abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 17:52:37 #1
47213 ArmaniMania
pi_8651100
Als het uit raakt met een meisje,kan ik me soms dagen niet lekker voelen. Sommige muziek nummers distancieer ik me van. En je denkt dan, voor mij geen relatie meer. Je wordt onzeker van jezelf.

Maar hoe zorg jij er voor dat je er weer zin in krijgt ? Dat je hem/haar vergeet en dat je weer lol kunt maken ?

pi_8651109
Heeft dit te maken met je klaagbaak topic?
pi_8651178
Ik heb het uitgemaakt, heb er ook geen spijt van.
Ik ben het er wel mee eens dat je er enorm onzeker van wordt. Je bent ineens zo alleen op de wereld (op relatiegebied, dan).

Ik doe het door om te gaan met andere mensen en ook door idd andere muziek te luisteren. In ieder geval niet de muziek die hij goed vond. Verder niks eik. We bellen nog, en dat is best moeilijk....hij had er nog veel verdriet van maar gaat nu ook weer met zijn vrienden om, dus dat is allemaal goed hoor..

Het ligt er ook aan hoe lang je verkering had, ik had 2,2 jaar. Ik denk dat je dan iets meer verdriet zult hebben dan na 1 maand...

Billie Holiday is Lady Day!
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 18:00:01 #4
47213 ArmaniMania
pi_8651225
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:53 schreef SuperUli het volgende:
Heeft dit te maken met je klaagbaak topic?
Nee, dit is algemeen, kan het ook even serieus graag ?
pi_8651241
ben ik niet serieus dan?
pi_8651259
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 18:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ben ik niet serieus dan?
nee
046
Dank aan Yeahinho
pi_8651300
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 18:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ben ik niet serieus dan?
Opzich heeft ArmaniMania het tegen SuperUli daarom heeft hij hem ook gequote..
pi_8651309
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 18:04 schreef oscar538 het volgende:

[..]

Opzich heeft ArmaniMania het tegen SuperUli daarom heeft hij hem ook gequote..

ja, maar de quote kwam wel een hele tijd nadat ik mijn post had gepost (1 minuut ofzo)
pi_8651349
Oh ok sorry , wist ik niet.
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 18:16:57 #10
47213 ArmaniMania
pi_8651503
sorry Sweetsixteen16, ik blijf niet elke sec er op lette wie er wat post maar jij bent wel serieus. Ik Qoute die andere gast,die bedoelde ik dus
pi_8651658
Eerst janken , en alle frustraties er ff uitgooien , liefst nog met lekkere agressieve muziek .
Dan heb ik ook weer een moment en zo is het genoeg , en dan besef ik , dat ik het voor die persoon ook alleen gered heb , en dat ik dat nu ook kan .
Dan veel afleiding , mezelf verwennen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8651788
drinken soms, veel muziek luisteren, veel praten met vrienden. En na een maand zie ik het nu veel zonniger in
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8651984
Heb het toevallig uitgemaakt vannacht, en het voelde als een ontezettende opluchting!!!

Geen gehuil (van mijn kant) en voel me eigenlijk alleen maar lekkerder!

pi_8652492
Veel leuke dingen doen, lekker uitgaan en met een beetje mazzel heb je goeie vrienden die precies weten hoe ze je aan het lachen moeten maken
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8652502
Ik zit met een dubbel probleem en heb het dan ook super moeielijk. Het is sinds kort uit met mijn vriendin waar ik 2 jaar meeging. Ikzelf heb het daar heel erg moeielijk mee omdat ik zo'n gevoel heb dat het aan mij ligt. Ik ben Sinds enkele maanden namelijk helemaal van de wereld loop bij het Riagg rond en ga dinsdag naar de psychiater om te praten voor medicatie. Het is echt vervelend om een vervelend gevoel te hebben doordat het uitgegaan is omdat zei niet meer met je problemen om kon gaan. Dit is nog net niet alles want ze heeft sinds kort ook weer een flirten met een andere jongen waar ik altijd tegenop gekeken heb en het nadeel is dat wij altijd op dezelfde plek uitgingen. Ik hoop elke dag dat ik zo'n leuk meisje tegenkom dat ik haar uit mijn hoofdkan zetten.

ps. Mensen ik ben nieuw hier maar wat is dit een goed alles in 1 forum zeg! Ik denk dat ik elke avond eens even ga FOkken zodat ik mij er misschien makkelijker overheen kan gaan zetten.

pi_8652563
Herkenbaar probleem , maar zie het anders zo juist dat zij niet met je problemen om kan gaan , zou je extra moeten motiveren om er goed mee om te leren gaan omdat je het anders tegen blijft komen .
Heel veel sterkte .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8652580
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:21 schreef Webbot het volgende:
Ik zit met een dubbel probleem en heb het dan ook super moeielijk. Het is sinds kort uit met mijn vriendin waar ik 2 jaar meeging. Ikzelf heb het daar heel erg moeielijk mee omdat ik zo'n gevoel heb dat het aan mij ligt. Ik ben Sinds enkele maanden namelijk helemaal van de wereld loop bij het Riagg rond en ga dinsdag naar de psychiater om te praten voor medicatie. Het is echt vervelend om een vervelend gevoel te hebben doordat het uitgegaan is omdat zei niet meer met je problemen om kon gaan. Dit is nog net niet alles want ze heeft sinds kort ook weer een flirten met een andere jongen waar ik altijd tegenop gekeken heb en het nadeel is dat wij altijd op dezelfde plek uitgingen. Ik hoop elke dag dat ik zo'n leuk meisje tegenkom dat ik haar uit mijn hoofdkan zetten.

ps. Mensen ik ben nieuw hier maar wat is dit een goed alles in 1 forum zeg! Ik denk dat ik elke avond eens even ga FOkken zodat ik mij er misschien makkelijker overheen kan gaan zetten.

Ontzettend rot voor je, maar hou je ook nog wel de positieve dingen van het leven in je hoofd? Ik bedoel, focus je je niet een beetje teveel op die gebeurtenis?
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 21:03:02 #18
47213 ArmaniMania
pi_8654479
Mooi nu komen de serieuze posten, dat moeten we hebben in een forum Ik kan jullie zeggen, dat ik dan veel afleiding zoek door computerspelletjes te spelen, forums te bezoeken. Als ik maar op andere ideen kom.

Bedankt voor jullie goede reacties

pi_8654618
pi_8657599
Het is een paar dagen uit geweest tussen mij en mijn vriendin..
Om eerlijk te zijn; ik ging door een hel.

Het kwam voor mij heel onverwacht, ik was er met mijn kop niet meer bij. Kon me totaal niet concentreren op school. Ik was er helemaal kapot van. Enige wat ik wilde was haar terug.

Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.

En ik was haar kwijt. Gelukkig had zij hetzelfde gevoel en zijn toch samen weer verder gegaan
En moet zeggen, onze relatie is er echt op vooruit gegaan en ik voel me dan ook gelukkiger dan ooit tevoren

zondag 23 februari 2003 @ 01:28:43 #21
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8660575
Ik ga onmogelijk stoer doen, draai veel muziek (géén liefdesliedjes. Great balls of fire van Jerry Lee Lewis wil nog wel eens helpen), jank flink uit bij mijn broer, rep verder met geen woord meer over hem (behalve dan tegen mijn broer, want die zeur ik z'n oren van z'n kop). Stort me vooral niet in een nieuwe verliefdheid, maar eerder in mijn werk, zeg tig keer per dag tegen mezelf dat het leven als vrijgezel ook ge-wel-dig is. Maar ja, dat is als je nooit iets met hem gehad hebt, en je erachter komt dat je zeer waarschijnlijk ook niets met hem zult krijgen. Als je echt een relatie hebt gehad, ligt dat waarschijnlijk anders, maar daar kan ik verder niet over oordelen.
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  † In Memoriam † zondag 23 februari 2003 @ 02:12:33 #22
47213 ArmaniMania
pi_8660978
Ik maak dan muziek over hoe ik me voel, en meestal kom ik het daar in kwijt. Trouwens al mijn gevoel leg ik in mijn muziek. Alleen ja er zijn ook momenten dat je dan weer eens aan die persoon denkt, omdat je dan toch van die persoon gehouden hebt. Maar ik blijf ondanks alles positief, en dat is ook veel waard
  zondag 23 februari 2003 @ 02:29:38 #23
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8661104
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:21 schreef Webbot het volgende:

*doet welkom heet*
*doet biertje voor Webbot inschenk*
Hmm is ook sinds 4 maanden uit met mijn vriendin,
heeeeeeel veel gepraat, van me afgeschreven, gedichten gemaakt en naar de psycholoog geweest (had ook andere issues..)
Hmm maar waarom medicijnen Webbot? Die pakken het probleem niet aan, maar die verschuiven het juist naar de achtergrond, zodat je er in je latere leven misschien weer last van krijgt
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 23 februari 2003 @ 17:34:01 #24
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8668870
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar ik blijf ondanks alles positief, en dat is ook veel waard
Hoe ik het fiks, weet ik ook niet, maar mij lukt het meestal ook wel (tenzij het Valentijnsdag is en je de meest confronterende verhalen hoort over allerlij geluksvogels die besprongen zijn door hun object of affection). En het is maar één dag per jaar Valentijnsdag, dus het valt mee
En jah, die muziek hè?
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_8678663
mja, hoe moet je je voelen.
ik ben gisteren gedumpt op een botweg via sms manier

nou ben ik nie zo iemand die haar dan meteen gaat bellen oid maar ik voel me nog steeds fuckt ja. ik heb de hele zondag gejankt bijna magoed daar los je ook geen ass mee op aangezien ze je toch niet meer wilt.

tis gewoon *zucht*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')