abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:48:17 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217973566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Chris tegen Faisel: "Je keek toch gewoon even naar je binnenkant?"

Chris O+
Ja hij blijft er nog relaxt onder en hij probeert het maar met een grapje af te doen...

Maar onderhuids wordt hij steeds bozer....eigenlijk op zijn vader, maar daar kan hij nog niet tegenop.. Dat zag je even toen de elektra niet goed bleek te zijn...

Ben trouwens ook Chris-fan, behalve dat ook hij niets gezegd heeft tegen de Fucking Four toen ze Marit uitkotsten...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_217973585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
In tegenstelling tot die van gisteren was deze aflevering prima te doen.

...Is het erg om dat bericht over de vader van Meeloper als karma te bestempelen? })
(ik gun Papa Meeloper het beste, zonder dollen. Die man kan er ook weinig aan doen dat zijn zoontje zo'n ontzettende lamlul is.)

Ja dat vind ik wel erg, kan een lamlul zijn maar dat gun je niemand
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217973631
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja hij blijft er nog relaxt onder en hij probeert het maar met een grapje af te doen...

Maar onderhuids wordt hij steeds bozer....eigenlijk op zijn vader, maar daar kan hij nog niet tegenop.. Dat zag je even toen de elektra niet goed bleek te zijn...

Ben trouwens ook Chris-fan, behalve dat ook hij niets gezegd heeft tegen de Fucking Four toen ze Marit uitkotsten...
Over die elektra, Chris is duidelijk een uitvoerder en werkt als elektricien volgens een plan, dat is dus heel duidelijk niet getekent door een aannemer, dus hij doet wat hij denkt dat goed is en dan komt zo'n kuttrut van een Heidi beweren dat ie dat snoertje verkeerd heeft gelegd.

Ik zou er ook alles uitrammen!
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:55:25 #129
124676 RobertoCarlos
pi_217973649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Aan de andere kant wel weer:

Geen enkel bewijs om welke schade het gaat, of waaruit het schadebedrag precies bestaat (mooi rond bedrag blijkbaar). Alles in die brief wordt meteen voor waarheid aangenomen, zag ook een beetje uit als leuk bedacht door de regie...
De bakwagen hebben ze nog, je hoort Naomi er nog over. Sinds wanneer krijg je een tussentijdste controle als je iets huur? En als ze nu een andere hebben, waarom wordt zo'n ding niet voor de duur van het programma gehuurd.

Weer lekker vaag.
Hier de brief die ze kregen van het bakwagen-bedrijf

pi_217973726
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hier de brief die ze kregen van het bakwagen-bedrijf

[ afbeelding ]
Thank you !! Er is dus idd melding gemaakt, is dat ook weer uit de wereld.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217973730
Wat is bovenhoofdse schade? Die plakbandtoestand? Wat mij opviel dat Faisel er als bijrijder in had gezeten, in eerdere uitzending leek het alsof alleen Chris die schade had veroorzaakt.
pi_217973752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is bovenhoofdse schade? Die plakbandtoestand? Wat mij opviel dat Faisel er als bijrijder in had gezeten, in eerdere uitzending leek het alsof alleen Chris die schade had veroorzaakt.
Het was toch ook Chris die blijkbaar de lading niet had vastgezet? Faisel kwam toen met een rol ducttape.
pi_217973772
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was toch ook Cris die blijkbaar de lading niet had vastgezet? Faisel kwam toen met een rol ducttape.
Ze reden samen, begreep ik. Waarschijnlijk zat pa aan de passagierskant ook even naar de binnenkant van zijn ogen te kijken en liet zijn zoon slepen.
pi_217973783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze reden samen, begreep ik. Waarschijnlijk zat pa aan de passagierskant ook even naar de binnenkant van zijn ogen te kijken en liet zijn zoon slepen.
Nee Chris had die vloer opgehaald en haalde zijn vader erbij na terugkomst.
pi_217973797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee Chris had die vloer opgehaald en haalde zijn vader erbij.
Klopt hoor, alleen in deze uitzending werd er gezegd dat Faisel de bijrijder was.
pi_217973820
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klopt hoor, alleen in deze uitzending werd er gezegd dat Faisel de bijrijder was.
Oh ok dat heb ik gemist, maar dat was niet zo. Misschien was er wel meer schade :D
Bovenhoofdse schade is schade van de verhuurder veroorzaakt door aanrijding met het deel van het voertuig dat zich op een hoogte van meer dan 1.90 meter boven de grond bevindt
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:09:58 #137
124676 RobertoCarlos
pi_217973831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
Eigen Risico bovenhoofdse schade
quote:
Het reguliere Eigen Risico geldt niet wanneer er schade aan de bedrijfswagen zit op een hoogte boven de 1,90 m. Dan krijgen we te maken met de zogenaamde bovenhoofdse schade. Voor alle schade die gemaakt wordt “boven het hoofd” (1,90m) gelden de volgende tarieven:

Particulier Eigen Risico maximaal 1.500,-
Zakelijk Eigen Risico maximaal 5.000,-

Dit Eigen Risico is niet af te kopen of te verlagen. Bovenhoofdse schade ontstaat vaak wanneer je niet goed weet hoe hoog de bus is waar je in rijdt. Je kan dan bijvoorbeeld vast komen te zitten onder een viaduct of tunnel. Let daarom altijd goed op hoe hoog de bus is waarmee je rijdt.
https://www.autohopper.nl/blog/wat-bovenhoofdse-schade

Best raar, want de plek waar de ducktape zat, was op heuphoogte... :?
pi_217973838
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jullie gaan toch niet straks ook over elkaar rug zitten wrijven he? ;)
Wij begrijpen elkaar, he Soury _O- O+ :D
pi_217973851
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eigen Risico bovenhoofdse schade
[..]
https://www.autohopper.nl/blog/wat-bovenhoofdse-schade

Best raar, want de plek waar de ducktape zat, was op heuphoogte... :?
Ja ik had mijn post al aangepast. Wellicht zijn er meer schuldige wat de schade betreft. Alsof ze de hoogte niet goed hadden ingeschat met een tunneltje.
pi_217973857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wij begrijpen elkaar, he Soury _O- O+ :D
Jij mag me wel over mijn rug wrijven hoor, maar daar blijft het bij ;)
pi_217973861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik had mijn post al aangepast. Wellicht zijn er meer schuldige wat de schade betreft. Alsof ze de hoogte niet goed hadden ingeschat met een tunneltje.
En dan heb ik het niet eens over de te zware lading van Heidi.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:13:16 #142
124676 RobertoCarlos
pi_217973863
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik blijf bezig met mijn screenshots :s) :P
[..]
Zeer welkom *)
Iedereen van de Fucking Four lebbert elkaar af:

Anouk met Naomi (bedoelde je deze?):

pi_217973871
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Iedereen van de Fucking Four lebbert elkaar af:

Anouk met Naomi (bedoelde je deze?):

[ afbeelding ]
Een spoiler is wel gepast :X
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:15:09 #144
124676 RobertoCarlos
pi_217973878
Maar ook Victor en Maurits kunnen er wat van:

Die 1e foto is wat gemeen, want Victor omhelsde Maurits kort daarna, vol op de mond gebeurde er niks :)
pi_217973886
_O- _O- _O- _O- _O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Een spoiler is wel gepast :X
Ophoepelen met je spoilerfobie, _O-
pi_217973890
Interessant wel die bovenhoofdse schade, daar wil ik en Faisel wel meer over weten.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:17:01 #147
124676 RobertoCarlos
pi_217973891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-
[..]
Ik denk dat het er meer gaat omdat het zo schokkend is... :s)
pi_217973893
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-
[..]
Het is wel enorm in your face, en heb ik een spoiler fobie?
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:17:43 #149
124676 RobertoCarlos
pi_217973895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:16 schreef Soury het volgende:
Interessant wel die bovenhoofdse schade, daar wil ik en Faisel wel meer over weten.
Woon jij soms in Almere? :* ;)
pi_217973908
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Woon jij soms in Almere? :* ;)
Nee gelukkig niet, maar wel apart toch? Al was die schade van Chris ook al snel een paar duizend euries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')