Neen. Moet op de centen letten.quote:
Mooi en waar.quote:
Ik gebruik mijn energie om de wereld te verbeteren. Zolang er mensen zijn die maar in twee genders geloven, maak ik me geen druk om een potje jam.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neen. Moet op de centen letten.
Verder heeft dit te maken met principes!!
Zonder pectine en citroensap hoef ik geen 'jam'quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan beter jam kopen op de markt zonder toegevoegde rommel.
Dan kan je maar beter alvast een houten jas gaan uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zonder pectine en citroensap hoef ik geen 'jam'
Er zijn ook maar 2 genders. Vrouw en non-binair.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:40 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn energie om de wereld te verbeteren. Zolang er mensen zijn die maar in twee genders geloven, maak ik me geen druk om een potje jam.
Er zijn veel meer genders.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 2 genders. Vrouw en non-binair.
Bonne Maman koop ik altijd voor broodjes ja. Veel handiger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:41 schreef vaarsuvius het volgende:
ik koop dat nooit inderdaad vanwege de potjes
dan maar gewoon standaard bonne maman jam eten
of nog beter marmalade uit schotland
Pectine en citroensap zijn gewoon volgens traditioneel recept. Anders is het een smoothiequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter alvast een houten jas gaan uitzoeken.
Nee. Vrouw en non-binair. Non-binair is alles wat niet binnen vrouw valt.quote:
Jij bent toch echt een jongetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 2 genders. Vrouw en non-binair.
@Cockwhale is een proffesor in genders ik zal hem even er bij roepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee. Vrouw en non-binair. Non-binair is alles wat niet binnen vrouw valt.
Er zijn ook mensen die man bestaat, maar die moet je gewoon uitlachen.
Niet in de supermarkt te koop, dus te veel moeite.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:50 schreef Hogwarts het volgende:
Iedereen weet dat Little Scarlet de beste aardbeienjam is
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet in de supermarkt te koop, dus te veel moeite.
10.000 stappen per dag is standaard .quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]![]()
Maar ondertussen wel elke dag 3 kwartier heen en terug lopen ipv een auto want dat is niet zoveel moeite...
Alles bij elkaar jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
10.000 stappen per dag is standaard .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |