Zo uniek dat je er een eiland mee kan vullen, het eiland hermetisch kunt afsluiten voor de buitenwereld en er twee maanden later achter komen dat ze bootjes van recreanten hebben gejat om elders spullen van anderen buit te makenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:46 schreef Hathor het volgende:
Wat een duidelijke omschrijving van de dader, uniek bijna.
Aja en dan in kelder worden ze opgevangen in een machine die er gelijk ingeblikte kattebrokjes van maakt en deze kunnen dan boven weer verkocht worden aan kattenliefhebbersquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:42 schreef TLC het volgende:
Tankstations en andere winkels zouden zo'n valluik bij de ingang moeten hebben, dat als de dader/daders wegrennen iemand achter de kassa een knopje indrukt waardoor er een luik opent en de overvallers erin kukkelen
Mwaaaagh in heel nederland liggen wel 10 miljoen bootjes? Een bootje meer of minder verzuipt Nederland ook niet van? Er zijn ergere problemen op de wereld ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:40 schreef Metalfrost het volgende:
Zo uniek dat je er een eiland mee kan vullen, het eiland hermetisch kunt afsluiten voor de buitenwereld en er twee maanden later achter komen dat ze bootjes van recreanten hebben gejat om elders spullen van anderen buit te maken
klinkt als 'hoi ik ben marretak en ik ben de goedpratende ambassadeur van het jattende klootjesvolk van Nederland'quote:Op zondag 22 juni 2025 00:13 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaaagh in heel nederland liggen wel 10 miljoen bootjes? Een bootje meer of minder verzuipt Nederland ook niet van? Er zijn ergere problemen op de wereld ?
Mmm ik ben niet zozeer pro dief ofzo maar we leven vaak in het westen in tijden waar de rijkdommen soort van uitpuilen uit hun voegen? Dan krijg je veel "kat op het spek" toestanden?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:01 schreef Metalfrost het volgende:
klinkt als 'hoi ik ben marretak en ik ben de goedpratende ambassadeur van het jattende klootjesvolk van Nederland'
Daar waar je het ziet probeert men het te verkopen. De rest is op zoek naar invulling van de kostbare tijd middels het genereren van geld door werktijd of het invullen van vrije tijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:29 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmm ik ben niet zozeer pro dief ofzo maar we leven vaak in het westen in tijden waar de rijkdommen soort van uitpuilen uit hun voegen? Dan krijg je veel "kat op het spek" toestanden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |