SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TopweerDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
23 graden binnen hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Pokkewarm
Anders zeg ik wel WROW
maar weet dat is omdat het ineens heel warm is.
Duurt ook weer week voor het eruit is, maar kan hiermee leven wel.Do what you love, love what you do!![]()
Eitje bakken op de motorkap..Don't follow me. I am lost too
dacht dat niemand dat meer deed tegenwoordig. heb je je teiltje water al klaar om de bubbeltjes te checken?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een weertje. Nu fietsband plakken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile #Festival op de ringDan heb ik liever Extinction Rebellion op m'n netvlies!
![]()
Ik heb nu ook ff een teiltje nodig vanwege die screenshot!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
dacht dat niemand dat meer deed tegenwoordig. heb je je teiltje water al klaar om de bubbeltjes te checken?![]()
![]()
Het zou kunnen.quote:Don't follow me. I am lost too
Jaja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
dacht dat niemand dat meer deed tegenwoordig. heb je je teiltje water al klaar om de bubbeltjes te checken?How can I make this topic about me?![]()
Ik hoop dat je geen sweatshop in die schuur hebt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Woonkamer: 25.0 °C
Buiten: 27.3 °C
Zolder: 29.6 °C
Schuur: 37.0 °C![]()
![]()
ik snapte dat sowieso niet dat hele idee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]Dan heb ik liever Extinction Rebellion op m'n netvlies!
Van is iets van Amsterdam en ga je het vieren op een strook asfalt.
naja. hahahahaha. tis iig mss origineel (hoewel hadden ze vroeger niet zoiets als dat ze de snelwegen afsloten dat je met fiets over kon of etc?)Do what you love, love what you do!![]()
Waarom niet? De dichtstbijzijnde fietsenwinkel is 3 kilometer verderop.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
dacht dat niemand dat meer deed tegenwoordig. heb je je teiltje water al klaar om de bubbeltjes te checken?How can I make this topic about me?![]()
Ja beetje bijzonder wel idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik snapte dat sowieso niet dat hele idee.
Van is iets van Amsterdam en ga je het vieren op een strook asfalt.
naja. hahahahaha. tis iig mss origineel (hoewel hadden ze vroeger niet zoiets als dat ze de snelwegen afsloten dat je met fiets over kon of etc?)![]()
je hoeft het de jeugd niet meer te vertellen hoor nu? was vroeger normaal en zelf plakken. ook als kind.quote:
Hoeveel dit er nu nog zelf doen, ik vraag het me af.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gooi die schuurdeur wel even open. Maar dan willen er wel eens katten naar binnen sneaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen sweatshop in die schuur hebt?How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi die schuurdeur wel even open. Maar dan willen er wel eens katten naar binnen sneaken.![]()
nou zou sowieso doen, maar vraag het eens aan jeugd van 10-15 of ze weten hoe ze een band moeten plakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet? De dichtstbijzijnde fietsenwinkel is 3 kilometer verderop.
Denk hoop niet.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: