Ja, maar ik kan me ook voorstellen dat met deze temperaturen het heel warm is op hun slaapkamer en het misschien wel lekker is voor hem om een dutje in de schaduw te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:11 schreef Lipisu het volgende:
Arme Zayn, hij is sinds gisteren ziek en niet lekker. Maar hup weer naar dat strandje waar hij ligt te slapen. Hij slaapt altijd slecht volgens moeder nou wat doe je dan op het strand met een ziek
Kind. En dan die tweeling in dat best wel diepe water,moeder filmt vanaf de kant. En , misschien zie ik het verkeerd, maar ik zie geen zwemvlwugeltjes om zwemvesten. Doodeng dit.
Tsja, dat kan natuurlijk maar het zou mijn keus niet zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook voorstellen dat met deze temperaturen het heel warm is op hun slaapkamer en het misschien wel lekker is voor hem om een dutje in de schaduw te doen.
Ja ze vind zelf altijd dat ze zich beter voordoet dan dat ze zich voelt. Dat is voor buitenstaanders moeilijk in te schatten, al denk en vind ik er het mijne van.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef Nieve het volgende:
Debbie die zegt dat haar mindset haar overeind houdt...
Leeft zij in een parallel universum misschien?
Sowieso met 4 kinderen die niet kunnen zwemmen ging ik niet alleen naar het water.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:44 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Het jongste mannetje ook een stuk bij mama weg, als hij snel kan kruipen is hij zo weg. Doodeng, maar ik vind zwemles al doodeng dus vind water zo eng. (Vond het vroeger zo stom dat mijn moeder zwemles eng vond en mijn vader meestuurde, ik snap haar nu 😂😂)
In plaats van dat ze ons eens vragen hè🤣quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:28 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Nou vele dames hebben ook weer een betaalde of wat dan ook opdracht/promotie vandaag…. Namens de plus. En wat een toeval, ze gaan allemaal BBQen en hebben allemaal een poll in hun story of je vandaag gaat BBQen. 😂😂
Hier zit ook een plus en vind dat echt een dure winkel
Of het echt levenslang is weet ik niet 😂 denk vooral zolang het bedrijf bestaat en ze het product leveren 😂🤣quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die reclame voor die wilde shampoo/douchespul: 1x kopen, een leven lang navullen. Zou je werkelijk levenslange garantie op die pomp krijgen? Als hij valt is hij stuk?
Dat denk ik ook, zeker nu met Mijanquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke zou baat hebben bij een ambulant begeleider die haar helpt met contact met instanties (zoals bv de woningbouw), uitjes doen, overzicht krijgen en grip op haar leven. Dion lijkt mij ook gewoon niet het helderste licht sorry, dus denk dat hij haar ook niet echt verder kan helpen. Hij lijkt het bv ook allemaal niet te snappen met de woningbouw. En ik krijg ook niet het idee dat Sanneke iets van hulp krijgt/gezocht heeft voor haar struggles met haar autisme, het kan zo helpend zijn!
Ik vond de plusreclame van Kim niet echt aantrekkelijk. Wij gingen niet bbqen haha, maar zou ook niet geinfluenced zijn om het wel te gaan doen 🙈quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:28 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Nou vele dames hebben ook weer een betaalde of wat dan ook opdracht/promotie vandaag…. Namens de plus. En wat een toeval, ze gaan allemaal BBQen en hebben allemaal een poll in hun story of je vandaag gaat BBQen. 😂😂
Hier zit ook een plus en vind dat echt een dure winkel
Ik denk dat een budgetcoach ook geen overbodige luxe is voor hun om eerlijk te zijn. Leef naar je inkomen. Maar dat lijkt heel lastig te zijn. Ik zou inderdaad ook nog genieten van de dingen die ik daar wel heb die je misschien in een gewoon huis niet hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Aaah ja, Sanneke is aan het hengelen naar een samenwerking met een vakantiepark. Maar ze zitten toch op een vakantiepark? Geniet daar nog ff van en bespaar het geld denk ik dan
MB is steeds minder leuk om te volgen. De boerderij plaatjes zijn leuk, maar verder komen de perfecte plaatjes en de mierzoete kleffe foto’s met iedereen mij een beetje de keel uit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Michelle Bollen die even laat zien hoeveel lagen plamuur er op gaan. Met deze temperaturen smelt dat toch zo van je gezicht af 🥵
Ze zou eens goede psycho educatie moeten volgen. Ze zegt dat ze dat gehad heeft. Maar uit veel van haar reacties blijkt dat niet echt.. en dat zal haar ook kunnen helpen bij het mentale stukje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het mentaal ook gewoon niet goed met Sanneke, dat benoemt ze zelf ook wel eens. Ik herken wel dat het heel lastig kan zijn om met je baby de deur uit te gaan, ookal zou dat veel beter zijn. En ook dat ze dat hele verhuizen niet overziet.
Sporten kan heel erg fijn zijn als het mentaal niet goed met je gaat. Haar doel is dan niet afvallen, maar beter voor zichzelf zorgen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB gaat sporten met een personal trainer want ze wil gezonde keuzes maken en geen roofbouw meer plegen op haar lijf.
Volgende foto. Haar borstbeen is nog beter zichtbaar dan een paar weken geleden en ze lijkt nog dunner te worden.
Als ze een gezonde levensstijl wil kan ze beter wat liever zijn voor haar lichaam. Ga wandelen, gezond eten, genoeg slapen en neem overdag wat vaker rust .
Fanatiek aan de slag met een personal trainer doe je niet als je lichaam zo hard schreeuwt om rust
In de openingspost staat een link naar SHO fb (feedback). Daar kan je alles lezen en evt. vragen stellen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef DientjeF het volgende:
Waarom is eigenlijk het familievloggers topic gestopt?
Ik vond dat veel prettiger lezen.
Deze mamavloggers die hier besproken worden, vind ik totaal niet interessant.
Kan er weer een topic komen voor alleen familievloggers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |