Oehquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjes
KIIIEEEP.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh
2 geroosterde sneetjes speltbrood met hummus, kipchilpolata's en spinazie
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Truequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou inmiddels toch moeten weten dat het hier nooit teveel over eten kan gaan
Dat zei ik toch?quote:
ja ik dacht al, mijn lunch nog niet besproken hier dus ...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou inmiddels toch moeten weten dat het hier nooit teveel over eten kan gaan
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh
2 geroosterde sneetjes speltbrood met hummus, kipchilpolata's en spinazie
Vertelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik dacht al, mijn lunch nog niet besproken hier dus ...
Kip is toch gezond?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eet
Lol neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eet
zaaaaaalmquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zaaaaaalm
met wat rijst en boontjes en groentjes
Ja daar zeg ik toch ook niks over?quote:
Zo bedoelde ik het toch nietquote:
Oh valt wel mee danquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Vorige week een pakje van 8 gekocht
Dus vorige week 2x iets gegeten met 2 chipolata's, en gister met avondeten 2 en nu met de lunch de laatste 2
Ja dit waren ook merguezquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee danVroeger hadden ze bij de AH van die lams chipolata's/merguez, die waren echt lekker
Maar die hebben ze niet meer
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
De Praxis belt net, er is een klus weggevallen, of ze misschien morgen al aan de slag kunnen
ja die mis ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee danVroeger hadden ze bij de AH van die lams chipolata's/merguez, die waren echt lekker
Maar die hebben ze niet meer
geen punt bij Karweiquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
De Praxis belt net, er is een klus weggevallen, of ze misschien morgen al aan de slag kunnen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |