Maar hoe zorg jij er voor dat je er weer zin in krijgt ? Dat je hem/haar vergeet en dat je weer lol kunt maken ?
Ik doe het door om te gaan met andere mensen en ook door idd andere muziek te luisteren. In ieder geval niet de muziek die hij goed vond. Verder niks eik. We bellen nog, en dat is best moeilijk....hij had er nog veel verdriet van maar gaat nu ook weer met zijn vrienden om, dus dat is allemaal goed hoor..
Het ligt er ook aan hoe lang je verkering had, ik had 2,2 jaar. Ik denk dat je dan iets meer verdriet zult hebben dan na 1 maand...
quote:Nee, dit is algemeen, kan het ook even serieus graag ?
Op zaterdag 22 februari 2003 17:53 schreef SuperUli het volgende:
Heeft dit te maken met je klaagbaak topic?
quote:Opzich heeft ArmaniMania het tegen SuperUli daarom heeft hij hem ook gequote..
Op zaterdag 22 februari 2003 18:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ben ik niet serieus dan?
quote:ja, maar de quote kwam wel een hele tijd nadat ik mijn post had gepost (1 minuut ofzo)
Op zaterdag 22 februari 2003 18:04 schreef oscar538 het volgende:[..]
Opzich heeft ArmaniMania het tegen SuperUli daarom heeft hij hem ook gequote..
Geen gehuil (van mijn kant) en voel me eigenlijk alleen maar lekkerder!
ps. Mensen ik ben nieuw hier maar wat is dit een goed alles in 1 forum zeg! Ik denk dat ik elke avond eens even ga FOkken zodat ik mij er misschien makkelijker overheen kan gaan zetten.
quote:Ontzettend rot voor je, maar hou je ook nog wel de positieve dingen van het leven in je hoofd? Ik bedoel, focus je je niet een beetje teveel op die gebeurtenis?
Op zaterdag 22 februari 2003 19:21 schreef Webbot het volgende:
Ik zit met een dubbel probleem en heb het dan ook super moeielijk. Het is sinds kort uit met mijn vriendin waar ik 2 jaar meeging. Ikzelf heb het daar heel erg moeielijk mee omdat ik zo'n gevoel heb dat het aan mij ligt. Ik ben Sinds enkele maanden namelijk helemaal van de wereld loop bij het Riagg rond en ga dinsdag naar de psychiater om te praten voor medicatie. Het is echt vervelend om een vervelend gevoel te hebben doordat het uitgegaan is omdat zei niet meer met je problemen om kon gaan. Dit is nog net niet alles want ze heeft sinds kort ook weer een flirten met een andere jongen waar ik altijd tegenop gekeken heb en het nadeel is dat wij altijd op dezelfde plek uitgingen. Ik hoop elke dag dat ik zo'n leuk meisje tegenkom dat ik haar uit mijn hoofdkan zetten.ps. Mensen ik ben nieuw hier maar wat is dit een goed alles in 1 forum zeg! Ik denk dat ik elke avond eens even ga FOkken zodat ik mij er misschien makkelijker overheen kan gaan zetten.
Bedankt voor jullie goede reacties
Het kwam voor mij heel onverwacht, ik was er met mijn kop niet meer bij. Kon me totaal niet concentreren op school. Ik was er helemaal kapot van. Enige wat ik wilde was haar terug.
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
En ik was haar kwijt. Gelukkig had zij hetzelfde gevoel en zijn toch samen weer verder gegaan
En moet zeggen, onze relatie is er echt op vooruit gegaan en ik voel me dan ook gelukkiger dan ooit tevoren
quote:*doet welkom heet*
Op zaterdag 22 februari 2003 19:21 schreef Webbot het volgende:
Ik zit met een dubbel probleem en heb het dan ook super moeielijk. Het is sinds kort uit met mijn vriendin waar ik 2 jaar meeging. Ikzelf heb het daar heel erg moeielijk mee omdat ik zo'n gevoel heb dat het aan mij ligt. Ik ben Sinds enkele maanden namelijk helemaal van de wereld loop bij het Riagg rond en ga dinsdag naar de psychiater om te praten voor medicatie. Het is echt vervelend om een vervelend gevoel te hebben doordat het uitgegaan is omdat zei niet meer met je problemen om kon gaan. Dit is nog net niet alles want ze heeft sinds kort ook weer een flirten met een andere jongen waar ik altijd tegenop gekeken heb en het nadeel is dat wij altijd op dezelfde plek uitgingen. Ik hoop elke dag dat ik zo'n leuk meisje tegenkom dat ik haar uit mijn hoofdkan zetten.ps. Mensen ik ben nieuw hier maar wat is dit een goed alles in 1 forum zeg! Ik denk dat ik elke avond eens even ga FOkken zodat ik mij er misschien makkelijker overheen kan gaan zetten.
quote:Hoe ik het fiks, weet ik ook niet, maar mij lukt het meestal ook wel (tenzij het Valentijnsdag is en je de meest confronterende verhalen hoort over allerlij geluksvogels die besprongen zijn door hun object of affection). En het is maar één dag per jaar Valentijnsdag, dus het valt mee
Op zondag 23 februari 2003 02:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar ik blijf ondanks alles positief, en dat is ook veel waard
nou ben ik nie zo iemand die haar dan meteen gaat bellen oid maar ik voel me nog steeds fuckt ja. ik heb de hele zondag gejankt bijna magoed daar los je ook geen ass mee op aangezien ze je toch niet meer wilt.
tis gewoon *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |