteren voor het morgen gaat regenen
Krijg het al warm als ik eraan denk.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het nu wel beetje warm voor inderdaad
Lekker toch, zo vroeg al vanalles in het huishouden gedaan hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen ook alweer vroeg wakker. Dus heb nu al een vaatwasser die uitgeruimd moet worden en kan was gaan vouwen.
Tropisch nachtjequote:High Temperature
24.8°C at 8:39
Low Temperature
20.3°C at 6:08
Daar zal het nog wel warmer zijn jaquote:
Nu even ontbijt op bed voor Cali maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker toch, zo vroeg al vanalles in het huishouden gedaan hebbenIs dat alweer klaar.
Zoals anderen al zeiden, zijn het luchtballonnen. Ze hebben niet vaak een transponder bij zich. In Europa is er elk jaar een wedstrijd met heliumballonnen en die hebben wel allemaal een transponder. Dan zie je een heleboel ballonnetjes op Flightradar24.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
@:recce
Wat zijn dit?
Er hangt er ook eentje in België
[ link | afbeelding ]
upload without registration
Ik sta speciaal vroeg voor hem op zodat we nog een beetje fris kunnen wandelen.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel met Ambar naar buiten voordat hij zijn pootjes verbrand.
In het middenquote:
Genoeg kattenmelk drinkenquote:
Bijna 27 al zelfsquote:
Buiten. Binnen is het nog 'maar' 25quote:
Afgelopen uur is de temperatuur even een graad of 5 gestegenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu even ontbijt op bed voor Cali maken.
Ik heb van de week echt een uur er over gedaan omdat gore ding op te pakken of nou ja in een zak te schuiven en nu ligt er weer 1.quote:
*Gaat richting Zeeland*quote:
Zak om hand en oppakkenquote:Op zondag 22 juni 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van de week echt een uur er over gedaan omdat gore ding op te pakken of nou ja in een zak te schuiven en nu ligt er weer 1.
Mijn katten moeten een mug vangen, maar het zijn luie donders nu.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik wel waarderen dat zij ze niet meeneemt het huis in maar daar stopt het ook wel.
Ik zorg wel dat hier geen insecten meer in huis komen want dan gaat mijn kat in een terrorstandje en ik wil mijn spullen heel houden.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn katten moeten een mug vangen, maar het zijn luie donders nu.
The saga continues ...quote:Op zondag 22 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Het ging al beter met de kat, ze was alert en ze heeft wel wat gedronken toen ik het bakje voor d'r snufferd zette, dus die heeft het gewoon teringwarm. Morgen als het koeler is buiten zal ik kijken of ik de boel een beetje kan luchten daar.
hebben mijn katten nooit gedaan, ook geen vliegjes..quote:Op zondag 22 juni 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn katten moeten een mug vangen, maar het zijn luie donders nu.
Waarom ben je zelf dan zo'n slechte jager dat je zelf nooit iets mee brengt?quote:
Ja, heerlijk verkoelend. Boel opengegooid zodat het kan luchten.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf dan zo'n slechte jager dat je zelf nooit iets mee brengt?
Lekker tussen de Duitsers.quote:
Een toerist die we niet kunnen verstaan meer of minder maakt ook niet uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker tussen de Duitsers.
Ben ik wel gewendquote:Op zondag 22 juni 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker tussen de Duitsers.
Dan kan ze schaduw opzoeken of koele tegels, en je hebt een jonge kat.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Kijk ze is nu ook wel buiten met het warme weer maar dat vind ik toch anders.
Of Hedwig vindt dat ze ondervoed uitziet en brengt daarom extra hapjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf dan zo'n slechte jager dat je zelf nooit iets mee brengt?
Dus ik kan bij jouw poezenmand liggen?quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een toerist die we niet kunnen verstaan meer of minder maakt ook niet uit.
Dit wist ik.quote:
Hier is het alleen nog warm en benauwd.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik kan bij jouw poezenmand liggen?
Gesmolten Stigquote:
The Stig's Molten Cousinquote:
Ik zal even met de waaier wapperenquote:
*blaast*quote:
Thanks!quote:
Niet als de ruige jongen de hele tijd wheelies poppen he, dat gaat misquote:
Oh maar na 14:00 uur zakt het ook weer langzaam zie ik.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
Ugh, al 27 graden buiten voor 10 uur 's ochtends.
Thank you Jesus.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar na 14:00 uur zakt het ook weer langzaam zie ik.
Bedankt Phil Collinsquote:
Lolquote:Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Hedwig vindt dat ze ondervoed uitziet en brengt daarom extra hapjes.
Dat kan ik met de mijne niet eensquote:Op zondag 22 juni 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als de ruige jongen de hele tijd wheelies poppen he, dat gaat mis
Vannacht wel weer een soort tropennacht. Het blijft rond de 20 graden.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegen 20:00 uur is het nog maar 24 dus dat is wel chill.
quote:Op zondag 22 juni 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel fijn die wind, heeft de temperatuur weer omlaag gebracht, inmiddels onder de 27
Oh ik heb vannacht ook best prima geslapen eigenlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Vannacht wel weer een soort tropennacht. Het blijft rond de 20 graden.
Dus nu is het daar even warm als hier? Dat klopt niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel fijn die wind, heeft de temperatuur weer omlaag gebracht, inmiddels onder de 27
Hoezo zou dat niet kloppen?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nu is het daar even warm als hier? Dat klopt niet.
Echt, ik heb nog niet op verzenden gedrukt of ik moet meteen in actie komen omdat het toch wel flink begon te druppelenquote:Op zondag 22 juni 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Zo te zien is het koufront aangekomen in Den @:Haags
Even heel goed de druppels in de gaten houden.
Het is al weer droog hoor. Maar de zon is er niet meer en het waait aardig door. Vandaag gaat hier niet warmer worden dan 21-22 graden volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Zo te zien is het koufront aangekomen in Den @:Haags
Even heel goed de druppels in de gaten houden.
Heb alle ramen hier al opengezet. De tocht maakt dat het in elk geval wat aangenamer voelt binnen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is al weer droog hoor. Maar de zon is er niet meer en het waait aardig door. Vandaag gaat hier niet warmer worden dan 21-22 graden volgens mij
Dat inderdaad. Qua temperatuur maakt het niks uit nu.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb alle ramen hier al opengezet. De tocht maakt dat het in elk geval wat aangenamer voelt binnen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mogen we weer naar kantoor.
Ik niet, ik heb vakantiequote:Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zit ik nog steeds op Corsicaquote:Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij wint.quote:
Ik werk thuis want Âmbarquote:Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet thuiswerken vanwege de NAVO-top.
Thank you Jesusquote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
Geloof dat ik geen OV issues heb morgen.
'cause you gotta have faitha faitha faithaquote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
Geloof dat ik geen OV issues heb morgen.
Ik heb het idee dat m'n airco het buiten heel erg warm heeft gemaakt omdat het door het gebrek aan wind blijft hangenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten is het nu wel lekker. Maar binnen zit de warmte nog.
Ik denk dat het de helikopter is die controlerondjes boven @Haags zijn huis vliegt. Je vraagt je af waarom?quote:
Ja dat ding is zo krachtig dat ik het hier in Emmen nog merk.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat het 30 graden is, is de schuld van de airco van Nattekat
Ben gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat het de helikopter is die controlerondjes boven @:Haags zijn huis vliegt. Je vraagt je af waarom?
Luie mensen. Gewoon zelf snijden.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Stokbrood ging wel weer hard in de supermarkt. Arme meisje krijgt natuurlijk vandaag en ook gisteren de hele tijd te horen of ze stokbrood wil snijden voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |