SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
ik heb geen kranten, geen reclamefoldersquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met een krant hoef je hem helemaal niet op te pakken, daar schuif je hem gewoon op.
Is handig hoor, zoals je merkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen kranten, geen reclamefolders
ik ga dit ook halenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de kaas geloof ik: https://www.ah.nl/producten/product/wi493801
Stiekem vind ik zelfmaakhummus lekkerder, maar als ik te vaak de blender gebruik krijg ik klachten. Dus dan is het een willekeurig maza bakje van de ah. Ben er niet wild van maar ach.
Ja ik vrees toch maar dat laatste. Gelukkig heb ik eentje speciaal voor de tuin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja dan moet je toch even een plastic zakje pakken. Of stoffer en blik.
ik vind een vogel in een plastic zakje oppakken geen drama.quote:
Als dat beest daar al 2 dagen in de brandende zon ligt te fermenteren zal het qua bloed wel meevallenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
Het is maar goed dat ik het niet ben vergeten want straks ging ik grasmaaien en was het ineens een bloederige bende.
Wat leg je dit weer mooi uit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat beest daar al 2 dagen in de brandende zon ligt te fermenteren zal het qua bloed wel meevallen
beter dan halfdoodquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat ik vaker dode vogeltjes cadeau krijg.
kun je er nog wel een hekel aan hebben toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat weet je toch als je een kat neemt dat je dus ook prooidieren moet opruimen?
Kuroi heeft wel eens een levende vogel meegenomen en los gelaten in de woonkamer. Dat was een feestje...quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Of uberhaupt levend, als ze zijn gegrepen door een kat is de kans volgens mij heel klein dat ze dat overleven vanwege stress
Dat pietje op m'n balkon was helemaal verlederd en oranje geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat beest daar al 2 dagen in de brandende zon ligt te fermenteren zal het qua bloed wel meevallen
Ja denk het welquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
A400 zeker? Die bromt door alles heen.
In die 6 jaar dat ik mijn vorige kat had heb ik daar nooit last van gehad eigenlijk. Dus ja ik weet dat het kan gebeuren maar ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat weet je toch als je een kat neemt dat je dus ook prooidieren moet opruimen?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij lag die vogel gisteren op de tafel. Maar goed daar ligt hij dus nu niet meer.
quote:
Heb ik hier ook één keer gehad, heb daar nog steeds een trauma van. Manmanmanquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kuroi heeft wel eens een levende vogel meegenomen en los gelaten in de woonkamer. Dat was een feestje...
Ja dat is echt zo kut.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik hier ook één keer gehad, heb daar nog steeds een trauma van. Manmanman![]()
mocht je niet eens mee eten?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Oppaskat kwam ook eens thuis met een muis. Liet ie hem los, beestje schiet in de gordijnen, kat erachteraan die gordijnen in, had hem te pakken, muis hard piepen en piepen, kat schiet ermee onder de bank, een harde piep en een KRAK en toen werd het beestje krakend opgegeten.
Wel zonder sporen achter te laten maar m'n ontbijt smaakte even minder lekker.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Oppaskat kwam ook eens thuis met een muis. Liet ie hem los, beestje schiet in de gordijnen, kat erachteraan die gordijnen in, had hem te pakken, muis hard piepen en piepen, kat schiet ermee onder de bank, een harde piep en een KRAK en toen werd het beestje krakend opgegeten.
Wel zonder sporen achter te laten maar m'n ontbijt smaakte even minder lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |