Nee, maar ik leerde ooit eens dat je tijdens het fonduen niet het vorkje rechtstreeks uit de pan in je mond moet steken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:50 schreef knoopie het volgende:
Ken je dat, dat je je handen vol hebt met gereedschap en daarom de tweede schroef even tussen je lippen vasthoudt? Dat moet je dus niet doen als je die schroef net een uit stuk hardhout hebt gedraaid. Want daar worden ze heet van.
Klacht: lip verbrand aan een hete schroef.
Altijd eerst je vlees of kaas van de fonduevork afhalen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 05:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar ik leerde ooit eens dat je tijdens het fonduen niet het vorkje rechtstreeks uit de pan in je mond moet steken.
Gisteren heeft je vriendin mijn hardhout nog tussen haar lippen gehad. Daarna op je wc nog een harde bout gedraaid.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:50 schreef knoopie het volgende:
Ken je dat, dat je je handen vol hebt met gereedschap en daarom de tweede schroef even tussen je lippen vasthoudt? Dat moet je dus niet doen als je die schroef net een uit stuk hardhout hebt gedraaid. Want daar worden ze heet van.
Klacht: lip verbrand aan een hete schroef.
Was het de 'schroef' van @dikkedaniel of @Ferrari_Tape toevallig?quote:Klacht: lip verbrand aan een hete schroef.
Ik hoop het niet voor hun, dat hun “schroef” er zo uit ziet. 5mm dik, 90mm lang en een torx kop.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:58 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Was het de 'schroef' van @:dikkedaniel of @:ferrari_tape toevallig?
Hoe vaak draai jij een bootpropellor uit een stuk hardhout?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:40 schreef Marsenal het volgende:
Oh zo, je eigen lip aan een heet schroefje, nu snap ik het. Vervelend zeg.
Dacht even dat het ging over een schaamlip en een bootpropellor.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 05:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar ik leerde ooit eens dat je tijdens het fonduen niet het vorkje rechtstreeks uit de pan in je mond moet steken.
Nou vaak, vaak... De ene dag wat vaker dan de andere.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe vaak draai jij een bootpropellor uit een stuk hardhout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |