SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ohquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard m'n teen gestoten aan m'n tuinstoel.
Het voelt alsof de botjes los in het vel hangen.
Ik heb weleens de onderbuurman aan de deur gehad om te kijken of alles oke wasquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Het kunnen ook twee tenen zijn geweest. M'n halve voet heeft een eigen hartslag.
verstandigquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Het kunnen ook twee tenen zijn geweest. M'n halve voet heeft een eigen hartslag.
zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weleens de onderbuurman aan de deur gehad om te kijken of alles oke was
Ik liep toen na het eten met mijn lege bord terug naar de keuken. Maar in de gang in de deuropening kwam toen precies een grote spin naar beneden zeilen precies op mijn hand waarmee ik dat bord vasthield.
Dus hoop kabaal en bord vloog met bestek en al de gang door tegen de voordeur aan
Neequote:
Die kleine teen wordt lastigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig
en maak ze aankomende nacht met een pleister of tape vast aan een derde teen
quote:
Eerst je kleine teen aan je ringteen vastplakken en daarna dat aan je middelteen vastplakken?quote:
kleine en ringteen (hoe moet je die anders noemen) vast maken aan de derde... middenteenquote:
blij dat ik niet de enige ben met die benamingenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst je kleine teen aan je ringteen vastplakken en daarna dat aan je middelteen vastplakken?
Is het meest praktisch tochquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat ik niet de enige ben met die benamingen
denk t nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het meest praktisch toch
Hebben die dingen überhaupt namen buiten de kleine en grote teen?
Volgens wiki tweede, derde en vierde teen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het meest praktisch toch
Hebben die dingen überhaupt namen buiten de kleine en grote teen?
Ja iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens wiki tweede, derde en vierde teen.
Dat kan toch wel beter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |