SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, die is jaren geleden al gevuld door het regime daar. Alleen veel familie woont nog daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:23 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zo komt het wel heel dichtbij zeg je hebt een overbuurvrouw uit Iran
Zijn echt hele lieve mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grappig hoe zij juist dat alles achter willen laten en vergeten he?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is jaren geleden al gevuld door het regime daar. Alleen veel familie woont nog daar.
Zijn echt hele lieve mensen.
En 'wij' er dagelijks mee bezig willen zijn...
(Niet persoonlijk bedoeld!)![]()
Ik ben daar niet zo mee bezigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vergeten doen ze het niet hoor, die vrouw is een brok ellende.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Grappig hoe zij juist dat alles achter willen laten en vergeten he?
En 'wij' er dagelijks mee bezig willen zijn...
(Niet persoonlijk bedoeld!)
Zoveel angst, ze zit tot vroeg in de ochtend aan de buis gekluisterd.
Ik heb haar gisteren even een bosje bloemen gebracht en gezegd dat ik aan haar en haar familie denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Killlemquote:
Helaas wel,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
Je bent er weer lekker vroeg bij, Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en keek even op mijn mobiel hier op FOK Had een DM met een verzoek ergens naar te kijken dus heb ik de laptop maar aangeslingerd. De ramen weer lekker helemaal opengooid. Even de kamer weer koelen voor de warmte komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja momenteel dichtbij huis al teveel gekkigheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:29 schreef Helenattenek het volgende:
Ja ik dus ook Niet
binnenlandse zaken zijn veel relevanter om van op de hoogte te blijven imoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hoop ik voor iedereen die in de oorlogsgebieden woont. Lijkt mij meer dan vreselijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is dan weer erg treurig en hoop op beterschapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er is overal wel wat helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja momenteel dichtbij huis al teveel gekkigheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
heb hier ook een raampie openstaan, maar die gaat zo dicht. want ik ga lekker m'n nest in. fijne nacht nog allen.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Slaap lekker Mikey
O ik heb raampje altijd open, beneden op de kiepkantel stand en boven wagenwijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heb hier ook een raampie openstaan, maar die gaat zo dicht. want ik ga lekker m'n nest in. fijne nacht nog allen.
[ afbeelding ]
Slaap lekker Schakel
Nee hoor heb overal horren voor zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan het jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt.
Horren zijn geen overbodige luxe.
Ik ben reuze blij ze aangeschaft te hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: