Dat is Amstergantie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Waarom doen ze trouwens geen feest wanneer Amsterdan 750 jaar bestaat, ipv nu? Oktober lijkt me minder risicovol
Regen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Waarom doen ze trouwens geen feest wanneer Amsterdan 750 jaar bestaat, ipv nu? Oktober lijkt me minder risicovol
Dat zou er nog verder vanaf zitten, doe dan de herfstvakantiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Regen?
Maar ik had het eerder al over de meivakantie.
Ja, beetje gek inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik kon er wel heen, maar geef dat kaartje maar aan een ander, prettige bijkomstigheid dat het binnen de ring echt lekker rustig is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:21 schreef Haags het volgende:
Is er geen user ter plaatse voor een leuk verslag? @:tarado
Ok, doe maar een livestream van het centrum. Volgens mij is het er heerlijk rustig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon er wel heen, maar geef dat kaartje maar aan een ander, prettige bijkomstigheid dat het binnen de ring echt lekker rustig is.
Valt wel meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, doe maar een livestream van het centrum. Volgens mij is het er heerlijk rustig.
Was wel van plan om daar vanmiddag even de stad in te gaan, niet naar de dam uiteraard, maar hier kan je wel zien hoe het druk het isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, doe maar een livestream van het centrum. Volgens mij is het er heerlijk rustig.
Amsterdammers komen in principe niet naar het Centrum, wat zou je daar te zoeken hebben?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Fout, Halsema ziet dat nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Benieuwd wie Halsema de schuld gaat geven.
Alle recepten voor een ramp zijn aanwezig. Dat ziet iedereen.
Ik zie het sowieso wel gebeuren binnen een aantal jaar dat een aantal festivals en evenementen verplaatst zullen gaan worden van hartje zomer naar het voorjaar of de nazomer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Regen, vroeg donker, storm, vallende blaadjes ((ook niet zo handig met die Brabantse bomenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik bedoel: het is toch toplessdag/weekend?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dries Roelvink: 'Ik verwacht halfblote mensen op de A10'
Hallo boobies; dit weekend is het Nationale Toplessdagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik bedoel: het is toch toplessdag/weekend?
Of is dat niet halal in Casablanca-Noord?
Het woord boobiesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hallo boobies; dit weekend is het Nationale Toplessdag
Dries god!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dries Roelvink: 'Ik verwacht halfblote mensen op de A10'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |