Dat is geen probleem. Maar compleet offtopicquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:33 schreef Helenattenek het volgende:
Dat zal tussen de 200-400 euro voor een uur worden voor je denk ik
En wie laat de hond uit als het regent?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:40 schreef cosmosis het volgende:
Toch wel een down to earth omgeving liefhebbende vrouw...
[ afbeelding ]
Totaal geen problemen mee....De hond is nooit het probleem in een relatie.....Meer het resultaatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:42 schreef YoopY het volgende:
[..]
En wie laat de hond uit als het regent?
Nu begin ik jou wel te snappen....Je de tanter werken om je kind te onderhoudenquote:
Ik heb geen flauw idee wat je impliceert. Ik ben gewoon samen met de vader van mijn kind. En mijn man lijkt in de verste verte niets op het plaatje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nu begin ik jou wel te snappen....Je de tanter werken om je kind te onderhouden
Die AI juffies worden steeds mooier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
Ik zat net op de frontpage wat rond te kijken en plotseling werd ik geconfronteerd met zoiets moois. Iets wat ik perfect zou willen noemen, wat betreft uiterlijk. Innerlijk is altijd maar de vraag niet waar.
Nou ik ga het hier nu tonen
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie en wat zijn jullie favoriete partners. Mannen mag dus ook. Ronaldo etc.
Die bejaarden act van jouquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen: Albert Hammond, Mick Fleetwood
Vrouwen: Audrey Hepburn, Lucy Lawless
Waarom is dit belangrijk?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:13 schreef Jahr00n het volgende:
- grote ballen
- altijd gijl
- hele strakke kont zonder cellulitis
- kan goed koken
- niet zeuren
- blijft de rest van het leven net iets minder als ik verdienen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat er maar 1 alpha in een huishouden kan zijn
Ik had bij jou wel een foto van een chick met okselhaar verwachtquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kerel waar iemand een vrouwenhoofd op heeft gefotosoept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |