SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen![]()
![]()
Je wilde gewoon punten pakkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O sorry had niet door dat ik laatste post deed
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vergeet weinig, plus ik vind TOT zelf ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet eens, nee!Tof dat je dat nog weet!
en nee, dit stond echt niet in het schriftje
How can I make this topic about me?![]()
Ik noteer dat laatste even in mijn kladboekquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vergeet weinig, plus ik vind TOT zelf ook tof.
en nee, dit stond echt niet in het schriftje![]()
![]()
Je zit nog steeds thuis in het donker omdat je lamp in een datacenter aan de andere kant van de wereld hangt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef devzero het volgende:
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik noteer dat laatste even in mijn kladboek![]()
Hi tot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
A Formal Way to Mention Changing a Lightbulb:quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef devzero het volgende:
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen
Single-handedly managed the successful upgrade and deployment of a new environmental illumination system, with zero-cost overruns and zero safety incidents.How can I make this topic about me?![]()
De SAML2 bridge is nog niet gebouwd, dus eerst zul je moeten definiëren wat "donker" betekend.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit nog steeds thuis in het donker omdat je lamp in een datacenter aan de andere kant van de wereld hangt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: