Wat heftigquote:Twee doden en twee zwaargewonden bij bedrijfsongeval in Rotterdamse Waalhaven
Bij een bedrijfsongeval aan de Zaltbommelstraat in de Rotterdamse Waalhaven zijn donderdagochtend twee personen overleden. Ook zijn er twee personen zwaargewond geraakt.
Het ongeluk gebeurde vlak voor 08.00 uur bij containerdepot C. Steinweg. Een groot aantal hulpdiensten rukte meteen na het ongeluk uit, waaronder meerdere traumahelikopters, ambulances en brandweereenheden.
Een traumahelikopter landde op het industrieterrein. Ook meerden een schip van het havenbedrijf en een politieboot af. De hulpdiensten hebben één of meer slachtoffers geprobeerd te reanimeren. Dit heeft bij twee van hen niet mogen baten. De zwaargewonden zijn naar het ziekenhuis overgebracht.
De Arbeidsinspectie gaat onderzoek doen naar het incident. Wat er precies is gebeurd, is nog niet bekend. Het onderzoek loopt nog.
Dat is knap, dat station bestaat niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:24 schreef roos94 het volgende:
Ik heb jarenlang de metro langs halte Waalhaven genomen, dit komt dichtbij
Wel tochquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is knap, dat station bestaat niet.
Hoe haal je je spulletjes uit dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:02 schreef gepromoveerT het volgende:
Containerdepot C. Steinweg is geheel ommuurd, omdat regelmatig 'gevoelig' USA-materiaal via hen getransporteerd wordt. Willen daarom geen pottyekijkers én het was een eis van de USA.
Niks mis mee vind ik
Als ze de uitkeringen hoger zouden maken zou dat niet nodig hoeven zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.
Vind je echt? Dus als ze wapens willen smokkelen, kraait er geen haan naar? Lekker dan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:02 schreef gepromoveerT het volgende:
Containerdepot C. Steinweg is geheel ommuurd, omdat regelmatig 'gevoelig' USA-materiaal via hen getransporteerd wordt. Willen daarom geen pottyekijkers én het was een eis van de USA.
Niks mis mee vind ik
Jep, niks mis mee. Landen binnen de Westerse invloedssfeer, waar ik ook woon en ik moet zeggen; over het algemeen bevalt het mij hier wel ook al beginnen sommige (zeg maar vele) wijken hier in Roffa op een soort van Molenbeek te lijken, wat ik dan wel weer jammer vind.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vind je echt? Dus als ze wapens willen smokkelen, kraait er geen haan naar? Lekker dan.
Niks mis mee? Waarom zou een land wapens gaan smokkelen in landen binnen de westerse invloedssfeer?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:30 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Jep, niks mis mee. Landen binnen de Westerse invloedssfeer, waar ik ook woon en ik moet zeggen; over het algemeen bevalt het mij hier wel ook al beginnen sommige (zeg maar vele) wijken hier in Roffa op een soort van Molenbeek te lijken, wat ik dan wel weer jammer vind.
Wat mij dan wel weer ook niet bevalt waren die anonieme CIA vluchten met zwarte vliegtuigen zonder enig kenmerk.
't kan verkeren, zoals geloof ik Bredero eens zei
Dat hoeft niet; dat wordt vakkundig zelf geregeld door de CIA uiteraard. Waar moeten zij anders die anonieme centjes vandaan halen om ergens een clandestiene oorlog (zie contra-schandaal) te beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe haal je je spulletjes uit dan?
Gisteren nog over het Maaswaal kanaal gereden, 2 keer 😱quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben van de week nog in de Waalhaven geweest. Komt wel....
Volgens Nu.nl is dat bedrijfsongeval op/in een schip gebeurd, niet op het terrein zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Was altijd al link daar. Vroeger heette het Uniport. Geen pretje om daar met een serviceauto te rijden tussen die rondjakkerende containerstackers
Ah, zo. Ja ik hoorde het nu net op de radio.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens Nu.nl is dat bedrijfsongeval op/in een schip gebeurd, niet op het terrein zelf.
Slachtoffers zouden allemaal in het ruim liggen.
Wie zegt dat ze wapens smokkelen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks mis mee? Waarom zou een land wapens gaan smokkelen in landen binnen de westerse invloedssfeer?
Waarom moet Amerika altijd zo geheimzinnig doen?
Ik woon in Zaltbommel.................bedrijfsongeval aan de Zaltbommelstraat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben van de week nog in de Waalhaven geweest. Komt wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |