SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zag vanochtend @KoningWouter posten. Als je deze tag leest: Ik heb lego voor vaderdag gekregenVan die miniplantjes
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nicequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zag vanochtend @:KoningWouter posten. Als je deze tag leest: Ik heb lego voor vaderdag gekregenVan die miniplantjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
En een doos met alleen een hoofd erin voor vaderdag. Iemand interesse in een foto (in spoiler)?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
En een doos met alleen een hoofd erin voor vaderdag. Iemand interesse in een foto (in spoiler)?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet schrikkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet schrikkenCooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
Als een aanwijzing voor wat ik zou krijgen
[ afbeelding ]![]()
Gaaf! Die heb ik volgens mij ook, staat super cute!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zag vanochtend @:KoningWouter posten. Als je deze tag leest: Ik heb lego voor vaderdag gekregenVan die miniplantjes
Ik ben weer weg, ben druk vandaag.
Veel plezier met bouwen!![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet schrikkenOMG omg omg heb je nu een luciferdoosje met mijn favoriete paddo’s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tnx m8quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf! Die heb ik volgens mij ook, staat super cute!
Ik ben weer weg, ben druk vandaag.
Veel plezier met bouwen!Kalm aan
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: