SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
😩Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das wel heul gewaagd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net poos zitten appen, dochter van mijn zusje waar het contact al lang weg is. Maar ze blijft interesse tonen in mijn moeder en haar Oma dus. We appen wel vaker. Zo'n lief kindquote:
Lach met een schone bips![]()
Dat is wel superlfijn voor je moeder dat ze dat doet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net poos zitten appen, dochter van mijn zusje waar het contact al lang weg is. Maar ze blijft interesse tonen in mijn moeder en haar Oma dus. We appen wel vaker. Zo'n lief kindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze komt ook regelmatig met de trein, doet ze toch maar ff. Heb haar ook een dikke vakantie beloofd al voor volgend jaarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel superlfijn voor je moeder dat ze dat doet.
Lach met een schone bips![]()
On my wayDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Lief hoor. Vaak zie je dat dan alle contact verbroken wordt. Maar zij blijft bij oma komen en bellen chapeauquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze komt ook regelmatig met de trein, doet ze toch maar ff. Heb haar ook een dikke vakantie beloofd al voor volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben altijd al een speciale band gehad, is echt mooi. Mij herkent mijn moeder niet meer. Maar als zij binnen loopt op mijn moeders kamer gaan haar ogen wijdt open en armen wijdt open en is het dikke mik voor 2 minuten tot ma's energie op is. Maar is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief hoor. Vaak zie je dat dan alle contact verbroken wordt. Maar zij blijft bij oma komen en bellen chapeauLach met een schone bips![]()
Wat mooi. Voor de andere natuurlijk niet maar voor je nichtje wel heel leuk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze hebben altijd al een speciale band gehad, is echt mooi. Mij herkent mijn moeder niet meer. Maar als zij binnen loopt op mijn moeders kamer gaan haar ogen wijdt open en armen wijdt open en is het dikke mik voor 2 minuten tot ma's energie op is. Maar is wel mooi ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach het is zoals het is, meestal neem ik nichtje erna weer mee voor wat te eten en drinken op terras. Wat zakgeld en ze gaat weer naar huis. Maar vind voor mijn moeder fijn, dat kleinkind is voor moeders altijd de speciale geweest.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mooi. Voor de andere natuurlijk niet maar voor je nichtje wel heel leuk.Lach met een schone bips![]()
Hoe oud is je nichtje?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach het is zoals het is, meestal neem ik nichtje erna weer mee voor wat te eten en drinken op terras. Wat zakgeld en ze gaat weer naar huis. Maar vind voor mijn moeder fijn, dat kleinkind is voor moeders altijd de speciale geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat kijk ik niet. Vind haar maar stomquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb yolanthe gekeken vandaag. Heb jij die al gezien
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: