Juist niet. Anders past het niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
En wees vrouwelijk. En met een iets kleinere mond dan die je vanavond opentrok.
Vraag het anders je zusje?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Jouw kleine pikkie hoeft niemand.
Ben nog maagd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Geld bij TS niet; dont stick your d*ck in crazy?
Gewoon serieus op reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:09 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Was een grapje. Ze zijn groter dan a.
[..]
Goorlap.
[..]
Ik had hier serieus serieus op willen reageren, maar zag alle haat comments al weer in mn hoofd.
Oh. Nou dan stop ik wel meteen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
6 jaar vrijgezel is wel lang. Maar zolang je nog geen 35 bent ofzo heb je nog wel kans
Wat staat hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:13 schreef cosmosis het volgende:
ASL tenminste ben je zelf vermogend zodat ik je broek niet op dient te houden?
Ja maar de kans op kinderen met down syndroom is dan een heel stuk groter. Ik weet niet of je een kinderwens hebt maar ook met het idee dat iedereen op de 40ste scheidt.. waarom wil je dan een vaste relatie? In plaats van gewoon los contact?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:12 schreef Servieskast het volgende:
[..]na 40 scheidt iedereen weer, ik geef ze wel een tweede kans.
Ik vind je vragen apart.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar de kans op kinderen met down syndroom is dan een heel stuk groter. Ik weet niet of je een kinderwens hebt maar ook met het idee dat iedereen op de 40ste scheidt.. waarom wil je dan een vaste relatie? In plaats van gewoon los contact?
Nou als je zo oud bent als je zegt dan wil je wellicht nog kinderen die voortvloeien uit een relatie. Daarom vroeg ik ook of je een kinderwens hebt. Daten zonder kinderwens of idee voor vaste relatie is gewoon vragen naar tinder niet waarquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:19 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb het over daten, waarom betrekking je hier kinderen bij?
Ik heb geen kinderwens nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als je zo oud bent als je zegt dan wil je wellicht nog kinderen die voortvloeien uit een relatie. Daarom vroeg ik ook of je een kinderwens hebt. Daten zonder kinderwens of idee voor vaste relatie is gewoon vragen naar tinder niet waar
Ik had even een instortingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:19 schreef cosmosis het volgende:
Weet je zeker dat al je psychische shit opgelost is? Voelt nog vrij instabiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |