abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218005491
Tankstation Rotterdam opnieuw overvallen: Man met mes dwingt medewerkster kassa-inhoud af te geven

Niet voor de eerste maal is het raak bij dit Esso tankstation in Rotterdam. Dit keer maakt een gewapende overvaller een behoorlijk geldbedrag buit.
Op zaterdag 17 mei om 18.00 uur komt er een man met een mes het tankstation aan de Adriaan Volkerlaan binnenlopen. De medewerkster wordt door de overvaller verrast en gedwongen het geld uit twee kassa’s af te geven. Daarna vlucht de man met zo’n 1700 euro in dezelfde richting als van waar hij is gekomen.

Er zijn beelden van de overvaller. Het is een ongeveer 30-jarige man met een lichte huidskleur blauwe ogen en blond krullend haar. Hij draagt een jas van Canada Goose. Bovendien spreekt hij met een zachte G. Bel bij herkenning de politie.

Klik op link voor bron spannend filmpje :

Klik !Kijk! en Geniet! Nu!

Extra spannend!

https://www.rijnmond.nl/n(...)a-inhoud-af-te-geven
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:38:24 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218005532
1700 is meer dan een uitkering
Je bent een waardeloze agent.
pi_218005541
Beroofd :') ik weet niet wat meer aantast - de criminele idioterie van de afgelopen tien jaar of de taalachteruitgang van de gemiddelde Nederlander die zelfs ondermaats is aan basisschoolniveau.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:46:33 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218005627
Tip; neem de letterlijke kop van het artikel in je draad. Dan sta je niet zo voor lul met spelfouten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218005662
Guus Meeuwis?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:58:18 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218005788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:49 schreef tesssssssss het volgende:
Guus Meeuwis?
Of (zachte G) die ene uit Flikken Maastricht :?
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 juni 2025 @ 20:22:32 #7
367000 roos94
pi_218006086
17 mei :')
pi_218006204
terugsturen naar limbabwe
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218006900
Tankstations en andere winkels zouden zo'n valluik bij de ingang moeten hebben, dat als de dader/daders wegrennen iemand achter de kassa een knopje indrukt waardoor er een luik opent en de overvallers erin kukkelen :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218006945
Wat een duidelijke omschrijving van de dader, uniek bijna.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218008110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:46 schreef Hathor het volgende:
Wat een duidelijke omschrijving van de dader, uniek bijna.
Zo uniek dat je er een eiland mee kan vullen, het eiland hermetisch kunt afsluiten voor de buitenwereld en er twee maanden later achter komen dat ze bootjes van recreanten hebben gejat om elders spullen van anderen buit te maken
pi_218008316
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Alarmonoff het volgende:
terugsturen naar limbabwe
Ha lol die kende ik nog niet :)
pi_218008323
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:42 schreef TLC het volgende:
Tankstations en andere winkels zouden zo'n valluik bij de ingang moeten hebben, dat als de dader/daders wegrennen iemand achter de kassa een knopje indrukt waardoor er een luik opent en de overvallers erin kukkelen :s)
Aja en dan in kelder worden ze opgevangen in een machine die er gelijk ingeblikte kattebrokjes van maakt en deze kunnen dan boven weer verkocht worden aan kattenliefhebbers :)
pi_218008345
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:40 schreef Metalfrost het volgende:
Zo uniek dat je er een eiland mee kan vullen, het eiland hermetisch kunt afsluiten voor de buitenwereld en er twee maanden later achter komen dat ze bootjes van recreanten hebben gejat om elders spullen van anderen buit te maken
Mwaaaagh in heel nederland liggen wel 10 miljoen bootjes? Een bootje meer of minder verzuipt Nederland ook niet van? Er zijn ergere problemen op de wereld ?
pi_218008747
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:13 schreef marretak het volgende:

[..]
Mwaaaagh in heel nederland liggen wel 10 miljoen bootjes? Een bootje meer of minder verzuipt Nederland ook niet van? Er zijn ergere problemen op de wereld ?
klinkt als 'hoi ik ben marretak en ik ben de goedpratende ambassadeur van het jattende klootjesvolk van Nederland'
pi_218008913
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2025 02:01 schreef Metalfrost het volgende:

klinkt als 'hoi ik ben marretak en ik ben de goedpratende ambassadeur van het jattende klootjesvolk van Nederland'
Mmm ik ben niet zozeer pro dief ofzo maar we leven vaak in het westen in tijden waar de rijkdommen soort van uitpuilen uit hun voegen? Dan krijg je veel "kat op het spek" toestanden?
pi_218008964
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 02:29 schreef marretak het volgende:

[..]
Mmm ik ben niet zozeer pro dief ofzo maar we leven vaak in het westen in tijden waar de rijkdommen soort van uitpuilen uit hun voegen? Dan krijg je veel "kat op het spek" toestanden?
Daar waar je het ziet probeert men het te verkopen. De rest is op zoek naar invulling van de kostbare tijd middels het genereren van geld door werktijd of het invullen van vrije tijd.
Dus het is niet zozeer dat het uitpuilt, het is meer om in een behoefte te voorzien. Bijvoorbeeld een mooi horloge in pensioentijd, een trouwring om de vinger van je geliefde, een kettinkje om een half jaar liefde te vieren, enzovoort.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:40:27 #18
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218024523
Jammer dat de capuchon wederom in een slecht daglicht wordt geplaatst
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')