quote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:02 schreef cosmosis het volgende:
Of doe de Ice dildo challenge!
https://bondage-me.cc/asi(...)nge-asianastarr.html
[ afbeelding ]
Hoeveelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:02 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wil er graag bij horen en denkt dat ze zo scoortquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:39 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zeg je tanter? We gaan hier verdomme niet Mikeytt's achterlijkheid verspreiden.
Ik vind het ook best een krachtig bijvoeglijk naamwoord. Woorden censureren omdat een user die ook gebruikt is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:39 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zeg je tanter? We gaan hier verdomme niet Mikeytt's achterlijkheid verspreiden.
Gebrek aan vocabulair. Bij de onderlaag van de bevolking zie je dan dat ze elkaar gaan napraten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:39 schreef Cockwhale het volgende:
quote:
Inderdaad helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:39 schreef Cockwhale het volgende:
Hoezo? Airco koelt de ruimte, helpt dus juist om de aarde af te koelenquote:
Big brainquote:Op maandag 23 juni 2025 14:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo? Airco koelt de ruimte, helpt dus juist om de aarde af te koelen
Is dat ijs wat uit haar mond komt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:02 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het verhaal wat erbij staat.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:27 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Is dat ijs wat uit haar mond komt?
Ah bedankt ik had niet op de link geklikt. Toch wel knap dat als ze ijs in haar kut duwen dat het via haar mond er weer uit komt.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is het verhaal wat erbij staat.
"Als Martin me vastbindt met mijn knieën of benen gespreid, weet ik dat mijn kutje wat aandacht gaat krijgen... alsof de ijsdildo die hij presenteerde niet al een weggevertje was in het begin. Toen hij hem naast me neerlegde, herinnerde ik me het gevoel van ijsblokjes die in mijn kutje werden geduwd, dus er ging een mix van angst en verwachting door mijn hoofd. De dildo ging erin en het voelde precies zoals ik me had voorgesteld - plezierig zolang er beweging was, maar zodra Martin hem op zijn plaats hield, was het pure kwelling. Breng de toverstaf in en het voelt zoveel beter. Houd de toverstaf op zijn plaats, neuk me met de dildo, trek hem eruit, neuk me nog een keer, trek hem eruit... en als ik mijn hoogtepunt bereik, neukt Martin me terwijl ik klaarkom. PERFECTE AFWERKING"
Ik vraag me dan af waar je die mal voor die dildo haalt, maar dat ben ik weer..quote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ah bedankt ik had niet op de link geklikt. Toch wel knap dat als ze ijs in haar kut duwen dat het via haar mond er weer uit komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |