Heb het druk daar in nws maar zodra het wat rustiger word zal ik een van die voorspellingen plaatsen. Niet van Baba Vanka maar iets in dezelfde strekkingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wellicht moet je ook even voorspelling van Baba Vanga onderzoeken. Daarin zitten ook interessant in. De vraag is ook of deze echt uitkomen.
Trump zal aan zijn base willen verkopen dat die niet staat te wachten op een nieuwe oorlog. Zal, voor de show, een poging maken om een deal te sluiten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat het een lekker wijf is tussen al die ouwe knollen...ok
maar tot daar
Had positieve verwachtingen maar ...
De VS was, is en blijft hopeloos
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ah gut, het is dus enkel een 'voorspelling' als iemand iets roept in BNW?
denk je echt dat mensen zo enorm 'anders' zijn, enkel omdat ze in een subforum posten, of hang je erg aan een soort van sekte-idee?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
Na zoveel mislukte voorspellingen hier in bnw, zouden we dan eindelijk een keer gelijk krijgen![]()
Hoop van niet, eerlijk gezegd. Maar alle ingrediënten zijn daar voor verdere escalatie
Geef ze geen aandacht johquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hier is een apart topic voor
![]()
BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #51
quote:
Zou dit niet het draaiboek zijn?quote:
De draaiboek is al decenia hetzelfde. When all thing fail push for a false flagquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:47 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Zou dit niet het draaiboek zijn?
Blackjack - A slide show story
Operation Blackjack - the story of a series of terrorist nuclear attacks on major western cities and the aftermath.
12 January 2009 o 8:59am
https://www.telegraph.co.(...)20575/Blackjack.html
Dit draaiboek laat ook de orde en valuta na de aanval zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De draaiboek is al decenia hetzelfde. When all thing fail push for a false flag
[ x ]
Ik had eerder gepost dat de USS Nimitz (ook) uit dienst gaat in 2026quote:
Ze zijn echt wanhopig om de VS in het conflict te betrekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik had eerder gepost dat de USS Nimitz (ook) uit dienst gaat in 2026
Sounds bad
rare 'klacht' van iemand die als ik gewoon ontopic en onderbouw post met "blabla" en een "quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan je ook iets ontopic posten ipv gewoon weer de boel te komen afbreken?
Is dat geen idee?
Nee dit zijn X filmpjes. Letterlijk het enige wat jij kan delen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is hoe ik er zelf in sta
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ook uit conservatieve hoek zoals Charlie Kirk Alex Jones, die meldden iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De draaiboek is al decenia hetzelfde. When all thing fail push for a false flag
[ x ]
Ik zie deze niet als dreigement.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zijn echt wanhopig om de VS in het conflict te betrekken.
[ x ]
En ja, dit is gewoon een verkapt dreigement
Mooie poging maar ontopic lukt niet echt héquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
rare 'klacht' van iemand die als ik gewoon ontopic en onderbouw post met "blabla" en een "x2" reageert ->
UncleScorp in BNW / WW3 is imminent
Of hoe je dit ook wil omschrijvenquote:Er is weinig reden te stellen dat deze voorspelling ok maar iets anders is dan al die eerdere onzinnige...
Punt is gewoon dat je met zulke redenaties vooral in een onserieuze 'roept-u-maar'-hoek laat zetten... waarbij mensen die over bepaale thema's posten niet meer gehoord worden omdat ze vooral dat doen vanuit een onjuiste pretenetie dat ze een soort van 'voorspellende' gaven hebben.
Het lijkt er eerder op dat jij een poging doet mij weg te flamen, door me persoonlijk aan te vallen…quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mooie poging maar ontopic lukt niet echt hé
Het topic gaat over WW3 maar jij kiest ervoor om te beginnen zeuren over het woordje "voorspellen".
Ow je begint ineens af te wijken:?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat jij een poging doet mij weg te flamen, door me persoonlijk aan te vallen…
Het topic gaat over een claim dat WW3 zou zijn voorspeld in een brief uit 1871…
Die geschreven zou zijn door Robert Pike aan Giuseppi Mazzinni.
Punt echter is dat TS hooguit “gelooft” in het bestaan van die brief… misschien omdat hij in zulk een narratief wil geloven.
De waarheid is dat er geen enkel bewijs voor het daadwerkelijk bestaan van zulk een brief is…
Alleen wat mensen die op internet ‘beweren’ dat die brief zou bestaan.
De realiteit is dat er buiten die internet-post geen enkele vermelding van is en een aantal termen in 1871 niet eens bestonden (‘nazisme’ en ‘fascisme’ ontstonden pas 50 jaar nadat die brief vermeend geschreven zou zijn…
En alweer gratis therapeutisch geneuzel.quote:De vraag is dan vooral waarom zo kritiekloos zulke opzichtig ongeloofwaardige zaken geloven…
Misschien omdat ze zelf een bepaalde politiek-ideologisch narratief aanhangen en dan zonder zelf na te denken of research te doen, dat gaan napraten?
Grappig dat argument over belastingsgeld voor oorlog niet in het belang van de VS, dit nadat ze ettelijke miljarden in oekraine gepompt hebben.quote:Ongebruikelijke coalitie van Republikeinen en Democraten verenigd tegen Amerikaanse aanval op Iran
Zij verzetten zich tegen het gebruik van belastinggeld voor een oorlog die volgens hen niet in het belang is van de VS. Zo'n oorlog zou bovendien tot nog meer slachtoffers kunnen leiden, bovenop het al grote verlies van mensenlevens in onder meer de oorlog in Gaza.
https://www.hln.be/israel(...)al-op-iran~ac88fede/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |