er is anno 2025 nog steeds geen vegan alternatief in de winkel voor karnemelkquote:
Je hebt wel vegan skyr maar dat vond ik niet te etenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
er is anno 2025 nog steeds geen vegan alternatief in de winkel voor karnemelk
M.u.v. melk en normale yoghurt zijn vegan zuivelvervangers bijna altijd een tegenvallerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt wel vegan skyr maar dat vond ik niet te eten
Dit zeker, maar als je je melk eerst opwarmt, komt er meer smaak vrij. Daarna pas afkoelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Koude melk > warme melk, zeker als dorstlesser
En melk gewoon in een beker, uiteraard.
Maar dan zou ik het nog liever ruim vooraf koken en daarna gewoon in de koelkast zetten, ipv het verwateren met ijsblokjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit zeker, maar als je je melk eerst opwarmt, komt er meer smaak vrij. Daarna pas afkoelen
Ik ben geen vegan maar het lijkt me best moeilijk om goede lekkere producten te vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
M.u.v. melk en normale yoghurt zijn vegan zuivelvervangers bijna altijd een tegenvaller![]()
Behalve Mr. & Mrs. Watson kaas, maar die zijn duur en verkopen tegenwoordig alleen aan horeca
Denken dat TS dit niet weetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het nog liever ruim vooraf koken en daarna gewoon in de koelkast zetten, ipv het verwateren met ijsblokjes
Daar heb ik geen geduld voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het nog liever ruim vooraf koken en daarna gewoon in de koelkast zetten, ipv het verwateren met ijsblokjes
Ik ben ook geen vegan, maar flexanist.. Is best makkelijk hoor. vlees mis je sowieso niet. Alleen zuivel is soms wat moeilijk inddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben geen vegan maar het lijkt me best moeilijk om goede lekkere producten te vinden
Dat jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vegan, maar flexanist.. Is best makkelijk hoor. vlees mis je sowieso niet. Alleen zuivel is soms wat moeilijk indd
welk kanaal is dit ook al weerquote:
Weet ik, maar ik heb toch weinig te doen verder.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Denken dat TS dit niet weetdie zoekt weer eens aandacht
Waarom heb je weinig te doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb toch weinig te doen verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |