hoe vulde jij je avonden voordat jullie elkaar kenden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:17 schreef Sjalitha34 het volgende:
Ja beetje flabbergasted wel omdat ik dacht dat die irritanties kwamen omdat hij vaak moe was. Maar dat ik nog geen week op meet5 heb gestaan en dat dat de druppel was die had ik niet zien aankomen. We zagen elkaar op woensdagavond en in het weekend en ik zocht nog iets om een avond per week ofzo of om de week te kunnen doen.
Ik denk dat je beslist geen slechte vriendin was.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Sjalitha34 het volgende:
Ik ben echt flabbergasted. Was ik een slechte vriendin? Begrijp er echt niks van en ben ontzettend verdrietig.
Klinkt een beetje alsof hij al eerder van je af wilde maar een reden zocht.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:29 schreef Sjalitha34 het volgende:
Voorheen keek ik veel series en films maar dat ging toch een beetje vervelen op den duur en nam de eenzaamheid die ik soms had niet weg.
Ik vond meet5 wat onoverzichtelijk en weinig mensen in de buurt. En ke moest gelijk een duur jaarabonnement nemen om op iemand te kunnen reageren.
Wat me pijn doet is dat hij zijn keuze al gemaakt had en niet gelijk zei toen ik over meet5 vertelde dat hij het moeilijk vond. Al was ik toen ik het vertelde er al weer een paar weken af want heb er maar vijf dagen opgestaan ofzo.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Sjalitha34 het volgende:
Het ging best goed, al merkte ik de laatste paar maanden wel steeds vaker dat m'n vriend zich begon te irriteren aan me.
Feitelijk geef je zelf het antwoord al: je vriend zocht al een paar maanden 'een stok om mee te slaan' en die heb je hem een maand terug gegeven.quote:Ik heb een maand terug mijn vriend vertelt dat ik op die site stond
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof hij al eerder van je af wilde maar een reden zocht.
Jammer. De moderatie is hier behoorlijk strak en de serieuzen hebben de overhand. Geef het een kans joh.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef Sjalitha34 het volgende:
Bedankt voor de enkeling hier die serieus reageert maar ik ga wel naar een ander forum.
Mannen staan daar anders in dan vrouwen. Mannen zien dit als risicogedrag en vrouwen vinden dit gewoon sociale contacten opdoen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:06 schreef Sjalitha34 het volgende:
Thanks kip friet appelmoes. Het doet alleen pijn omdat ik helemaal er nooit over had nagedacht dat iets als online een (boeken) clubje zoeken de druppel zou zijn om me te dumpen.
Ruzie was er eigenlijk nooit. Alleen vroeg ik soms blijkbaar teveel aandacht.
Dus het zoeken van een nieuwe hobby (boekenclubje) is voor mannen een red flag als hun vrouw/vriendin dat doet? Serieus?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mannen staan daar anders in dan vrouwen. Mannen zien dit als risicogedrag en vrouwen vinden dit gewoon sociale contacten opdoen.
Dit idd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef bondage het volgende:
Ach, beter kwijt dan rijk toch? Als hij zich hier al druk om maakt.
Ja, want ze zoekt bewust contact met nieuwe mannen (al heb ik het dan specifiek over internet).quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus het zoeken van een nieuwe hobby (boekenclubje) is voor mannen een red flag als hun vrouw/vriendin dat doet? Serieus?
Dat jouw vriend dat niet wil is belachelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:01 schreef Sjalitha34 het volgende:
Ik zocht niet naar contact met nieuwe mannen? Maar naar een boekenclubje of spelletjes avondjes en ik had in mijn profiel gezet dat ik een relatie heb.
Niks van aantrekken , accepteer dat het uit is en ga lekker verder met je leven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:01 schreef Sjalitha34 het volgende:
Ik zocht niet naar contact met nieuwe mannen? Maar naar een boekenclubje of spelletjes avondjes en ik had in mijn profiel gezet dat ik een relatie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |