abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 16:01:27 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217977970

Chantal Kock
9m

En dan kom je thuis en staat deze heerlijke aardbeien( waar ik verslaafd aan ben) voor de deur .
Van mij lieve boven buurman gekregen .

Dankjewel # Herman Van Tongerlo

*O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 16:10:56 #2
35723 crew  GGMM
pi_217978037
Je bent een goed mens. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 16:11:04 #3
35723 crew  GGMM
pi_217978038
Pics van je buurvrouw?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:38:12 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217978247
Als dat geen neuken wordt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 17:23:06 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_217978622
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef Caland het volgende:
Als dat geen neuken wordt
Tijdje geleden nieuwe buurvrouw gekregen. Nou ja gekregen. Ze ging hier naast wonen. Als ik haar gekregen had zou ze bij mij mogen blijven slapen. En had ik haar, na het inpakken, met strik en al, weer moeten uitpakken. Zo mooi is ze.

Je raakt bijna verstrikt in je eigen gedachten, gedachteloos bonkt je hart in de keel. Mooie, pronte borstjes, golvende, blonde, gekrulde haren, die zich rond haar ranke hals drapperen. Strakke, bossche-bollig ronde, zoete billetjes, onder een taille dat door een met zilveren sterretjes bewerkt hoepeltje kan. Een lach zo stralend dat de Niagara-watervallen omhoog klauteren, spetterend en kletterend van vreugde, omdat ze even in haar diep blauwe ogen hebben mogen kijken.

Dat ik binnen een waterstraal van drie kubeke-meter van haar flatje woon, en dezelfde lucht mag inademen die zij teder langs haar diep rode, zwoele lippen naar buiten heeft gezucht, vervult mij met de grootste blijheid en vreugde. De sierlijke tred die ik iedere dag schielijk aanschouw uit mijn raam, als ik haar aan hoor komen dartelen, op haar roze pumpjes, doet m'n nekharen steigeren, galopperend verkneukelen ze zich onderling. Als je goed luistert, hoor je de giechelende kieteling van de haartjes die als haantjes de voorste om de eerste rang vechten.

Het gevecht dat ik met mezelf voerde was iets pijnlijker. Mijn afschrikwekkend, hardnekkig aanwezige, adembenauwende verlegenheid, had me tot dat moment belet me aan haar voor te stellen. Daar waar zij dartelde op haar roze-wolkjes, zwevend langs mijn kleine universum, schroomde ik de stoute schoenen aan te trekken, en een kopje suiker te gaan lenen. Wat dat betreft ben ik geen echte vent, zo zoetjes aan raak je daar aan gewend, een echte man weet van aanpakken, en een schuwe deurdrempel te trotseren. Ik keek nog eens in de spiegel. En wat ik zag hoor ik van anderen eigenlijk al jaren. Dat ik een gruwelijk aantrekkelijke, bijzonder fotogenieke, adembenemende, wonderlijk stralende, schitterend blinkende, mannelijke uitstraling heb.

Voor het eerst dacht ik, kom op Herm, accepteer eens een keer een complimentje.

Deur achter me dicht getrokken. Op m'n tenen gaan lopen. Immers, de verrassing moet natuurlijk wel compleet zijn. Dat ze de deur niet al open doet omdat ze de man van de map hoort aankomen. Diep ademgehaald, verslikte me bijna in de te frisse lucht, doordat ik zo'n 6 keer m'n tanden had gepoetst.

De bel met een flinke mannelijke kracht ingedrukt. Vooraleer de deur zou opengaan, nogmaals, ter ondersteuning en om kracht te putten, een slok frisfruitige zuurstof geïnhaleerd. De deur gaat open, er verschijnt de vrouw van iedere man zijn dromen, het aura was van een koninklijke schoonheidskoningin, de Niagara-watervallen omzoomden haar voetbedding, de roze blaadjes dreven eendrachtig in een poel van liefde. Sensualiteit en ongedwongenheid in alle ontroering, vochten spartelend en in vervoering om voorrang. Toen ik de nu al legendarische "woorden" sprak........

........'Neuken ?'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 juni 2025 @ 17:48:10 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217978807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Tijdje geleden nieuwe buurvrouw gekregen. Nou ja gekregen. Ze ging hier naast wonen. Als ik haar gekregen had zou ze bij mij mogen blijven slapen. En had ik haar, na het inpakken, met strik en al, weer moeten uitpakken. Zo mooi is ze.

Je raakt bijna verstrikt in je eigen gedachten, gedachteloos bonkt je hart in de keel. Mooie, pronte borstjes, golvende, blonde, gekrulde haren, die zich rond haar ranke hals drapperen. Strakke, bossche-bollig ronde, zoete billetjes, onder een taille dat door een met zilveren sterretjes bewerkt hoepeltje kan. Een lach zo stralend dat de Niagara-watervallen omhoog klauteren, spetterend en kletterend van vreugde, omdat ze even in haar diep blauwe ogen hebben mogen kijken.

Dat ik binnen een waterstraal van drie kubeke-meter van haar flatje woon, en dezelfde lucht mag inademen die zij teder langs haar diep rode, zwoele lippen naar buiten heeft gezucht, vervult mij met de grootste blijheid en vreugde. De sierlijke tred die ik iedere dag schielijk aanschouw uit mijn raam, als ik haar aan hoor komen dartelen, op haar roze pumpjes, doet m'n nekharen steigeren, galopperend verkneukelen ze zich onderling. Als je goed luistert, hoor je de giechelende kieteling van de haartjes die als haantjes de voorste om de eerste rang vechten.

Het gevecht dat ik met mezelf voerde was iets pijnlijker. Mijn afschrikwekkend, hardnekkig aanwezige, adembenauwende verlegenheid, had me tot dat moment belet me aan haar voor te stellen. Daar waar zij dartelde op haar roze-wolkjes, zwevend langs mijn kleine universum, schroomde ik de stoute schoenen aan te trekken, en een kopje suiker te gaan lenen. Wat dat betreft ben ik geen echte vent, zo zoetjes aan raak je daar aan gewend, een echte man weet van aanpakken, en een schuwe deurdrempel te trotseren. Ik keek nog eens in de spiegel. En wat ik zag hoor ik van anderen eigenlijk al jaren. Dat ik een gruwelijk aantrekkelijke, bijzonder fotogenieke, adembenemende, wonderlijk stralende, schitterend blinkende, mannelijke uitstraling heb.

Deur achter me dicht getrokken. Op m'n tenen gaan lopen. Immers, de verrassing moet natuurlijk wel compleet zijn. Dat ze de deur niet al open doet omdat ze de man van de map hoort aankomen. Diep ademgehaald, verslikte me bijna in de te frisse lucht, doordat ik zo'n 6 keer m'n tanden had gepoetst.

De bel met een flinke mannelijke kracht ingedrukt. Vooraleer de deur zou opengaan, nogmaals, ter ondersteuning en om kracht te putten, een slok frisfruitige zuurstof geïnhaleerd. De deur gaat open, er verschijnt de vrouw van iedere man zijn dromen, het aura was van een koninklijke schoonheidskoningin, de Niagara-watervallen omzoomden haar voetbedding, de roze blaadjes dreven eendrachtig in een poel van liefde. Sensualiteit en ongedwongenheid in alle ontroering, vochten spartelend en in vervoering om voorrang. Toen ik de nu al legendarische "woorden" sprak........

........'Neuken ?'

Meteen even doorgestuurd naar Chantal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217979023
Gelukkig net optijd doorgehad dat TS deze 'herman' is..

Gepaste reactie hopelijk:
Top man je hebt laten weten dat de landingsbaan vrij is
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 18:41:32 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_217979204
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:19 schreef Helenattenek het volgende:
Gelukkig net optijd doorgehad dat TS deze 'herman' is..

Gepaste reactie hopelijk:
Top man je hebt laten weten dat de landingsbaan vrij is
Deze moet ik even over nadenken.................

pi_217979246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Deze moet ik even over nadenken.................

Als ze gaat vragen om eens koffie te drinken of kennis te maken.. zeg je doktersafspraak af. net als al het andere in je agenda voor die dag! (Iets overdreven)

Een sappig favoriete snack met een sappig berichtje is vragen om aandacht :)
En ze zal het je ook vergeven als je begaat van de spanning en verlegenheid
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:57:57 #10
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217979333
Ik geef altijd een lekkere lolly aan mijn buurvrouw
Je bent een waardeloze agent.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 18:59:19 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_217979345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik geef altijd een lekkere lolly aan mijn buurvrouw
Smerige lolly's is niks idd.

pi_217983423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

........'Neuken ?'

Een vlechtwerkje van Simon Carmiggelts Kronkels gemixed met wat artistieke vuilspuiterijtjes van Jan Wolkers.
pi_217985523
Iets te voorbarig met je thumbs-up, tong.
Je ziet de clou al drie maanden van te voren aankomen na het lezen van de eerste alinea.
Verpakt in je eigenste literatureluurtoontje. (J. D.)
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:53:46 #14
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217989193
Ik heb ooit mijn ex-buuf geneukt en dat was een wijf dat zo lekker was dat ik er helemaal gek van werd

Twee keer geneukt overigens. En daarna wilde ze me niet meer zien en ik weet nog altijd niet waarom niet.

Ok groetjes
Le Diable
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2025 @ 12:22:58 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_217992419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:53 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik heb ooit mijn ex-buuf geneukt en dat was een wijf dat zo lekker was dat ik er helemaal gek van werd

Twee keer geneukt overigens. En daarna wilde ze me niet meer zien en ik weet nog altijd niet waarom niet.

Ok groetjes
Ik heb die van mij ook ingereden 30 jaar geleden. Daarna werd ze hoer in Nijmegen.

vrijdag 20 juni 2025 @ 12:46:13 #16
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217992725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb die van mij ook ingereden 30 jaar geleden. Daarna werd ze hoer in Nijmegen.

Maar jij mocht nog gratis ^O^
Le Diable
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2025 @ 12:47:35 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_217992741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:46 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Maar jij mocht nog gratis ^O^
Moest wel de suiker zelf betalen. De melk kreeg ze voor niks. ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')