abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217981377
Ergens bekruipt mij het gevoel dat het met Sanne (onsgezinvanhierendaar) ook niet heel lekker gaat. Ook door haar storie vandaag misschien over hoe ze zich vandaag voelt. Maar heb bij haar ook het idee dat ze heel veel alleen is met de kinderen.
pi_217981429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:11 schreef Sushirijst het volgende:
Ergens bekruipt mij het gevoel dat het met Sanne (onsgezinvanhierendaar) ook niet heel lekker gaat. Ook door haar storie vandaag misschien over hoe ze zich vandaag voelt. Maar heb bij haar ook het idee dat ze heel veel alleen is met de kinderen.
Eens... Ze wilt er niets over kwijt maar strooit wel subtiele hints..
pi_217981465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar volgers hadden haar vorige keer aangeboden om haar te helpen bezwaar te maken/dingen uit te zoeken. Maar dat hoefde allemaal niet, ze had zelf al een brief gestuurd.

En een rechtsbijstandsverzekering hadden ze niet, bureau voor rechtshulp zat niet in haar woonplaats en een andere instantie wilde haar niet helpen want inkomen te hoog.

Ik denk dat zelf ook vindt dat ze het allemaal wel kan, en dus geen ambulant begeleider nodig heeft.
Peppie zou de methode geef me de 5 voor Sanneke beter kunnen toepassen.
Dan begrijpt ze het beter.
pi_217981940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:11 schreef Sushirijst het volgende:
K wou precies hetzelfde plaatsen… en dan ook die story met die hond alleen in bed.
pi_217982266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
K wou precies hetzelfde plaatsen… en dan ook die story met die hond alleen in bed.
Ja en dan niets zeggen hoe en wat .
Plaats dan niks
pi_217982528
Pff Judith met haar filmpje en wijze les; denk daar meer eens over na"
Dat de kinderen op het schoolplein alles laten vallen en direct naar binnen gaan als de bel gaat.
Ja Judith, dat heet discipline en je aan afspraken houden.
Waarschijnlijk vind zij dat Bob rustig nog 19 min op het speelplein mag blijven ennoas naar de klas moet als hij dat zelf wil.
Zo tegendraads die vrouw
pi_217982594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:36 schreef Lipisu het volgende:
Pff Judith met haar filmpje en wijze les; denk daar meer eens over na"
Dat de kinderen op het schoolplein alles laten vallen en direct naar binnen gaan als de bel gaat.
Ja Judith, dat heet discipline en je aan afspraken houden.
Waarschijnlijk vind zij dat Bob rustig nog 19 min op het speelplein mag blijven ennoas naar de klas moet als hij dat zelf wil.
Zo tegendraads die vrouw
Ik heb er nu over nagedacht... Speciaal voor Judith... Maar ik weet ook waarom mijn kind direct naar binnen gaat 🤔🤷 ze mogen de 10 inloop minuten namelijk iets leuks doen! En om half als onze school begint (2e bel dus) is het snel opruimen en je werk pakken 🤷 vind hij ook leuk.. Maar is toch balen als je die 10 minuten mist (vind mijn zoon dan)
Dus het is meer dat hij school super leuk vind en de bel aangeeft dat het begint.. Dan dat hij door een belletje netjes in de schoolbank schiet om geïndoctrineerd te worden (waar zij natuurlijk een beetje op stuurt)
Net als de einde schooldag bel 😂 daar reageren de kinderen dan weer super slecht op bij ons 🤣 ze blijven altijd in de klas hangen en juf moet ze echt weg sturen..
Dat zegt ook wel iets lijkt mij... Dus Judith... Denk daar maar eens over na 😉
pi_217982595
Ze denkt echt dat je zonder regels en afspraken een kind op kunt voeden. Ik zie het voor me: 30 leerlingen die naar binnen gaan wanneer het hen uitkomt.
Lessen kunnen niet starten en de leerkracht heeft geen overzicht wie er wel of niet veilig op school is gearriveerd.
Dat ze niet begrijpt dat ergens op tijd komen een basisregel is. Maar als haar pakket op donderdag komt ipv op dinsdag dan is het niet ok.
Ik had willen reageren op haar post, maar die ik niet.
Die dame is volledig overtuigd van haar eigen mening.
Die Bob gaat het nog moeilijk krijgen omdat zijn moeder hem zo opvoed.
pi_217982618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb er nu over nagedacht... Speciaal voor Judith... Maar ik weet ook waarom mijn kind direct naar binnen gaat 🤔🤷 ze mogen de 10 inloop minuten namelijk iets leuks doen! En om half als onze school begint (2e bel dus) is het snel opruimen en je werk pakken 🤷 vind hij ook leuk.. Maar is toch balen als je die 10 minuten mist (vind mijn zoon dan)
Dus het is meer dat hij school super leuk vind en de bel aangeeft dat het begint.. Dan dat hij door een belletje netjes in de schoolbank schiet om geïndoctrineerd te worden (waar zij natuurlijk een beetje op stuurt)
Net als de einde schooldag bel 😂 daar reageren de kinderen dan weer super slecht op bij ons 🤣 ze blijven altijd in de klas hangen en juf moet ze echt weg sturen..
Dat zegt ook wel iets lijkt mij... Dus Judith... Denk daar maar eens over na 😉
Echt hè, die kant had ik niet eens bekeken( te lang geleden)
Maar je hebt gelijk.
Het mooiste vind ik dan altijd dat geen enkele ouder van die hele school dit punt ooit heeft aangekaart ( waarschijnlijk ) en Judith als enige vind dat wij dan na moeten denken.
Ja Judith, doen we helemaal
Prima.
Zij moet heel gauw met haar Bob naar een stil eilandje verhuizen waar geen regels zijn, geen afspraken, geen vervelende schoonmaaksters , geen vervelende tennisclub enz... en dan heel autonoom Bob opvoeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lipisu op 19-06-2025 08:50:17 (Typefout) ]
pi_217982834
Was het op de school in Spanje dan zo anders? Mocht hij daar binnenkomen wanneer hij en zijn moeder het wilden? Waren daar geen regels?
pi_217982876
In Spanje zijn er volgens mij juist veel meer regels
pi_217983075
Judith is er gewoon van slag van zegt ze, dat ze op tijd was
'Niks voor mij hoor, dat op tijd naar school brengen'
Vindt ze het dan leuk ofzo, dat ze normaal gesproken te laat is,en haar kind dus de les verstoort?
pi_217983130
Ik vind het grappig om te zien dat het vooral Judith is die er een probleem mee heeft. Bob stopt gewoon met spelen en gaat naar binnen. Bij Judith is er een diepere betekenis, ' het kan ook nadelig uitpakken'.
Ik denk dat het als ouder je plicht is om je kind op te voeden met normen en waarden (op tijd komen), maar ook grenzen te leren (laat je niet manipuleren). Bij Judith is alles zwart/wit en zij 'schopt' tegen regels, omdat het regels zijn.
Als er een regels was geweest 'er zijn geen regels' dan had ze daar tegenaan geschopt, puur omdat het kan.
pi_217983139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Vindt ze het dan leuk ofzo, dat ze normaal gesproken te laat is,en haar kind dus de les verstoort?
Normaal komt ze met de tweede schoolbel zei ze. Dan is ie technisch gezien nog op tijd, want met die 2e bel moet ie naar binnen. Na de 1e bel mogen ze kennelijk nog ff buitenspelen ofzo.
  donderdag 19 juni 2025 @ 09:54:54 #240
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_217983150
Ik krijg weer een beetje een vreemd gevoel bij Elise Joanne. Met vaderdag werd eerst al uitgebreid haar overleden dochter benoemd, nog voor de andere kindjes. En nu is haar andere dochter jarig en gaat het er ook weer over dat ze hun zusje zo missen. Het is natuurlijk een onvoorstelbaar verdriet, maar ik krijg het idee dat die kindjes het gedrag van hun moeder daarin kopiëren.

En ik moest een beetje gniffelen om de traktatie 😂
pi_217983176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Normaal komt ze met de tweede schoolbel zei ze. Dan is ie technisch gezien nog op tijd, want met die 2e bel moet ie naar binnen. Na de 1e bel mogen ze kennelijk nog ff buitenspelen ofzo.
Bij de meeste scholen is het 1e bel inloop en 2e bel starten met de les.
Als je nog buiten staat bij de 2e bel dan is het echt wel op het randje van te laat zijn en misschien heeft Bob zelf gemerkt dat dat niet zo fijn is.

Ze komt trouwens ook gerust een stuk later aankakken hoor, heeft ze vaker laten zien. Ze doet niet aan wekkers enzo.
pi_217983243
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Bij de meeste scholen is het 1e bel inloop en 2e bel starten met de les.
Als je nog buiten staat bij de 2e bel dan is het echt wel op het randje van te laat zijn en misschien heeft Bob zelf gemerkt dat dat niet zo fijn is.

Ze komt trouwens ook gerust een stuk later aankakken hoor, heeft ze vaker laten zien. Ze doet niet aan wekkers enzo.
Klopt, ik denk dat ze zelf ff vergeet dat ze, zoals zij t zegt, regelmatig de 'Spaanse tijden' aanhield.
pi_217983281
In AMs nieuwe boek.. heftige dingen die haar overkomen zijn.. hoop toch niet dat dit met haar ouders te maken heeft en er weer oude koeien uit de sloot gehaald worden. Waarom niet in therapie ipv een boek schrijven.. om het proces aan te gaan en hoe hier mee om te gaan!

Dit doet meer kwaad dan goed ben ik bang.
pi_217983286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja dat vindt ze, want anders zijn de kinderen te geconditioneerd😏.
Zij is echt van een andere planeet. Verhuizen naar het buitenland en lekker thuisonderwijs geven.
pi_217983455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:11 schreef Flipflop12 het volgende:
In AMs nieuwe boek.. heftige dingen die haar overkomen zijn.. hoop toch niet dat dit met haar ouders te maken heeft en er weer oude koeien uit de sloot gehaald worden. Waarom niet in therapie ipv een boek schrijven.. om het proces aan te gaan en hoe hier mee om te gaan!

Dit doet meer kwaad dan goed ben ik bang.
Ik heb het eerste boek niet gelezen, maar daarin haalt ze haar ouders al onderuit toch?
Kan het nog erger worden in het 2e boek? AM heeft een professional nodig, niet nog een boek.
pi_217983456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:45 schreef Lipisu het volgende:
Ze denkt echt dat je zonder regels en afspraken een kind op kunt voeden. Ik zie het voor me: 30 leerlingen die naar binnen gaan wanneer het hen uitkomt.
Lessen kunnen niet starten en de leerkracht heeft geen overzicht wie er wel of niet veilig op school is gearriveerd.
Dat ze niet begrijpt dat ergens op tijd komen een basisregel is. Maar als haar pakket op donderdag komt ipv op dinsdag dan is het niet ok.
Ik had willen reageren op haar post, maar die ik niet.
Die dame is volledig overtuigd van haar eigen mening.
Die Bob gaat het nog moeilijk krijgen omdat zijn moeder hem zo opvoed.
Dan mag judith even de juf zijn. Daarna is dat gedoe wel over denk ik
pi_217983458
Judith leeft echt in een ander universum😅🙈
pi_217983528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:54 schreef LALAA het volgende:
Ik krijg weer een beetje een vreemd gevoel bij Elise Joanne. Met vaderdag werd eerst al uitgebreid haar overleden dochter benoemd, nog voor de andere kindjes. En nu is haar andere dochter jarig en gaat het er ook weer over dat ze hun zusje zo missen. Het is natuurlijk een onvoorstelbaar verdriet, maar ik krijg het idee dat die kindjes het gedrag van hun moeder daarin kopiëren.

En ik moest een beetje gniffelen om de traktatie 😂
Ik vind het heel naar hoe ze dat de kinderen aanleert. Ook op de schoolfoto is de foto er weer bij want zoontje wil dat. Die kinderen groeien op met veel zwaarheid.
pi_217983562
Opzich heeft Judith wel een punt om het vaak rigide schoolsysteem ter discussie te stellen. De leerplicht is ooit ingevoerd in NL om kinderarbeid te stoppen (even gechargeerd) maar dit is natuurlijk allang niet meer aan de orde.
Een visie verandering op school en leerplicht is wat mij betreft ook welkom, flexibeler omgaan met kinderen die niet gedijen op school, meer vrijheid rondom het opnemen van vakantiedagen.
Maar gewoon te laat aan komen kakken omdat je het ff niet voelt valt daar niet onder voor mij. Ze lijkt het ook gewoon ronduit vervelend te vinden dat Bob al 2 dagen lekker op tijd wakker is.
pi_217983626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:50 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind het heel naar hoe ze dat de kinderen aanleert. Ook op de schoolfoto is de foto er weer bij want zoontje wil dat. Die kinderen groeien op met veel zwaarheid.
Eens. Volgens mij gaan kinderen redelijk (snel) over tot de orde van de dag, wat niet wil betekenen dat ze hun zusje zijn vergeten. Maar Elise zet zelfs een hele scène op als ze weer naar het graf gaan op een bepaalde dag, zodat gefilmd kan worden hoe ze aan komen lopen en bij het graf staan.
Ik vind (!) dat ze er een behoorlijk verdienmodel van maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')