Ik was zelf vroeg seksueel actief en ik neukte mijn bed al toen ik 9 jaar was, na het komen verscheen al vocht op het dekbed, die na het opdrogen verdween. Toen ik 9,5 was, werd het maand na maand witter en Witter en meer en meer, na het opdrogen liet het kringen/vlekken achter. Toen ik 10 was en mijn vader het dekbed wou wassen, merkte hij de vlekken op en vroeg hij wat dat was.. ik zei dat ik het niet wist. Sinds die dag nooit nog mijn bed geneukt en met de hand gaan doen. Geen idee hoe vaak op die leeftijd. Te lang geleden
Toen ik 13 a 14 was kreeg ik mijn persoonlijke computer op mijn kamer. Tussen mijn 13 en 19 trok ik wel 3 a 4x per dag!
Op mijn 19 ben ik gaan werken van 14:00 tot 00:00. Door tijdsgebrek geminderd, maar toch nog altijd 2x per dag tussen mijn 19 en 25 jaar...
Toen ik 25 was alleen gaan wonen, nog minder tijd. Maar toch nog altijd merendeel van de dagen. In mijn late shift rukte ik nooit, in mijn vroege shift altijd. Dus dat was toen van maandag tot donderdag niet, dan begon ik op vrijdag tot de zondag nadien, dus maw. 4 dagen niet, dan 10 dagen elke dag wel, 4 dagen niet, 10 dagen wel...dit van mijn 25 tot mijn 34 ongeveer.
Ondertussen ben ik er nu 36, over 3 maand 37, en ik ben ondertussen wat meer gaan afspreken met vrienden, een nieuwe hobby: varen met rubberboot op binnenwater, dat er nu nog minder tijd is, maar toch ook nog tijd voor maak. Toch nog altijd 3 a 4x per week is het nu wel.
Maar moet eerlijk bekennen dat dit eerder door de sleur van het leven komt, minder tijd etc... Op rukgebied voel ik mij nog altijd 14 jaar hoor, ik doe het nog altijd met veel plezier, en ik geniet er ook nog altijd even hard van als vroeger. Als ik echt 14 dagen verlof heb, kan ik het nog altijd 14 tot 20 keer doen hoor op die periode, oftewel 1 a 2x per dag nog steeds in mijn verlof. Al snap ik wel dat het met de jaren verminderd maar dat valt van persoon tot persoon te zien. Maar hier heb ik hem maar al te graag nog steeds vaak in de hand, ja, op rukgebied voel ik mij nog altijd 14 jaar, ja, en ik geniet er nog altijd even hard van
De sperma op mijn buik is mijn enige echte handtekening