Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaanderquote:
Heeft wel watquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaander![]()
[ afbeelding ]
Helaas geen foto's van de binnenkant.
https://www.funda.nl/deta(...)3990882/media/foto/2
Je koopt het land, niet de bouwval.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaander![]()
[ afbeelding ]
Helaas geen foto's van de binnenkant.
https://www.funda.nl/deta(...)3990882/media/foto/2
Tragisch welquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Paul is inmiddels ook gevonden. Nadat zijn vrouw eerder vandaag al bekend was te zijn gevonden.
Misdrijf is uitgesloten wordt er aangegeven
En dan dit: Erfpachtcanon grond ¤ 12.250,- per jaarquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je koopt het land, niet de bouwval.
Erfpacht?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je koopt het land, niet de bouwval.
Boeiend, straks geld ZATquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een hele doos met vaatwastabletten kwijt
Witgewassen?quote:
Snap ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.
heb hem vandaag niet nodig... maar vind het best prettig om het te hebben in case of...
Ja, ik lees het in het topic..quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Paul is inmiddels ook gevonden. Nadat zijn vrouw eerder vandaag al bekend was te zijn gevonden.
Aawquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Wat moet er veranderen? Misschien mobiel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
Hoe kun je trouwens je eigen post rapporteren? Bij mijn eigen posts staat geen rapporteerknop
Schijnbaar koop je het land nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan dit: Erfpachtcanon grond ¤ 12.250,- per jaar
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomtquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat moet er veranderen?
Ohw zoquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomt
1 die bij expert in de winkel stondquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Welke heb je gekocht?
Wij zitten al maanden te twijfelen om er eentje te kopen. We hebben nu alleen een oven en airfryer en toch mis ik de magnetron. Het is maar sporadisch maar toch
@bitterbal hoe dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomt
Je eigen posts kun je zelf editten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
Hoe kun je trouwens je eigen post rapporteren? Bij mijn eigen posts staat geen rapporteerknop
bal had haar eigen post gerapporteerd in vorige topic. daar slaat de TT ook opquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eigen posts kun je zelf editten.
Of gewoon een kwart seconde NADENKEN
Ja maar ik hoef niets te editten of te rapporterenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eigen posts kun je zelf editten.
Of gewoon een kwart seconde NADENKEN
Erfpacht in de grote binnensteden is nog wel wat voor te zeggen, maar dit is gewoon diefstalquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd mooi dat soort adders wat hun kop ruim boven het gras uitsteekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |