Ik zag gisteren zo'n brede crossfitmeid hardlopen; had echt zoiets van w.t.f.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Korte rokjes enzo. Maar valt me op dat vrouwen steeds sportiever worden. Zag toen ik aan het fietsen was bijvoorbeeld een wijf met enorme kuiten, die zat sowieso aan de anabolen. Klacht de lekkere wijven in korte rokjes willen toch niet neuken met mij.
Sporten moet tenslotte wel in je aard liggen, of niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nice, dat zijn de nieuwe generatie mannen
En dit soort ellende niet te vergeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Korte rokjes enzo. Maar valt me op dat vrouwen steeds sportiever worden. Zag toen ik aan het fietsen was bijvoorbeeld een wijf met enorme kuiten, die zat sowieso aan de anabolen. Klacht de lekkere wijven in korte rokjes willen toch niet neuken met mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nice, dat zijn de nieuwe generatie mannen
En wijven met anabolen-kuiten vind jij lekker?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Death by snu snuquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
En wijven met anabolen-kuiten vind jij lekker?
Dat ze je gewoon doormidden knipt met d'r benen omdat je een verkeerde opmerking maakt tijdens de seksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |