SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
vind het alleen jammer dat het niet goed afkoelt straksquote:
Dat vond ik het eerder op de dag al. Ik ging even naar buiten om de broodkruimels weg te gooien. Daar had ik gelijk spijt van.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vond ik het eerder op de dag al. Ik ging even naar buiten om de broodkruimels weg te gooien. Daar had ik gelijk spijt van.
Groenten op je pizza doen en 2 dagen pizza eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Even denken... vandaag pizza en morgen groenten, of vandaag groenten en morgen pizza...
Doet nu OF?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie Anatevka Bos nog, van Fox Kids?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groenten op je pizza doen en 2 dagen pizza eten.
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?quote:
Moest even googlenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet alleen dat je die vroeger voor een broodje goulashkroket kon oplaaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, beetje aan de oude kant lijkt me.quote:
Die moet naar de muscle girl bar in Tokio dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?
Nee?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
7quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?
Klinkt hemels.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet naar de muscle girl bar in Tokio dan.
Neem aan dat ze ook willen dat Trump 5% gaat betalen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
49 demonstraties aangekondigd tijdens de NAVO top, ik hoop zo dat XR op de weg gaat zitten
die kreeg ik vanmorgen, over dat disney fox kids heeft verneukt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, beetje aan de oude kant lijkt me.
Maar werd me een filmpje aangeraden over de geschiedenis van Fox Kids, en zij kwam daarin voor.
Weet nog wel dat ik haar vroeger wel leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |