Niet gewoon internetten via de kabel van Casemaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
Odido![]()
Niet gewoon nog bij T-Mobile en Hi zitten
Niet gewoon tetheren via de mobiele hotspot van mijn onbeperkte Hi abonnementquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niet gewoon internetten via de kabel van Casema
Niet gewoon alles aan Chatman vragen in plaats van Chatgptquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet gewoon tetheren via de mobiele hotspot van mijn onbeperkte Hi abonnement![]()
Bekijk deze YouTube-video
3 weken geleden was er een landelijke kpn storingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:18 schreef Näsenbar het volgende:
Goedkoop is duurkoop, hier altijd voor alles KPN en nooit ergens last van.
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
3 weken geleden was er een landelijke kpn storing
Moest googlen wat Hi isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
Odido![]()
Niet gewoon nog bij T-Mobile en Hi zitten
Niet een Dutchtone abonnement hebben zodat je Leslie Nielsen mee op vakantie kunt nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niet gewoon alles aan Chatman vragen in plaats van Chatgpt
Jaaaaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:31 schreef Näsenbar het volgende:
Gaan we een gevecht organiseren tussen @:mikeytt en een afgevaardigde van Odido?
En dan live op FOK! streamen
Chatmanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niet gewoon alles aan Chatman vragen in plaats van Chatgpt
Haha jezus wat een reclamequote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet een Dutchtone abonnement hebben zodat je Leslie Nielsen mee op vakantie kunt nemen![]()
Nee, Odidio mag kiezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaaawel minimum 75 jaar oud ofzo zodat ik kan winnen
Dacht t niet. Straks werkt 1 of andere toekomstige Ronda Rousey daar. Ik mag kiezen en de afgevaardige die ik kies moet met 1 hand op de rug om het eerlijker te maken.quote:
Geen combi deal hebben van Ziggo en Vodafailquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb thuis Ziggo en mobiel Odido. Zo kan ik wifi gebruiken als er op 1 van de 2 een storing is
Dat probeerde die mafklapper me wel te verkopen voor korting op Ziggoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Geen combi deal hebben van Ziggo en Vodafail
Jawel, Odido gaat kiezen en ze zijn al akkoord.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht t niet. Straks werkt 1 of andere toekomstige Ronda Rousey daar. Ik mag kiezen en de afgevaardige die ik kies moet met 1 hand op de rug om het eerlijker te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |