https://www.oost.nl/nieuw(...)grijpt-zich-aan-pauwquote:Als medewerker kinderboerderij de schuur inloopt ziet hij een pauw met kale kont en een potje vaseline ernaast
Een 46-jarige man uit Enschede is veroordeeld voor seks met een pauw. Het mishandelde dier overleed kort daarna door de stress. De rechter maakt zich zorgen dat iemand dit zomaar doet. „De pauw heeft hier niet om gevraagd. Dit is hartstikke zielig.”
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Vraag me ook af hoe het er uit ziet als de pauw er wél om gevraagd heeft.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.
Pauw chicka pauw wauw.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik ook dat het om Jeroen ging.quote:
Is het misschien een Hi(n/den)doe?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef Alarmonoff het volgende:
Levitikus 18:23 Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw ook zal niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben: het is een gruwelijke vermenging.
Zoals op de foto, zo vraagt een pauw om toenadering. Onder de foto staat dan ook "Ter illustratie, niet de pauw uit het verhaal".quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk, pauwsibelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.
Dan lag er waarschijnlijk geen vaseline bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Niet alleen door de stress lijkt me.quote:Het mishandelde dier overleed kort daarna door de stress.
Er is een pauw uitgewoond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ik de TT las dacht ik ook dat het om Jeroen ging.
Een van de vele avontuurtjes op zijn woonboot.
Herman, da’s niet aardig. Het is een dier met gevoel (!) die door die afschuwelijke ervaring is komen te overlijden.quote:
Sorry, het is bij de konijnen af. Ik reageerde als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Herman, da’s niet aardig. Het is een dier met gevoel (!) die door die afschuwelijke ervaring is komen te overlijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |