abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2025 @ 09:50:16 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217967260
https://www.vice.com/en/a(...)ugh-common-ancestor/

quote:
Paus Leo Naar Verluidt Verwant aan Madonna en Justin Bieber via Gemeenschappelijke Voorouder

Madonna zou in de verte verwant zijn aan het nieuwe hoofd van de Katholieke Kerk, Paus Leo XIV, net als Justin Bieber en Angelina Jolie.

Paus Leo XIV blijkt enkele beroemde muzikale familieleden te hebben. Volgens een bericht in de New York Times is de nieuwe Heilige Vader verwant aan Justin Bieber en Madonna via een gezamenlijke Canadese voorouder die ongeveer zes generaties geleden geboren werd.

De NYT werkte samen met genealogen van American Ancestors en de Cuban Genealogy Club of Miami aan een gedetailleerd onderzoek naar de afkomst van de paus. Daaruit bleek dat het hoofd van de Katholieke Kerk — geboren als Robert Francis Prevost — banden heeft met een aantal beroemde verwanten, waaronder Madonna en Justin Bieber, maar ook actrice Angelina Jolie en voormalig Amerikaans minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton.

> “Via een Canadese voorouder, Louis Boucher de Grandpré, die geboren werd in Trois-Rivières, Québec,” zo luidt het rapport, “is de paus verwant aan talloze Canadese afstammelingen, waaronder Pierre en Justin Trudeau, Angelina Jolie, Hillary Clinton, Justin Bieber, Jack Kerouac en Madonna.”

De band tussen Madonna en de nieuwe paus is, zoals Billboard opmerkt, nogal ironisch, gezien haar turbulente geschiedenis met de Katholieke Kerk. Ze is meerdere keren bekritiseerd door het Vaticaan en heeft daar altijd fel op gereageerd.

In 2022 stuurde ze een tweet naar de toenmalige Paus Franciscus met het verzoek om “op een dag af te spreken om enkele belangrijke zaken te bespreken.” Madonna voegde eraan toe dat ze “drie keer geëxcommuniceerd is,” wat volgens haar “niet eerlijk lijkt.”

Al in 2015 droeg ze tijdens een concert een lied op aan Paus Franciscus, al grappend dat hij haar misschien “stalkte” omdat ze beiden recent in New York waren geweest.

> “De paus stalkt me,” grapte Madonna. “Of hij is een copycat, of hij is stiekem verliefd op me.”

> “Ik mag de nieuwe paus wel. Hij lijkt erg ruimdenkend,” vervolgde ze. “Ik ben drie keer geëxcommuniceerd door de Katholieke Kerk. Dat toont aan dat het Vaticaan echt om me geeft.”

> “Aangezien Pausje-woepsie onderweg is hierheen, wil ik dit lied aan hem opdragen, want het is een liefdeslied en ik geloof echt dat liefde de wereld doet draaien,” voegde Madonna eraan toe. Ze vergeleek zichzelf ook eens met Paus Franciscus en grapte:
“Ik denk niet dat er zoveel verschil is tussen mij en de paus. We dragen allebei jurken.”
Verwant aan half Hollywood lijkt t wel. Eerste superstar paus?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217967290
En zijn kinderen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217967306
Als je maar ver genoeg teruggaat wel ja... Tsjonge. Wat verrassend.
pi_217967317
Okeeee. Dus die hebben een heel verre gemeenschappelijke voorouder. En?

Het blift een wonderlijk fenomeen, die Amerikaanse omgang met afkomst. Helemaal vermakelijk wordt het als ze zich zogenaamd Italiaans, Iers, Nederlands oid voelen omdat ergens in de 19e eeuw een of andere individuele voorouder daar vandaan kwam.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 10:00:45 #5
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217967345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 09:50 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.vice.com/en/a(...)ugh-common-ancestor/
[..]
Verwant aan half Hollywood lijkt t wel. Eerste superstar paus?
Van mij een dikke vette "Nou en?"
Iedereen is wel aan iemand verwant, punt is heb je er ook wat mee.
Ik vind het geen big deal.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 10:08:13 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217967389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Okeeee. Dus die hebben een heel verre gemeenschappelijke voorouder. En?

Het blift een wonderlijk fenomeen, die Amerikaanse omgang met afkomst. Helemaal vermakelijk wordt het als ze zich zogenaamd Italiaans, Iers, Nederlands oid voelen omdat ergens in de 19e eeuw een of andere individuele voorouder daar vandaan kwam.
En nog leuker als ze percentages afkomst gebruiken die mathematisch onmogelijk zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_217967591
Iemand het verhaal van Adam & Eva al eens geopperd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juni 2025 @ 10:35:27 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_217967636
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:32 schreef sigme het volgende:
Adam Moskovitz en Eva Jinek.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 juni 2025 @ 10:40:13 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217967691
Uiteindelijk is alles dus wel een keer te herleiden naar een pedofiel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217967699
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:32 schreef sigme het volgende:
Dat is daar nog best groot. Creationists. Die ook zeker weten dat de aarde pas 6.000 jaar geleden is geschapen.

Malloten.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 10:44:11 #13
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217967777
Wow
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 17 juni 2025 @ 11:46:06 #14
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217968344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is daar nog best groot. Creationists. Die ook zeker weten dat de aarde pas 6.000 jaar geleden is geschapen.

Malloten.
Of nog erger, die rednecks die denken dat de aarde in jaar 0 was geschapen. Dan moet je dus niet vragen waar of wanneer Adam, Eva, Abraham en Mozes leefden ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')