Dat heb ik juist op straat soms 1 x per jaar als ik bepaald soort killer tegenkomquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Ik krijg altijd spontaan een brandend gevoel als ik de kerk in loop, samen met allemaal stemmen in m'n hoofd die vertellen dat ik moet wegwezen uit de kerk
Wat zeggen die stemmen in je hoofd nog meer?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Ik krijg altijd spontaan een brandend gevoel als ik de kerk in loop, samen met allemaal stemmen in m'n hoofd die vertellen dat ik moet wegwezen uit de kerk
Mwaaagh is ws gewoon echo van het cafe ofzo die bang zijn dat hij vroom gaat worden en kunnen de dames niet meer elk weekend disco dansen met hemquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:43 schreef Rodgrod het volgende:
Wat zeggen die stemmen in je hoofd nog meer?
waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh is ws gewoon echo van het cafe ofzo die bang zijn dat hij vroom gaat worden en kunnen de dames niet meer elk weekend disco dansen met hemSoort van brood roof ala concurentie dingetje ofzo?
Leuk geintje is om te doen alsof je over een heet strand loopt zodra je een kerk betreedt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |