Mmmm je hebt wel regios met en regios zonder gratis parkeren en ook nog eens pal voor je eigen woonhuis dus betalen, hoe zie te dat dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:
Mensen die zaken gratis krijgen, waarderen het niet.
En dat ga je zien in het gedrag.
Draai het lekker om. Parkeren wįs vroeger gratis.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:19 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmmm je hebt wel regios met en regios zonder gratis parkeren en ook nog eens pal voor je eigen woonhuis dus betalen, hoe zie te dat dan?
Het is toch onwenselijk voor een land dat medemensen door gebrek aan voldoende financiėle middelen geen vervoer krijgen om te kunnen ontsnappen aan het sociale isolement?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:
Niks mis met mensen helpen. Maar ik krijg echt keihard jeuk van gratis.
Maak het desnoods tien cent, maar gratis? Begin er niet aan.
Wat begrijp jij niet aan 10 cent!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is toch onwenselijk voor een land dat medemensen door gebrek aan voldoende financiėle middelen geen vervoer krijgen om te kunnen ontsnappen aan het sociale isolement?
In jaren 70 had je in Rotterdam wel in dure winkelstraten een machine waar je muntjes in moest doen om te mogen parkeren en dan 25ct kwartje per kwartier of 20 minuten ofzo , dit om de doorloop van klanten een beetje te garanderen , en ook om zwervers in bezit van autos te weren die anders heel de dag door gaan relaxen in hun autoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:21 schreef thedeedster het volgende:
Draai het lekker om. Parkeren wįs vroeger gratis.
Mmmm ik ben sloeber maar wel met potentie om rijk te hebben zouden kunnen zijn,quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:
Wat ik uit dat Limburg artikel haal, is dat men een persoonlijke pas krijgt van de gemeente.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Paar jaar geleden had je in Amsterdam ook zo'n pilot. Daarvoor kreeg een reclamebureau de opdracht om dat te realiseren. Want het idee was dat de minima dan via een website gratis OV-kaartjes mocht bestellen.
Je raad het al; al snel verschenen de gratis tickets op Marktplaats
Ja beter ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik uit dat Limburg artikel haal, is dat men een persoonlijke pas krijgt van de gemeente.
Daar heb ik overheen gelezen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 10 cent!
VOC-mentaliteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Paar jaar geleden had je in Amsterdam ook zo'n pilot. Daarvoor kreeg een reclamebureau de opdracht om dat te realiseren. Want het idee was dat de minima dan via een website gratis OV-kaartjes mocht bestellen.
In Luxemburg is al het ov gratis, voor iedereen. Gaat daar prima voor zover ik heb gezien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:
Abject misbruik. Kei- en keihard aanpakken. Dat wil je vast. Niks gunnen die armoedzaaiers.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
amsterdamquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
The American Dream. Iedereen kan bij de bovenste 1% horen, als ze maar willen!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmmm ik ben sloeber maar wel met potentie om rijk te hebben zouden kunnen zijn,
Als je auto kunt rijden ben je geen echte armoedzaaier.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:41 schreef the-eye het volgende:
Ik zou liever gewoon korting op m'n benzine hebben als armoedzaaier.
Precies. En degenen die daar niet bij horen zijn gewoon dom en/of lui.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
The American Dream. Iedereen kan bij de bovenste 1% horen, als ze maar willen!
Ik voel me vrij armoedig als ik weer merk dat er iets mis is met dat ding en ik weer naar de garage moet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je auto kunt rijden ben je geen echte armoedzaaier.
Owww met ik zou rijk geweest kunnen zijn bedoel ik niet biljonair hoor, maar ok je weet wel , beetje extra werken enzo om meer geld te gaan innen enzo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
The American Dream. Iedereen kan bij de bovenste 1% horen, als ze maar willen!
Moet je autootje van omaatje kopen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
Ik voel me vrij armoedig als ik weer merk dat er iets mis is met dat ding en ik weer naar de garage moet.
Je hebt ook van die hele kleine autootjes, maar daar mag je de snelweg niet mee op. En heel hard rijden ze niet. Maar je staat dan tenminste niet in de file. Misschien een leuke busvervanger, maar tegen een trein laten die het wel afweten. Leuk voor in de stad, als je slecht ter been bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:12 schreef marretak het volgende:
[..]
Moet je autootje van omaatje kopen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |