abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2025 @ 11:38:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217991943
Fans van Nick Carter vinden dat hij er mager uitziet op een foto die de zanger deelde op Instagram. Onder een selfie van de Backstreet Boys-zanger kreeg hij veel reacties van volgers die zich zorgen maken over zijn gezondheid.

„Even genieten van de hitte in Vegas voor de repetities van vandaag”, schreef de 45-jarige artiest bij de foto. Zijn volgers dachten daar anders over. „Hij ziet er erg ongezond uit, ik hoop dat het goed met hem gaat!”, luidde een van de reacties.

Een andere fan schrijft: „Mijn jong, je ziet er ondervoed uit! Je moet wat meer eten!”

Meerdere fans vermoeden echter dat de zanger medicijnen gebruikt om af te vallen. „Misschien heeft hij wat Ozempic genomen” en „Dat is wat Ozempic met je doet”, zijn enkele van de terugkerende reacties bij het bericht.

Vele volgers verdedigden Carter. „Misschien moet je hem met rust laten? Focus op je eigen leven!” Een ander onderschrijft die mening: „Dames, net zoals we niet willen dat mannen iets over ons gewicht zeggen, hebben ook mannen geen behoefte aan jullie opinies.”

De meeste fans hopen dat Carter in elk geval „oké” is. Hij heeft niet gereageerd op alle commotie.

De zanger repeteert op dit moment voor de concertreeks van de Backstreet Boys deze zomer in popzaal The Sphere in Las Vegas.

https://www.ad.nl/show/fa(...)-meer-eten~ade8d910/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217993015
Boneshaming :N
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217995352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:38 schreef tong80 het volgende:
„Mijn jong, j
:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 21 juni 2025 @ 04:14:19 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217998516
De foto in de OP doet het niet (die link ergens onderaan het bericht), maar dit zal hem moeten zijn:

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2025 @ 07:07:40 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218018889
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 04:14 schreef Eightyone het volgende:
De foto in de OP doet het niet (die link ergens onderaan het bericht), maar dit zal hem moeten zijn:

[ link | afbeelding ]
Hij is wel redelijk onherkenbaar, ja. Ik snap het volk dus wel, maar reacties gaan geven over zo’n foto op insta, :'). Dat heb ik nou nooit begrepen. Alsof zo’n celeb denkt: ‘weet je wat? Brody1-hellscape123 en Meghalovesit hebben gelijk. Ik zie er inderdaad ondervoed uit: ik pak er snel een muffin bij en ga eten’
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:42:40 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218029808
quote:
17s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hij is wel redelijk onherkenbaar, ja. Ik snap het volk dus wel, maar reacties gaan geven over zo’n foto op insta, :'). Dat heb ik nou nooit begrepen. Alsof zo’n celeb denkt: ‘weet je wat? Brody1-hellscape123 en Meghalovesit hebben gelijk. Ik zie er inderdaad ondervoed uit: ik pak er snel een muffin bij en ga eten’
:D !
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218029885
quote:
17s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou ja, die ondervoeding komt meestal niet alleen door te weinig muffins eten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 juni 2025 @ 20:15:20 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218035077
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, die ondervoeding komt meestal niet alleen door te weinig muffins eten.
Uiteraard, meestal niet nee, maar aangezien men het blijkbaar heeft over ondervoeding en eten, :+.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218035153
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Uiteraard, meestal niet nee, maar aangezien men het blijkbaar heeft over ondervoeding en eten, :+.
Hij heeft al een vrij zware historie van alcohol- en drugsmisbruik, dus het zal dan eerder in die hoek zitten (of gevreesd worden). Dat-is pas 45 is valt me eigenlijk mee, in mijn beleving was hij veel ouder dan ik toen ik jong was. :+
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  dinsdag 24 juni 2025 @ 20:23:49 #10
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218035185
Gewoon een junk geworden
Je bent een waardeloze agent.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 juni 2025 @ 21:59:22 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218036177
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef nostra het volgende:

[..]
Hij heeft al een vrij zware historie van alcohol- en drugsmisbruik, dus het zal dan eerder in die hoek zitten (of gevreesd worden). Dat-is pas 45 is valt me eigenlijk mee, in mijn beleving was hij veel ouder dan ik toen ik jong was. :+
Ik denk ook niet dat hij boulimia of anorexia heeft, :+.

Het kan ook heus een kuurtje Ozempic zijn natuurlijk. Of het is een rare hoek i.c.m. wat gewichtsverlies. Kan natuurlijk ook. Of hij is ziek maar deelt dit (nog) niet. Van alles kan.

Wat me echter wél stug lijkt, is dat een celeb zijn leefstijl aanpast omdat een pipo op zijn insta zegt dat hij niet dunner moet worden, :D.
  donderdag 26 juni 2025 @ 10:13:13 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218047047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon een junk geworden
Geheel in lijn met de rest van de familie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')