Wat doe je zuur?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:17 schreef augurk2025 het volgende:
Volwassen mensen die vuurwerk afsteken
Vuurwerktokkie gespotquote:
Nu is controle opeens wel goed en 'werkt het' he.quote:Op woensdag 18 juni 2025 02:18 schreef Hathor het volgende:
En zo los je dat probleem dus op, grenscontrole. En een beetje Europese samenwerking ook nog. Ik heb in principe niks tegen vuurwerk, maar vuurwerk van deze categorie wordt gewoon misbruikt voor criminele doeleinden.
Ik ? Vuurwerk afsteken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 01:55 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Vuurwerktokkie gespot
"mijn hobby is vuurwerk"x miljoenmijlard
Edit: Gewoon opflikkeren met je vuurwerk. Whyy?? lndien je nog denkt geesten te verjagen etc, dan zou ik me maar meer zorgen gaan maken over je zusje, cq. moeder.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:10 schreef gwn_een_user het volgende:
één vonkje en kaboem. niet bepaald veilig dit
Sowieso is het belachelijk dat ze na volgend jaar het vuurwerk willen gaan verbieden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:49 schreef Gunner het volgende:
Ja laten we de vuurwerk discussie al in juni starten
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Oja en voor we beginnen even een herinnering:
- "Illegaal" vuurwerk is al verboden.
- Vuurwerk afsteken buiten 31 december 18:00 en 1 januari 02:00 is al verboden.
- Het vuurwerk is niet het probleem, bepaalde bevolkingsgroepen die schijt hebben aan de wetten, regels, burgers, gemeentes, overheid en hulverleners zijn het probleem.
- Bepaalde bevolkingsgroepen die elke mogelijkheid aangrijpen om schade en overlast te veroorzaken zijn het probleem.
- Het vuurwerk is niet het probleem, de linkse overheid die weigert dit soort overlastgevers aan te pakken en daardoor de gewone brave burger straffen zijn het probleem.
- Er is geen enkel land in de wereld waar je dit soort problemen ervaart. Alleen in Nederland omdat wij te vol zitten en teveel van bepaalde bevolkingsgroepen hebben die overlast veroorzaken.
- Opzettelijk een stuk vuurwerk naar een agent of welke andere hulpverlener dan ook zal moeten worden gezien als een aanslag met dodelijk wapen en een agent zal in dit geval verplicht moeten zijn om zijn vuurwapen te trekken en op deze persoon te schieten, met scherp graag, want daar betalen wij belastingbetalers voor.
Moet je eens in Amerika proberen een cobra naar de politie gooien kijken wat ze daar met je doen.
Als mensen het gewoon zo gaan zien dan zou je in principe elk stuk vuurwerk legaal kunnen maken dus ook gewoon cobras.
Maar nee er is een gebrek aan handhaving van een overschot van overlastplegers uit bepaalde bevolkingsgroepen en daarom gaan we het legale siervuurwerk dat maar 8 uurtjes per jaar mag verbieden ja want de brave burger naaien die 8 uurtjes per jaar zijn traditie wil vieren dat gaat alles oplossen vanaf nu.
Inderdaad, maar de wegkijkers en goedpraters blijven volhouden dat dit een 'hobby' is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 02:18 schreef Hathor het volgende:
En zo los je dat probleem dus op, grenscontrole. En een beetje Europese samenwerking ook nog. Ik heb in principe niks tegen vuurwerk, maar vuurwerk van deze categorie wordt gewoon misbruikt voor criminele doeleinden.
dit 2quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
- Het vuurwerk is niet het probleem, bepaalde bevolkingsgroepen die schijt hebben aan de wetten, regels, burgers, gemeentes, overheid en hulverleners zijn het probleem.
- Bepaalde bevolkingsgroepen die elke mogelijkheid aangrijpen om schade en overlast te veroorzaken zijn het probleem.
- Het vuurwerk is niet het probleem, de linkse overheid die weigert dit soort overlastgevers aan te pakken en daardoor de gewone brave burger straffen zijn het probleem.
- Er is geen enkel land in de wereld waar je dit soort problemen ervaart. Alleen in Nederland omdat wij te vol zitten en teveel van bepaalde bevolkingsgroepen hebben die overlast veroorzaken.
- Opzettelijk een stuk vuurwerk naar een agent of welke andere hulpverlener dan ook zal moeten worden gezien als een aanslag met dodelijk wapen en een agent zal in dit geval verplicht moeten zijn om zijn vuurwapen te trekken en op deze persoon te schieten, met scherp graag, want daar betalen wij belastingbetalers voor.
Moet je eens in Amerika proberen een cobra naar de politie gooien kijken wat ze daar met je doen.
Als mensen het gewoon zo gaan zien dan zou je in principe elk stuk vuurwerk legaal kunnen maken dus ook gewoon cobras.
Maar nee er is een gebrek aan handhaving van een overschot van overlastplegers uit bepaalde bevolkingsgroepen en daarom gaan we het legale siervuurwerk dat maar 8 uurtjes per jaar mag verbieden ja want de brave burger naaien die 8 uurtjes per jaar zijn traditie wil vieren dat gaat alles oplossen vanaf nu.
Ik zal straks niet meer om 12:00 mijn 4 mooie Sierpotjes af kunnen steken in 15 minuten wat ik jaarlijks doe.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Totdat de politie met scherp op je gaat schieten. Dan zal het snel afgelopen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:52 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zal straks niet meer om 12:00 mijn 4 mooie Sierpotjes af kunnen steken in 15 minuten wat ik jaarlijks doe.
Maar Politie zal nog steeds bekogeld gaan worden met Cobra's
Hoe wil je al die tokkies die niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan aanpakken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso is het belachelijk dat ze na volgend jaar het vuurwerk willen gaan verbieden.
Puur omdat er een gedragsprobleem is met bepaalde bevolkingsgroepen in dit land.
Er is geen enkel ander land op de wereld waar je vuurwerkoverlast hebt.
Maar in plaats van het probleem aanpakken bij de oorzaak....
Binnenkort ook keukenmessenverbod, bakstenenverbod, voetbalverbod en snelle auto verbod.
Hoe wil je tokkies die niet normaal hun geld pinnen maar geldautomaten opblazen aanpakken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe wil je al die tokkies die niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan aanpakken?
Je hebt gelijk. Het is overduidelijk symptoombestrijding.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso is het belachelijk dat ze na volgend jaar het vuurwerk willen gaan verbieden.
Puur omdat er een gedragsprobleem is met bepaalde bevolkingsgroepen in dit land.
Er is geen enkel ander land op de wereld waar je vuurwerkoverlast hebt.
Maar in plaats van het probleem aanpakken bij de oorzaak....
Binnenkort ook keukenmessenverbod, bakstenenverbod, voetbalverbod en snelle auto verbod.
Een wedervraag stellen is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe wil je tokkies die niet normaal hun geld pinnen maar geldautomaten opblazen aanpakken?
Nouja beter idee dan elke Jan 2 weken er boos over doen. En dan weer 11 maanden niks veranderen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:49 schreef Gunner het volgende:
Ja laten we de vuurwerk discussie al in juni starten
Laatst een paar nieuwe schilmesjes gehaald. Bij de zelfscankassa moest ik wachten op een medewerker voor een leeftijdscheck. Hardop gelachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |