Ik heb ongeveer 20 directe collega's (waarvan twee lekkere wijven maar misschien niet relevant verder) en daar zitten drie of vier mensen tussem waar ik het echt goed mee kan vinden. Één daarvan is misschien ook een fok!ker aan zijn gedrag te merken, maar ik zit in het dagelijks leven diep in de kast verstopt als het om mijn foksuele geaardheid gaat dus ik durf er niet naar te vragen. Maar precies die collega kan ik het dus altijd heel goed mee vinden. Homeboys for life, twee handen op één buik, tandenborstel delen, samen naar het urinoir, dit dat zus zo.
Precies die collega stuurt dus blijkbaar 's avonds regelmatig appjes naar vrouwen, die hem dan op hun beurt weer negeren. Maar nu heeft hij dus een stagaire van 18 geprobeerd te kussen, en gaat de beerput open. Dit meisje is ook een paar keer met hem weg geweest en toen had hij in de auto al eens haar been aangeraakt en ik denk dat omdat zij er toen niks over gezegd heeft, hij heeft gedacht dat zij wel even met een 30 jaar oudere bierbuik wilde kussen.
Nu gaat het sinds 9 uur nergens anders over dan hoe wij roofdieren op werk moeten proberen geen smeerlappen te zijn, wat eerlijk gezegd met dit weer al lastig genoeg is.
Ik ben echt compleet verrast dat deze collega zo in elkaar steekt, ik zag dit nooit aankomen. Ik ken zijn vrouw ook een beetje, die durf ik nu echt niet meer te zien.
Ben ook heel benieuwd welke fok!ker dit is.
Oh ja een klacht, nou, dat sommige mannen gewoon ontzettende losers zijn dat ze hun vieze kant op werk moeten showen. Ga gewoon thuis er een slinger aan geven, mafkezen.
Hopelijk komen er ook lekker wijven naar mijn topic want op werk heeft er niemand meer zin in vieze praat.
-nee-