SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
vind het alleen jammer dat het niet goed afkoelt straksquote:
Dat vond ik het eerder op de dag al. Ik ging even naar buiten om de broodkruimels weg te gooien. Daar had ik gelijk spijt van.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vond ik het eerder op de dag al. Ik ging even naar buiten om de broodkruimels weg te gooien. Daar had ik gelijk spijt van.
Groenten op je pizza doen en 2 dagen pizza eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Even denken... vandaag pizza en morgen groenten, of vandaag groenten en morgen pizza...
Doet nu OF?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie Anatevka Bos nog, van Fox Kids?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groenten op je pizza doen en 2 dagen pizza eten.
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?quote:
Moest even googlenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet alleen dat je die vroeger voor een broodje goulashkroket kon oplaaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, beetje aan de oude kant lijkt me.quote:
Die moet naar de muscle girl bar in Tokio dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?
Nee?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
7quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoren haar armen volgens Kaneel?
Klinkt hemels.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet naar de muscle girl bar in Tokio dan.
Neem aan dat ze ook willen dat Trump 5% gaat betalen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
49 demonstraties aangekondigd tijdens de NAVO top, ik hoop zo dat XR op de weg gaat zitten
die kreeg ik vanmorgen, over dat disney fox kids heeft verneukt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, beetje aan de oude kant lijkt me.
Maar werd me een filmpje aangeraden over de geschiedenis van Fox Kids, en zij kwam daarin voor.
Weet nog wel dat ik haar vroeger wel leuk vond.
Ik denk dat Amerika zich de komende 66 jaar gaat onthouden van contributie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook willen dat Trump 5% gaat betalen.
Ja, die.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die kreeg ik vanmorgen, over dat disney fox kids heeft verneukt?
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
keek je vroeger ook pokemon?quote:
Iedereen wel denk ikquote:
zijn ook wel mensen die het stom vondenquote:
tot de 2e generatie kennik ze wel aardigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, wie niet?
Kende ze alle 151.
lijkt/leek op Cindy Pielstroom.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die zijn zelf stomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn ook wel mensen die het stom vonden
Ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, wie niet?
Kende ze alle 151.
truequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn zelf stom
[..]
Ik ook
Tot aan die van Hoenn zelfs denk ik nog
Ash lekker met al die meiden rondreizen enzo.quote:
spoiler want groter plaatje maar wel pokemon gerelateerd...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ash lekker met al die meiden rondreizen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat avontuur was het hem vooral denk vooral op die leeftijdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was wel verliefd op Misty!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jeetje, lang niet aan gedacht. Van die belspelletjes toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt/leek op Cindy Pielstroom.
en ja die naam heb ik enorm moeten nadenken want kwam van anatevka deze roodharige foto tegen
[ afbeelding ]
en dit was/is cindy
[ afbeelding ]
Ik speel nog af en toe Pokemon Showdown, ken denk ik de meesten wel. Al zal het niet allemaal bij naam zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tot de 2e generatie kennik ze wel aardig
yup callTV idd, maar ze was na onze enige echte eigen Leontien ook de bordjesdame van Hansquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, lang niet aan gedacht. Van die belspelletjes toch?
Was ook wel een knappe dame.
Die zal ook een leuke jeugd hebben gehad met zo'n naamquote:
Ik heb een Liukquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
Als het goed is koelt het hier morgen na xe ochtend weer af, naar een graad of 24
Mentale aandoeningen zijn een ding.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen het zover kunnen laten komen.
Milka repen van 300 gram voor 1,49 ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentale aandoeningen zijn een ding.
Ja, maar als je een beetje tof in je vel zit, vreet je niet dat hele schap leeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Milka repen van 300 gram voor 1,49 ook
Nou ja je moet ook dun zijn om überhaupt door een kruidvat te kunnen manoeuvreren met al die volgestouwde paadjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje tof in je vel zit, vreet je niet dat hele schap leeg.
Zij wou alleen een fiets van hem!quote:
Viel mij vandaag ook op ja dat het wel erg krapjes is vooral als ze ook nog van die losse schappen in het gangpad hebben staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja je moet ook dun zijn om überhaupt door een kruidvat te kunnen manoeuvreren met al die volgestouwde paadjes
Weert wel de kinderwagens uit de winkelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Viel mij vandaag ook op ja dat het wel erg krapjes is vooral als ze ook nog van die losse schappen in het gangpad hebben staan.
die douwen gewoon doorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weert wel de kinderwagens uit de winkel
Ja nu je het zegt.. ik zie die eigenlijk nooit in de Kruidvat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weert wel de kinderwagens uit de winkel
Voor mensen met een scootmobiel ofzo wel kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.. ik zie die eigenlijk nooit in de Kruidvat.
Ja bedacht ik me ook net.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mensen met een scootmobiel ofzo wel kut natuurlijk.
Bekend wel idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Was vergeten hoe hip rood geverfd haar toen was.
Ik vind dit er leuk uitzien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga goed op Japanse literatuur blijkbaar. Dus nog een boek gekocht.
[ afbeelding ]
Moeten we je straks Tokionaar gaan noemen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga goed op Japanse literatuur blijkbaar. Dus nog een boek gekocht.
[ afbeelding ]
Goh, verrassend.quote:
Ik vrij vaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom echt nooit roodharige (geverfd of natuurlijk) tegen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we je straks Tokionaar gaan noemen?
Zag hetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef bondage het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
De bbq in de fik zetten was een beetje letterlijk. Bijna wenkbrauwen verschroeidHad een mooie blauwe vlam uit de brander verwacht maar was meer een vlammenwerper.
Bekijk deze YouTube-video
Nickchange aangevraagd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we je straks Tokionaar gaan noemen?
Ook een goedequote:
Is er een meet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het zijn op de meet, jongens?
Is er een meet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het zijn op de meet, jongens?
Dit is de vraag.quote:
Weten we ook gelijk tot welke groep wij behorenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de leuke mensen zijn uitgenodigd.
Oh, die meet. Ik heb nee gezegd op die uitnodiging.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor maar volgens mij gaan er gewoon best wel veel niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie gaan er dan nog wel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor maar volgens mij gaan er gewoon best wel veel niet.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet alleen van hier is maar vooral dat ie zijn harem heeft uitgenodigd oid.quote:
Plus de beta-orbit simps.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet alleen van hier is maar vooral dat ie zijn harem heeft uitgenodigd oid.
Ik snap niks van deze post.quote:
Weer scoutingswerk aan het verrichten natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet alleen van hier is maar vooral dat ie zijn harem heeft uitgenodigd oid.
aha de BBQ Meet is in jouw achtertuinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn enorme barbecue maar eens in elkaar gezet maar ach altijd beter dan zo'n wegwerp ding.
[ link | afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
aha de BBQ Meet is in jouw achtertuin
Ging best prima vandaag op zo'n wegwerpgeval,,,,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn enorme barbecue maar eens in elkaar gezet maar ach altijd beter dan zo'n wegwerp ding.
[ link | afbeelding ]
Ja maar dit ding was ongeveer even duur dus dan kies ik liever voor dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging best prima vandaag op zo'n wegwerpgeval,,,,
Er is al eens een BBQ meet geweest in een uithoek van NL. die was best geslaagd. Vraag maar aan @Dr_Flash en @DaMartquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
aha de BBQ Meet is in jouw achtertuin
SNap ik helemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit ding was ongeveer even duur dus dan kies ik liever voor dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |