abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2025 @ 10:29:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217991464
Chris Brown maakt zich op voor een nieuwe dag in de rechtbank. De Amerikaanse rapper en zijn vriend Omololu Akinlolu, die optreedt onder de naam HoodyBaby, moeten zich vrijdag melden in het gerechtshof Southwark Crown in Londen.

Brown, die zich rond 10.00 uur Nederlandse tijd liet zien, werd vorige maand vrijgelaten nadat hij een borgtocht van 5 miljoen Britse pond (bijna 6 miljoen euro) had betaald. Hij kreeg groen licht voor zijn Breezy Bowl XX-tour, die op 8 juni aftrapte in Amsterdam. De r&b-artiest mag van de rechter zijn paspoort alleen gebruiken voor zijn tournee. Ook oordeelde de rechter onder meer dat hij zijn verblijfadres moet doorgeven, geen contact mag hebben met het slachtoffer van de mishandeling en niet de Londense nachtclub mag bezoeken.

Brown werd in mei in Manchester gearresteerd omdat hij van een mishandeling in 2023 wordt verdacht. Hij zou met een fles tegen het hoofd van een muziekproducent hebben geslagen. Brown is in 2009 al veroordeeld voor mishandeling van zijn toenmalige vriendin Rihanna.

„Bedankt dat jullie zijn gekomen en me hebben gesteund’’, zei hij zondag tegen fans in de Co-Op Live Arena in Manchester, toen hij aan zijn tournee door het Verenigd Koninkrijk begon. „En bedankt aan de gevangenis’’, zei hij, verwijzend naar een periode in voorarrest na zijn arrestatie. „Het was echt leuk.”

https://www.ad.nl/show/ch(...)-van-start~a21e51a9/

Ik dacht dat het een vrouw was. Of heet die dame hetzelfde ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217992355
Vies mannetje met losse handjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')