abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217969603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wellicht moet je ook even voorspelling van Baba Vanga onderzoeken. Daarin zitten ook interessant in. De vraag is ook of deze echt uitkomen.
Heb het druk daar in nws maar zodra het wat rustiger word zal ik een van die voorspellingen plaatsen. Niet van Baba Vanka maar iets in dezelfde strekking
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217969631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat het een lekker wijf is tussen al die ouwe knollen...ok
maar tot daar
Had positieve verwachtingen maar ... :N

De VS was, is en blijft hopeloos
Trump zal aan zijn base willen verkopen dat die niet staat te wachten op een nieuwe oorlog. Zal, voor de show, een poging maken om een deal te sluiten.

Wanneer dat mislukt, zal die claimen dat die het heeft geprobeerd. En dat we nu gezamenlijk Iran moeten aanvallen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217969639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ah gut, het is dus enkel een 'voorspelling' als iemand iets roept in BNW?

denk je echt dat mensen zo enorm 'anders' zijn, enkel omdat ze in een subforum posten, of hang je erg aan een soort van sekte-idee?
pi_217969651
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
Na zoveel mislukte voorspellingen hier in bnw, zouden we dan eindelijk een keer gelijk krijgen _O-

Hoop van niet, eerlijk gezegd. Maar alle ingrediënten zijn daar voor verdere escalatie
pi_217969730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hier is een apart topic voor
:O

BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #51
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217969814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hier is een apart topic voor
:O

BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #51
Geef ze geen aandacht joh

Ik doelde meer op deze video

twitter

Hoe weet die wat er donderdag staat te gebeuren?
pi_217969863
Een geheime nucleaire bunker gevonden

twitter
pi_217969877
@RM-rf

Ben je autistisch? Geen sneer, oprechte vraag
pi_217969916
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Blabla
:O x2
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217970028
Hoe waar is dit?
My Atomic Bomb Findings

The grand manipulation 1945-2025

Part 1
https://www.heiwaco.com/bomb.htm
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217970066
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
Tulsi _O_

[ x ]
Zou dit niet het draaiboek zijn?

Blackjack - A slide show story

Operation Blackjack - the story of a series of terrorist nuclear attacks on major western cities and the aftermath.
12 January 2009 o 8:59am

https://www.telegraph.co.(...)20575/Blackjack.html
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217970189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:47 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Zou dit niet het draaiboek zijn?

Blackjack - A slide show story

Operation Blackjack - the story of a series of terrorist nuclear attacks on major western cities and the aftermath.
12 January 2009 o 8:59am

https://www.telegraph.co.(...)20575/Blackjack.html
De draaiboek is al decenia hetzelfde. When all thing fail push for a false flag

twitter
pi_217970217
MI6/Mossad/CIA, doe je ding :7

twitter
pi_217970280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]
Dit draaiboek laat ook de orde en valuta na de aanval zien.
pi_217970430
twitter
pi_217970533
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ik had eerder gepost dat de USS Nimitz (ook) uit dienst gaat in 2026

Sounds bad :(
pi_217970621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik had eerder gepost dat de USS Nimitz (ook) uit dienst gaat in 2026

Sounds bad :(
Ze zijn echt wanhopig om de VS in het conflict te betrekken.

twitter

En ja, dit is gewoon een verkapt dreigement :')
pi_217970637
Dit dus

twitter
  dinsdag 17 juni 2025 @ 17:55:40 #44
33189 RM-rf
1/998001
pi_217970991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan je ook iets ontopic posten ipv gewoon weer de boel te komen afbreken?
Is dat geen idee?
rare 'klacht' van iemand die als ik gewoon ontopic en onderbouw post met "blabla" en een " :O x2" reageert ->
UncleScorp in BNW / WW3 is imminent
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 juni 2025 @ 18:50:18 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_217971420
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is hoe ik er zelf in sta

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Nee dit zijn X filmpjes. Letterlijk het enige wat jij kan delen.

Kan je zelf geen zinnen of je eigen gedachtegang formuleren?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217971540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]
Ook uit conservatieve hoek zoals Charlie Kirk Alex Jones, die meldden iets soortgelijks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze zijn echt wanhopig om de VS in het conflict te betrekken.

[ x ]

En ja, dit is gewoon een verkapt dreigement :')
Ik zie deze niet als dreigement.
Meer iets van "als wij ze niet pakken, pakken zij deze landen met nukes", niet geloofwaardig maar geen dreigement.

[ Bericht 20% gewijzigd door Alarmonoff op 17-06-2025 19:10:57 ]
pi_217973385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]
rare 'klacht' van iemand die als ik gewoon ontopic en onderbouw post met "blabla" en een " :O x2" reageert ->
UncleScorp in BNW / WW3 is imminent
Mooie poging maar ontopic lukt niet echt hé
Het topic gaat over WW3 maar jij kiest ervoor om te beginnen zeuren over het woordje "voorspellen". Meer iets voor KLB me dunkt ?
Vervolgens begin je weer te lullen over een sekte-idee :? En worden we daarna getrakteerd op een hoop zinloos therapeutisch geraaskaal
quote:
Er is weinig reden te stellen dat deze voorspelling ok maar iets anders is dan al die eerdere onzinnige...
Punt is gewoon dat je met zulke redenaties vooral in een onserieuze 'roept-u-maar'-hoek laat zetten... waarbij mensen die over bepaale thema's posten niet meer gehoord worden omdat ze vooral dat doen vanuit een onjuiste pretenetie dat ze een soort van 'voorspellende' gaven hebben.
Of hoe je dit ook wil omschrijven :?
Maw je verstoort het topic met je offtopic bullshit, en dat irriteert.
Probeer je tijd mss iets zinvoller in te vullen...
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:28:40 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_217973961
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooie poging maar ontopic lukt niet echt hé
Het topic gaat over WW3 maar jij kiest ervoor om te beginnen zeuren over het woordje "voorspellen".
Het lijkt er eerder op dat jij een poging doet mij weg te flamen, door me persoonlijk aan te vallen…

Het topic gaat over een claim dat WW3 zou zijn voorspeld in een brief uit 1871…
Die geschreven zou zijn door Robert Pike aan Giuseppi Mazzinni.

Punt echter is dat TS hooguit “gelooft” in het bestaan van die brief… misschien omdat hij in zulk een narratief wil geloven.

De waarheid is dat er geen enkel bewijs voor het daadwerkelijk bestaan van zulk een brief is…
Alleen wat mensen die op internet ‘beweren’ dat die brief zou bestaan.
De realiteit is dat er buiten die internet-post geen enkele vermelding van is en een aantal termen in 1871 niet eens bestonden (‘nazisme’ en ‘fascisme’ ontstonden pas 50 jaar nadat die brief vermeend geschreven zou zijn…

De vraag is dan vooral waarom zo kritiekloos zulke opzichtig ongeloofwaardige zaken geloven…
Misschien omdat ze zelf een bepaalde politiek-ideologisch narratief aanhangen en dan zonder zelf na te denken of research te doen, dat gaan napraten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217974367
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het lijkt er eerder op dat jij een poging doet mij weg te flamen, door me persoonlijk aan te vallen…

Het topic gaat over een claim dat WW3 zou zijn voorspeld in een brief uit 1871…
Die geschreven zou zijn door Robert Pike aan Giuseppi Mazzinni.

Punt echter is dat TS hooguit “gelooft” in het bestaan van die brief… misschien omdat hij in zulk een narratief wil geloven.

De waarheid is dat er geen enkel bewijs voor het daadwerkelijk bestaan van zulk een brief is…
Alleen wat mensen die op internet ‘beweren’ dat die brief zou bestaan.
De realiteit is dat er buiten die internet-post geen enkele vermelding van is en een aantal termen in 1871 niet eens bestonden (‘nazisme’ en ‘fascisme’ ontstonden pas 50 jaar nadat die brief vermeend geschreven zou zijn…
Ow je begint ineens af te wijken:?
Je valt het topic binnen met gezeur over "alweer een WW3 topic" en geneuzel over "voorspellen".
Daar gaat het over, en dan die BS over sekte gedoe enzo...

Maar hey. TS wil een wetenschappelijke paper publiceren maar gelukkig hebben we jou met je wistjedatjes om aan te tonen dat er een komma verkeerd staat.

Maar wat een geruststelling zeg dat die brief niet echt is. Dat betekent dus ook dat er niets aan de hand is in oekraine, dat israel niet iedereen rond zich aanvalt, dat Iran niet op Israel schiet, dat de VS geen vliegtuigen en vliegdekschepen naar het MO verplaatst en dat er maar een vonkje nodig om de boel te doen exploderen, met risico dat Rusland en China zich achter Iran scharen, en dat we verzanden in WW3 met risico op nucleaire escalatie.
Bedankt voor deze verduidelijking man! Ik ga vannacht alvast veel geruster slapen.
quote:
De vraag is dan vooral waarom zo kritiekloos zulke opzichtig ongeloofwaardige zaken geloven…
Misschien omdat ze zelf een bepaalde politiek-ideologisch narratief aanhangen en dan zonder zelf na te denken of research te doen, dat gaan napraten?
En alweer gratis therapeutisch geneuzel.
pi_217974384
Om af te ronden -nadat het hele topic ontkracht werd-

quote:
Ongebruikelijke coalitie van Republikeinen en Democraten verenigd tegen Amerikaanse aanval op Iran
Zij verzetten zich tegen het gebruik van belastinggeld voor een oorlog die volgens hen niet in het belang is van de VS. Zo'n oorlog zou bovendien tot nog meer slachtoffers kunnen leiden, bovenop het al grote verlies van mensenlevens in onder meer de oorlog in Gaza.
https://www.hln.be/israel(...)al-op-iran~ac88fede/
Grappig dat argument over belastingsgeld voor oorlog niet in het belang van de VS, dit nadat ze ettelijke miljarden in oekraine gepompt hebben.
En dan de slachtoffers in Gaza aankaarten, die wsl allemaal gedood werden onder stilzwijgende goedkeuring van de VS, en met hun wapentuig.
Doch dit geheel terzijde.

Een ongebruikelijke coalitie tegen inmenging Iran?
This begs for a false flag
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')