abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217974824
Op het werk gaat er natuurlijk wel eens iets mis, dat hoort erbij. Laatst was het een collega die een flinke uitglijder maakte.

We kregen van de baas iets leuks: we mochten allemaal een ijsje uitkiezen. Die collega zou het gaan halen en vroeg netjes wat iedereen wilde. Ik zei: “Voor mij graag tiramisu met chocolade-ijs.” Helemaal duidelijk.

Maar toen hij terugkwam, had hij alleen maar frozen yoghurt meegenomen. En niet per ongeluk — nee, bewust. Hij zei erbij: “Dit is gewoon het beste ijs.” Je snapt: daar was niet iedereen even blij mee.

Toen er wat gemopper op gang kwam, zei hij ineens dat hij het geld van het ijs zou doneren aan een goed doel. Op zich een mooi gebaar… alleen bleek later dat hij zijn bankafschrift had vervalst om dat te laten lijken.

Uiteindelijk werd hij door de baas op het matje geroepen. Die was er — begrijpelijk — allesbehalve blij mee.
pi_217974883
Die collega had toch ook kanker gehad?
pi_217974970
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:11 schreef Cockwhale het volgende:
Die collega had toch ook kanker gehad?
Klopt ze waren genezen door naar Lourdes te gegaan, aldus deze collega.

Werken wij bij dezelfde instelling?
pi_217975267
De echte klacht is natuurlijk dat je graag tiramisu-chocolade ijs zou eten, het ongewassen mannen-rimwerk onder de ijsjes.
-nee-
pi_217975281
Hebben we het hier over @Mickeytt ? :s)
pi_217975317
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:11 schreef ReplaR het volgende:
Hebben we het hier over @:Mickeytt ? :s)
Nee, @Mikeytt ;)
pi_217975738
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:09 schreef Marsenal het volgende:
De echte klacht is natuurlijk dat je graag tiramisu-chocolade ijs zou eten, het ongewassen mannen-rimwerk onder de ijsjes.
Dat laatste weet ik niet, maar fijn dat er mensen zijn die avontuurlijker dan mij zijn, meer dingen proberen en daardoor ook leuke vergelijkingen kunnen aanbieden. Dank u. :)
pi_217976094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:24 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Dat laatste weet ik niet, maar fijn dat er mensen zijn die avontuurlijker dan mij zijn, meer dingen proberen en daardoor ook leuke vergelijkingen kunnen aanbieden. Dank u. :)
Geen probleem Roesjesjager!
-nee-
pi_217976172
Ik meen mij te herinneren dat er een user op dit forum actief is die een soortgelijke lage streek heeft uitgevoerd. Wat was zijn nickname ook alweer?
pi_217976191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:33 schreef William_Papadin het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat er een user op dit forum actief is die een soortgelijke lage streek heeft uitgevoerd. Wat was zijn nickname ook alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')