Nee, als je hier een krot voor een half miljoen wilt moet je het filter open laten voor garageboxen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie daar minder halve ruīnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uit
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, als je hier een krot voor een half miljoen wilt moet je het filter open laten voor garageboxen.
Je zal er maar wonen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef Koen66 het volgende:
Ah schietpartij, altijd wat te doen in Sweet Lake
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschappen bij de Lieddell gedaan. Water werkt weer hier. Was vanwege gepland onderhoud een paar uur afgesloten. Stond een toilewagen buiten voor de mensen die moesten pissen/schijten...
Geen idee wat de reden is..... Maar dat zou goed kunnen. Hoewel dat van laatst maar 1 malig was, de vorige keer was ergens vorig jaar...quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?
ah okequote:Op donderdag 19 juni 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is..... Maar dat zou goed kunnen. Hoewel dat van laatst maar 1 malig was, de vorige keer was ergens vorig jaar...
"Opknapper."quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie daar minder halve ruīnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uit
Al een andere baan gevonden?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Het gesprek waarin ik waarschijnlijk ga mededelen dat ik na 8 jaar het bedrijf ga verlaten is ingepland
Zit daar echt niet op te wachten
Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek en nog wat laatste vragen die ik heb stellen. Ik ga niet meteen daar tekenen, maar ik acht de kans dat m'n huidige werkgever daar niet tegenop kan wel heel hoog in.quote:
Stroomstoring incomingquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaap Olst bereikt. Nu komt het moeilijkste stuk. 10 km enkelspoor. Wish me luck
Een wereldgozer woont in elk land.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bloedhitte? Woon ik in een ander land?
Provinciekereltje nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wereldgozer woont in elk land.
Berm brand incomingquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaap Olst bereikt. Nu komt het moeilijkste stuk. 10 km enkelspoor. Wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |