SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Nou zeg dat wel..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal best even lekker zijn, een uurtje slapen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet naar de stad eigenlijk, maar geen zinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik ga liggen en de ogen dicht doe. Ben ik zo vetrokken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, ik ook. Maar je wordt ook moe van die weer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:04 schreef Lovely het volgende:
Als ik ga liggen en de ogen dicht doe. Ben ik zo vetrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
combinatie van de stress en de hitte maakt ons ouderquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat moet je daar doen dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet naar de stad eigenlijk, maar geen zin"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn vader was 92 en is nooit een middagdutje gaan doenquote:
Een kennis van mij 35 en doet als het kan iedere dag een middagdutjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook dat en ik heb slecht geslapenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar je wordt ook moe van die weer.
Cadeautje kopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij ook al, lag om 1.45 al GTST te kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat komt doordat je een gerookt huidje hebt, dat houdt alles langer versquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Npu ik zie er nog jong uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
combinatie van de stress en de hitte maakt ons ouder
For ever youngquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: