SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 20-06-2025 19:07:22 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Posts quoten ipv editen, door slotje posten, het gaat lekker
Vergeleken met @ESF1Gamer is dit nog mildquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijken
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met @:ESF1Gamer is dit nog mild
dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijken
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat nu zelfs kritisch naar een bioscoopscherm te kijken omdat mijn tv beter is. Gelukkig was dat maar even, want straks kan ik alleen nog maar Imax en Dolby Atmos films kijken
Nattekat is Viaplay kwaliteit gewendquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.
Verklaart wel zijn humeur af en toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nattekat is Viaplay kwaliteit gewend
Hebben ze in Oostenrijk een strandquote:
Nog nietquote:
Ben ik weerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
7674. Ik ga nog even lopen. Morgen wordt het allemaal nog veel erger dusjah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan vlieg je naar London om daar een filmpje te gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.
Dit behoort tot de dingen die ik eventueel zou doen . Maar met de trein.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan vlieg je naar London om daar een filmpje te gaan kijken.
Heb helaas niet veel tijd voor natuurschoon, het blijft beperkt tot Wenen en Graz, maar als alleen reizen bevalt, ga ik in augustus terug voor de natuur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oostenrijk is wel een prachtig land, van wat ik er van heb gezien.
Ik was ook met de trein bedenk ik me.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit behoort tot de dingen die ik eventueel zou doen . Maar met de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |