Jan Smit en z'n moeder ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
heb mij vroeger redelijk wat zaad uit de lans getrokken op haar
Wtfquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom heeft Cher d'r lip een onderkin
Als je er anders naar kijkt, lijkt het alsof ze d'r tong naar buiten drukt en dat onderste eigenlijk d'r lip is.
Heeft ze ook een Amerikaans accent opgedaan of dat nog niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:40 schreef Näsenbar het volgende:
Yolanthe heeft al haar succes aan Nederland te danken. Nu denkt ze een hele grote mevrouw te zijn en de American Dream te kunnen leven in de VS, maar niemand, maar dan ook niemand is daar geīnteresseerd in Yolanthe. Nu heeft ze centjes nodig en dan wordt er een real life soap over Yolanthe uitgebracht in Nederland en gaat ze in talkshows de interessante mevrouw uit de VS uithangen. Je zou je de ogen uit de kop moeten schamen.
Wel een hoop buzzwords om haar story te laten zien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heeft ze ook een Amerikaans accent opgedaan of dat nog niet?
Mariah Carey is dan ook een jonge skinny legend. Geen slecht woord over.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:17 schreef vaarsuvius het volgende:
mariah carey is nog zo'n geflipte malloot, die denkt dat ze eeuwig jong gaat blijven en gelooft niet in leeftijd.
Ach, ik heb lelijkere 79 jarige vrouwen gezien. Als ik dan zo'n oud wijf zou moeten neuken, dan zou Cher nog niet zo'n ramp zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef Twiitch het volgende:
Zo nog steeds snoeihard geven. Yolanthe, niet Cher
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |