als je aan de regels van de bijstand voldoet wel..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijg ik dan een uitkering tot mijn dood?
Wat is het verschil met werken voor een minumumloon dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal wel elk dubbeltje moeten omkeren maarja
in deze tijden van overvloed aan werk nog genoegen nemen met minimumloonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met werken voor een minumumloon dan?
Waarom "alsof"?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:56 schreef SuperNeger het volgende:
Niet weten hoe je de UWV arts kan flashenGewoon doen alsof je autistisch bent. Moet voor jou niet zo moeilijk zijn.
Goed puntquote:
Volgende keer zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:19 schreef Marsenal het volgende:
@:kree
@:Mikeytt
@:Kluun1985
@:Uitkeringstrekker
@:sirdanilot
@:CoolGuy
@:KillemWieft
Cola ook echt, gewoon bier johquote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:42 schreef roos94 het volgende:
Ik zou graag liever een uitkering klappen inclusief alle bijbehorende dikke toeslagen, zodat ik de hele dag op het strand kan liggen met een colaatje.
Ik werk altijd zondagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cola ook echt, gewoon bier joh![]()
. En niet zo miepen, tegen de tijd dat jij klaar bent met werken is er nog volop daglicht en begint de nacht en in feite het weekend net! Mentaliteitje weer ook....damn ik voel me bijna oud.
Ik verkoop kittens en puppies aan slangenliefhebbers.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:17 schreef Näsenbar het volgende:
Gewoon voor jezelf beginnen, ik haal bijvoorbeeld gratis dieren van marktplaats en facebookgroepen die ik daarna voor de volle mep verkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |